Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Які базові принципи успішного лідерства 

03.07.2018

Незалежно від роду діяльності, культури, віку і статусу, всі хочуть бути успішними.

Однак успіх вимагає не тільки навички «встигати», але і готовності брати відповідальність за себе та інших. Отже, варто задуматися про те, щоб вибрати шлях лідера. А як ним стати?

Є 5 базових принципів, які допоможуть стати на істинний шлях лідерства.

1. Постійно навчайтеся та удосконалюйтеся. Знання, здобуті під час читання, відрізняються від тих, які набувають в інший спосіб. Лідери – люди, які завжди читають. Президенти, мільярдери, власники успішних компаній завжди багато читають. Постійний саморозвиток – необхідність для керівника. Потрібно бути таким, хто завжди вчиться, і сприйнятливим до навчання. Багато хто помилково вважає, що у них є сильне бажання навчатися, хоча, справді, це не так. Насправді потрібно ставити собі запитання: від чого ви готові відмовитися, щоб навчитися цього? Від перегляду улюбленого серіалу? Або, можливо, вечірнього покеру з друзями? Чи готові ви відмовитися від цього на тиждень, на місяць? А коли востаннє ви відкривали книгу?

2. Бажання приймати зміни. Припустимо, ви зважилися на зміни. Однак наскільки ви готові їх прийняти? Якщо ви незадоволені тим, що у вас є зараз, то, найімовірніше, це наслідок певних моделей поведінки і звичок. Саме це і потрібно міняти. А будь-які зміни починаються у нас у голові – з думок. Наскільки просто зараз ви готові змінити старий спосіб мислення, сприйняття речей і людей, ваших власних дій?

3. Звертайтеся до гідних прикладів. Успішний керівник завжди розуміє, як важливо прислухатися до «правильних» думок і людей. Він або вона завжди прагне саморозвитку, застосовує теорію на практиці. Поставте собі банальне запитання: «кого ви слухаєте в повсякденному житті?». Багато хто згадає про тренінги та розповіді друзів – кар'єристів. Однак дивна річ: люди часто люблять розповідати про ази успіху, не маючи особливих життєвих досягнень. Найчастіше і книги для «успішних людей» не відкриють вам нічого нового. Тому читайте біографії видатних людей і лідерів (наприклад, Стіва Джобса). І не просто так – а записуйте головні думки та ідеї, робіть висновки. І найголовніше – перечитуйте. Зверніть увагу на тих, хто перебуває поруч з вами і досяг успіхів. Навчання і отримання інформації у тих, хто досяг успіхів і використовує свої знання професійно і повністю – саме те, що необхідно робити вам. На жаль, це не справа одного дня.

4. Виховуйте неусвідомлену компетентність. Ваша мета – досягти стадії неусвідомленої компетентності. Коли інформація, яку ви вивчали, стане частиною вас, то всі рішення і дії відбуватимуться автоматично, абсолютно природно. Ми всі знаємо, що компетентність – це наявність знань і досвіду, необхідних для ефективної діяльності в обраній сфері. Як, своєю чергою, працює неусвідомлена компетентність? Припустимо, ви їдете на машині додому, як і багато інших людей. Іноді ви думаєте: «але ж я і не пам'ятаю, як я доїхав – всі мої думки були десь в іншому місці!». Ви несвідомо компетентні в питанні водіння на автомобілі. Ви більше про це не думаєте – ви просто знаєте. Це міститься у вашому банку знань, стало вашою неусвідомленою компетентністю. Саме вона допомагає зрозуміти, проаналізувати і взяти до уваги вчинки і дії успішних людей. Коли неусвідомлена компетентність стає вашим другим «я», ви починаєте використовувати набуту теорію на практиці. Багато, прочитавши, наприклад, книгу Дейла Карнегі «Як здобувати друзів», не зможуть згадати з неї зовсім нічого. Отже, немає усвідомленості: мозок у момент читання не працював, і, відповідно, ви «стоїте» на місці. Виробіть звичку вивчати нове щодня, і тоді ваші дні не пройдуть дарма. Тільки тоді, коли нове стане частиною вашого мислення, ви зможете досягти успіху в управлінні людьми і компаніями.

5. Постійно впроваджуйте у практику набуті знання. Знати і не застосовувати – це все одно, що не знати. Простий приклад. Одного разу спікер читав лекцію про позитивне ставлення до життя і про щастя. Зараз це дуже модний напрям: розповідати про те, як зробити співробітника щасливим. Спікер розповідав про те, як важливо ставитися до життя позитивно, називаючи це головним елементом для успіху. Однак уся його вербаліка, жести і навіть оскал на обличчі свідчили про зворотне – людина не розуміла, що означає щастя в діяльності. Тому якщо ви впевнені, що знаєте щось, а результатів досі немає і немає, то висновок простий. Ви цього не знаєте і не впроваджуєте у практичну діяльність.

https://biz.nv.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
25.07.2025
НБУ залишив облікову ставку на рівні 15,5 %
Правління НБУ ухвалило рішення зберегти облікову ставку на рівні 15,5 %. Це підтримає стійкість валютного ринку та контрольованість інфляційних очікувань, що сприятиме подальшому послабленню цінового тиску. НБУ зберігатиме достатньо жорсткі монетарні умови стільки, скільки буде потрібно, щоб забезпе...
25.07.2025
Нові підходи до праці жінок та зарахування їх стажу в умовах війни
Внаслідок оновлення законодавства та зміни підходів у сфері праці, спричинених повномасштабною війною, в Україні зростає кількість жінок, які подаються на вакансії в галузях, де традиційно переважали чоловіки. Йдеться, зокрема, про важку промисловість, логістику, будівництво та технічні спеціальност...
24.07.2025
Банки очікують зростання кредитного портфелю: результати опитування
Банки зберегли оптимізм стосовно зростання кредитних портфелів бізнесу та населення і вперше за рік очікують поліпшення якості позик. Про це свідчать результати щоквартального опитування про умови банківського кредитування. Більше за темою: Позика за кредитною лінією та дисконтування Доступні кред...
Кращі матеріали