Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Які базові принципи успішного лідерства 

03.07.2018

Незалежно від роду діяльності, культури, віку і статусу, всі хочуть бути успішними.

Однак успіх вимагає не тільки навички «встигати», але і готовності брати відповідальність за себе та інших. Отже, варто задуматися про те, щоб вибрати шлях лідера. А як ним стати?

Є 5 базових принципів, які допоможуть стати на істинний шлях лідерства.

1. Постійно навчайтеся та удосконалюйтеся. Знання, здобуті під час читання, відрізняються від тих, які набувають в інший спосіб. Лідери – люди, які завжди читають. Президенти, мільярдери, власники успішних компаній завжди багато читають. Постійний саморозвиток – необхідність для керівника. Потрібно бути таким, хто завжди вчиться, і сприйнятливим до навчання. Багато хто помилково вважає, що у них є сильне бажання навчатися, хоча, справді, це не так. Насправді потрібно ставити собі запитання: від чого ви готові відмовитися, щоб навчитися цього? Від перегляду улюбленого серіалу? Або, можливо, вечірнього покеру з друзями? Чи готові ви відмовитися від цього на тиждень, на місяць? А коли востаннє ви відкривали книгу?

2. Бажання приймати зміни. Припустимо, ви зважилися на зміни. Однак наскільки ви готові їх прийняти? Якщо ви незадоволені тим, що у вас є зараз, то, найімовірніше, це наслідок певних моделей поведінки і звичок. Саме це і потрібно міняти. А будь-які зміни починаються у нас у голові – з думок. Наскільки просто зараз ви готові змінити старий спосіб мислення, сприйняття речей і людей, ваших власних дій?

3. Звертайтеся до гідних прикладів. Успішний керівник завжди розуміє, як важливо прислухатися до «правильних» думок і людей. Він або вона завжди прагне саморозвитку, застосовує теорію на практиці. Поставте собі банальне запитання: «кого ви слухаєте в повсякденному житті?». Багато хто згадає про тренінги та розповіді друзів – кар'єристів. Однак дивна річ: люди часто люблять розповідати про ази успіху, не маючи особливих життєвих досягнень. Найчастіше і книги для «успішних людей» не відкриють вам нічого нового. Тому читайте біографії видатних людей і лідерів (наприклад, Стіва Джобса). І не просто так – а записуйте головні думки та ідеї, робіть висновки. І найголовніше – перечитуйте. Зверніть увагу на тих, хто перебуває поруч з вами і досяг успіхів. Навчання і отримання інформації у тих, хто досяг успіхів і використовує свої знання професійно і повністю – саме те, що необхідно робити вам. На жаль, це не справа одного дня.

4. Виховуйте неусвідомлену компетентність. Ваша мета – досягти стадії неусвідомленої компетентності. Коли інформація, яку ви вивчали, стане частиною вас, то всі рішення і дії відбуватимуться автоматично, абсолютно природно. Ми всі знаємо, що компетентність – це наявність знань і досвіду, необхідних для ефективної діяльності в обраній сфері. Як, своєю чергою, працює неусвідомлена компетентність? Припустимо, ви їдете на машині додому, як і багато інших людей. Іноді ви думаєте: «але ж я і не пам'ятаю, як я доїхав – всі мої думки були десь в іншому місці!». Ви несвідомо компетентні в питанні водіння на автомобілі. Ви більше про це не думаєте – ви просто знаєте. Це міститься у вашому банку знань, стало вашою неусвідомленою компетентністю. Саме вона допомагає зрозуміти, проаналізувати і взяти до уваги вчинки і дії успішних людей. Коли неусвідомлена компетентність стає вашим другим «я», ви починаєте використовувати набуту теорію на практиці. Багато, прочитавши, наприклад, книгу Дейла Карнегі «Як здобувати друзів», не зможуть згадати з неї зовсім нічого. Отже, немає усвідомленості: мозок у момент читання не працював, і, відповідно, ви «стоїте» на місці. Виробіть звичку вивчати нове щодня, і тоді ваші дні не пройдуть дарма. Тільки тоді, коли нове стане частиною вашого мислення, ви зможете досягти успіху в управлінні людьми і компаніями.

5. Постійно впроваджуйте у практику набуті знання. Знати і не застосовувати – це все одно, що не знати. Простий приклад. Одного разу спікер читав лекцію про позитивне ставлення до життя і про щастя. Зараз це дуже модний напрям: розповідати про те, як зробити співробітника щасливим. Спікер розповідав про те, як важливо ставитися до життя позитивно, називаючи це головним елементом для успіху. Однак уся його вербаліка, жести і навіть оскал на обличчі свідчили про зворотне – людина не розуміла, що означає щастя в діяльності. Тому якщо ви впевнені, що знаєте щось, а результатів досі немає і немає, то висновок простий. Ви цього не знаєте і не впроваджуєте у практичну діяльність.

https://biz.nv.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня змінюються правила працевлаштування осіб з інвалідністю Держстат оприлюднив звітність-2026: що та коли подаватимемо Закон про Держбюджет–2026 підписано Президентом До 1 лютого бронювання займатиме тільки 24 години Бронювання для бізнесу: 45-д...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
18.12.2025
Мінрозвитку не планує вводити податок на відбудову: офіційна заява
Чи будуть вводити податок на відбудову зруйнованого майна та бізнесу? Більше за темою: Отримання коштів на фінансування капітальних інвестицій: як оподаткувати та відобразити в обліку? Облік інвестицій за методом участі в капіталі Міністерство розвитку громад та територій не планує розробку та вве...
18.12.2025
Відмова надати документи про перевезення: штрафи від Укртрансбезпека
Укртрансбезпека закликає перевізників дотримуватися законодавства та доброчесно вести свою господарську діяльність. Це дозволить зберегти добру ділову репутацію та уникнути непередбачених видатків. Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників пе...
18.12.2025
Масштабна реформа ринку праці: Мінекономіки презентувало проєкт Стратегії зайнятості – 2030
Реалізація Стратегії зайнятості дозволить залучити на ринок праці щонайменше два мільйони людей до 2030 року – це ключова умова сталого відновлення та європейської інтеграції України. Більше за темою: Професійне навчання та стажування безробітних у роботодавця Допомога по частковому безробіт...
Кращі матеріали