Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як впровадити систему HACCP на елеваторах

26.02.2018

Українська зернова асоціація за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України, а також Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів проведе в 10 містах України ряд безкоштовних навчальних семінарів для представників елеваторів щодо впровадження системи HACCP.

Зокрема, такі семінари будуть проведені в Києві, Вінниці, Полтаві, Кропивницькому, Тернополі. Дніпрі, Миколаєві, Харкові, Херсоні та Одесі. Перший практичний семінар відбудеться в столиці 2 березня 2018 року.

В УЗА пояснюють, що такі практичні семінари є актуальними, адже починаючи з 20 вересня 2018 року впровадження системи HACCP є обов’язковим для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Також, Держпродспоживслужба планує перевіряти потужності, що провадять діяльність з харчовими продуктами, зокрема, зерносховища, на предмет впровадження системи HACCP.

Система НАССР це інструмент управління, який можна застосувати до широкого кола простих та складних операцій, і не обмежується великими організаціями. Основною метою впровадження системи НАССР є забезпечення безпеки харчової продукції та кормів на всіх етапах харчового ланцюга «від лану - до столу». Таким чином, впровадження системи НАССР на елеваторах не лише гарантуватиме безпечність вітчизняного зерна під час зберігання та транспортування, але і забезпечить конкурентні переваги та інвестиційну привабливість підприємства, а також підвищить економічний інтерес до українського зерна на міжнародній арені.

Участь в семінарі для представників елеваторів безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Для реєстрації необхідно скористатися онлайн формою. Реєстрація на семінар в Києві дійсна до 27 лютого 2018 року.

Для отримання додаткової інформації щодо участі в семінарі, будь ласка, звертайтесь до Української зернової асоціації на електронну адресу inbox@uga.kiev.ua або за телефоном +380444923968.

Джерело: http://agronews.ua/node/88215

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
03.07.2025
Уряд розширив перелік товарів, які підлягатимуть локалізації під час публічних закупівель
Уряд розширив перелік товарів переробної промисловості, які підлягатимуть вимозі щодо мінімального ступеня локалізації під час публічних закупівель. Уряд розширив перелік товарів переробної промисловості, які підлягатимуть вимозі щодо мінімального ступеня локалізації під час публічних закупівель. Рі...
03.07.2025
Працівник вимагає запровадити дистанційну роботу: дії роботодавця
У разі запровадження дистанційної роботи працівник самостійно визначає робоче місце та несе відповідальність за забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці на ньому. Більше за темою: Направлення у відрядження працівника-дистанційника Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може праці...
03.07.2025
Е-повідомлення про помилкову сплату платежів: роз’яснення ДПС
З метою підвищення рівня інформування платників податків про суми помилково сплачених податкових платежів, єдиного внеску в Електронному кабінеті платника розроблено та впроваджено новий сервіс «Е-повідомлення». Більше за темою: Заблоковано помилково оформлену ПН: чи можна не подавати д...
Кращі матеріали