Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як в Україні просувають бонусні програми

Редакція

09.12.2016 152 0 0

В Україні, за даними експертів, роком раніше бонусами користувалися майже 65% клієнтів, то на сьогоднішній день ця цифра зросла майже до 70%.

Українські компанії, що пропонують контент, почали активно розвивати свої клієнтські програми лояльності в онлайні. У них входять послуги «особистого» кабінету, мобільні додатки, удосконалення каналів комунікацій, а також підбір персональних додаткових послуг.

У той же час, смс-інформування та інтернет-розсилки відходять у минуле. Поступово відмовляються компанії і від дисконтних програм, вважаючи за краще запропонувати користувачам додаткові розважальні сервіси, послуги, програми лояльності і бонуси. Наприклад, до існуючого пакету телеканалів, можуть підключити ще і набір «дитячих» передач.

Починаючи з 2014 року в українських компаніях намітився тренд на діджиталізацію і, по можливості, всі гравці переходять в онлайн.

Тренд на розширення програм лояльності підтвердили і в інших компаніях, відзначаючи при цьому, що користувачі все частіше звертають увагу на бонусні програми.

Удосконалити свої інтерактивні сервіси дуже вигідно, стверджують керівники компаній. Клієнтів, які користуються бонусними послугами ставати все більше, а витрачають накопичені «бали» вони якраз на них.

Але як запропонувати клієнту саме те, що його може зацікавити, а не все підряд?

У цьому найбільше досягли успіху великі компанії, які мають так званий BigData — великий обсяг даних про своїх користувачів. Інформація накопичується з усіх можливих каналів: анкетування, відгуки на гарячу лінію та ін.

Це допомагає компаніям сегментувати своїх клієнтів. Раніше, всі працювали в масмаркете відразу з усіма, але це не вигідно. А ефективно побудована система лояльності з конкретними користувачами дозволяє збільшити виручку на 1-16%.

За даними експертів, якщо роком раніше бонусами користувалися майже 65% клієнтів, то на сьогоднішній день ця цифра зросла майже до 70%.

Як розповіли в компанії ВОЛЯ, українці все частіше воліють платити за контент, а не шукати його на «піратських» просторах.

Джерело: http://ubr.ua/ukraine-and-world/techn...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали