Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як вийти на ринки ЄС - приклад обхідного маневру

Редакція

11.03.2016 320 0 0

Брак європейських квот на експортні поставки курятини з України підштовхує компанії відкривати виробничі потужності в Європейському Союзі. Найбільший виробник курятини – агрохолдинг МХП відкриває завод у Нідерландах. Це дозволить компанії розширити свою присутність на ринку Європи.

"Протягом місяця ми плануємо відкриття переробного підприємства. Виробництва там не буде", – розповіла НВ начальник відділу по роботі з інвесторами та ЗМІ Миронівського хлібопродукту (МХП) Анастасія Соботюк.

"Ми анонсуємо відкриття там нашого невеликого виробництва спільно з місцевим гравцем. Це невелика інвестиція", – повідомила Українським Новинам фінансовий директор МХП Вікторія Капелюшна.

У компанії не розкривають деталі до офіційного запуску підприємства.

МХП і раніше шукав можливість розширити свою присутність на ринку Європейського Союзу, оскільки квота на постачання м'яса птиці туди залишається досить малою, пояснює галузевий аналітик ІК Dragon Capital Наталія Шпиготська. У рік квота становить 16 тис. тонн на філе і 20 тис. тонн на інші частини птиці, які фактично не споживаються в ЄС.

Директор інформаційно-аналітичної компанії ПроАгро Микола Верницький додає, що це може бути глобальною стратегією компанії для виходу на нові ринки. На ринок ЄС легше потрапити, будучи європейською компанією. А в умовах отримання квот, найстандартніша стратегія – це відкриття торгового представництва з певними комерційними функціями.

Логічно завезти туди сиру курятину, переробити, підвищити додану вартість і продати на ринку, уточнює Верницький. Це дозволить не тільки знизити ризики, пов'язані з транспортуванням готової продукції, але і допоможе у подальшому швидше завоювати цей ринок, за рахунок брендування на внутрішньому ринку країни покупця.

Через високе мито на постачання у країни ЄС, експортувати поза квот економічно недоцільно, зазначає генеральний директор Асоціації Український клуб аграрного бізнесу Тарас Висоцький. У майбутньому, із збільшенням переваг споживачів та популярності бренду, буде легше лобіювати розширення квот на рівні урядів.

Верницький пояснює, що для отримання квот потрібно зареєструвати європейське представництво, вийти на ринок, після чого можна звертатися в єврокомісію із проханням отримання квот. А через те, що у МХП практично немає конкурентів на поставки української курятини, це буде не складно.

Джерело: http://nv.ua/ukr/business/publication...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали