Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як в Україні просувають бонусні програми

09.12.2016

В Україні, за даними експертів, роком раніше бонусами користувалися майже 65% клієнтів, то на сьогоднішній день ця цифра зросла майже до 70%.

Українські компанії, що пропонують контент, почали активно розвивати свої клієнтські програми лояльності в онлайні. У них входять послуги «особистого» кабінету, мобільні додатки, удосконалення каналів комунікацій, а також підбір персональних додаткових послуг.

У той же час, смс-інформування та інтернет-розсилки відходять у минуле. Поступово відмовляються компанії і від дисконтних програм, вважаючи за краще запропонувати користувачам додаткові розважальні сервіси, послуги, програми лояльності і бонуси. Наприклад, до існуючого пакету телеканалів, можуть підключити ще і набір «дитячих» передач.

Починаючи з 2014 року в українських компаніях намітився тренд на діджиталізацію і, по можливості, всі гравці переходять в онлайн.

Тренд на розширення програм лояльності підтвердили і в інших компаніях, відзначаючи при цьому, що користувачі все частіше звертають увагу на бонусні програми.

Удосконалити свої інтерактивні сервіси дуже вигідно, стверджують керівники компаній. Клієнтів, які користуються бонусними послугами ставати все більше, а витрачають накопичені «бали» вони якраз на них.

Але як запропонувати клієнту саме те, що його може зацікавити, а не все підряд?

У цьому найбільше досягли успіху великі компанії, які мають так званий BigData — великий обсяг даних про своїх користувачів. Інформація накопичується з усіх можливих каналів: анкетування, відгуки на гарячу лінію та ін.

Це допомагає компаніям сегментувати своїх клієнтів. Раніше, всі працювали в масмаркете відразу з усіма, але це не вигідно. А ефективно побудована система лояльності з конкретними користувачами дозволяє збільшити виручку на 1-16%.

За даними експертів, якщо роком раніше бонусами користувалися майже 65% клієнтів, то на сьогоднішній день ця цифра зросла майже до 70%.

Як розповіли в компанії ВОЛЯ, українці все частіше воліють платити за контент, а не шукати його на «піратських» просторах.

Джерело: http://ubr.ua/ukraine-and-world/techn...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня змінюються правила працевлаштування осіб з інвалідністю Держстат оприлюднив звітність-2026: що та коли подаватимемо Закон про Держбюджет–2026 підписано Президентом До 1 лютого бронювання займатиме тільки 24 години Бронювання для бізнесу: 45-д...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
12.12.2025
У листопаді 2025 року економіка України зросла на 5,3 %
За оцінками Мінекономіки, у листопаді 2025 року відбулось прискорення зростання реального ВВП до 5,3 % проти 2,3 % у жовтні. Основними драйверами прискорення стали сільське господарство, внутрішня торгівля, будівництво та переробна промисловість. У цілому за даними Держстату зростання ВВП у ІІІ квар...
12.12.2025
Бізнес на зустрічі з Мінекономіки окреслив проблеми
Актуальні для підприємців проблеми та шляхи їх вирішення обговорювались під час зустрічі Міністра економіки, довкілля та сільського господарства України Олексія Соболева з представниками бізнесу, що відбулася в Києві. У ній узяли участь заступники міністра Тарас Висоцький, Андрій Телюпа, Віталій Кін...
12.12.2025
Нормативно-правові акти приведено у відповідність до Закону про інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення
Закон про інтегроване запобігання та контроль промислового забруднення впроваджує європейський механізм зниження промислових викидів, що доказав свою ефективність у країнах ЄС, де рівень забруднення повітря за останні 15 років знизився на 40–85 % залежно від забруднювача. Більше за темою: Чи ...
Кращі матеріали