Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як в Китаї знайти партнерів по бізнесу

Редакція

14.02.2017 781 0 0

Отже, з чого починати співпрацю з китайськими партнерами, якщо у вас до цього не було такого досвіду?

Пошук партнерів по бізнесу

Для початку необхідно відшукати потенційних партнерів. Самий простий і зручний інструмент для цього – Alibaba. Щоб знайти постачальника, можна використовувати і інші онлайн-майданчики – Made-in-China.com, GlobalSources.com, Gongchang.com. Для знавців китайської мови підійде китайський аналог Alibaba – 1688.com.

Шукати дані про постачальників з Китаю можна і у відкритих джерелах. Для цієї мети підійдуть Google, Baidu,«Яндекс», Taobao. На останньому з перерахованих сайтів можна ознайомитися з якісними фотографіями товарів, вивчити, які категорії товарів найактивніше продаються на внутрішньому ринку, і визначити найбільш популярних постачальників.

Крім того, ви можете вдатися до допомоги консалтингових компаній, які не тільки допоможуть знайти виробника, але й будуть надалі консультувати вас в процесі здійснення операцій.

Ще один варіант – відвідати профільні виставки в Україні або Китаї. Наприклад, в китайському Гуанчжоу проходить Кантонський ярмарок, яка носить статус однієї з найбільших виставок в Азії. На ній можна ознайомитися з новітніми товарами, що охоплюють фактично всі ніші на ринку.

Найпопулярніші види ведення бізнесу

У Китаї можна працювати за чотирма схемами:

   самостійне співробітництво;

   співпраця з людиною-компанією;

   співпраця з компанією-партнером;

   відкриття офісу в Китаї.

Самостійне співробітництво – найпопулярніша схема серед представників малого і середнього бізнесу. Вона припускає, що ви самі приїдете в Китай, наймете перекладача, виберіть підприємство і підпишіть з ним контракт. Тут виникає безліч ризиків, але це найдешевший варіант.

Робота з людиною-компанією означає, що ви наймаєте свого представника в Китаї, який допомагає контролювати якість продукції та знижувати ризики прострочення. Фактично ви наймаєте повноцінного віддаленого співробітника. Ця схема підійде бізнесменам, які мають досвід роботи в Китаї, але поки що замовляють невеликі партії товару.

Третя схема передбачає допомогу з боку професійних компаній. Це цілком нормальний підхід, який можна порівняти, наприклад, з аутсорсингом бухгалтерії або юридичної служби. У цьому випадку більшість ризиків бере на себе компанія-партнер.

Суть четвертої схеми полягає в тому, що ви відкриваєте в Китаї власний підрозділ з офісом і штатом. В цьому випадку у вас буде якісний операційний контроль, але вам доведеться відповідати за всі ризики.

Перші кроки

Слід провести попередні переговори з китайськими виробниками. Для початку розкажіть запити: поясніть потенційним партнерам, що ви маєте намір виробляти, в якій кількості і на яку якість продукту розраховуєте. Це дозволить вам вивчити діапазон цін, вимоги до мінімального випуску продукції і терміни виробництва.

Розрахуйте собівартість продукції. Крім роботи фабрики, вам слід включити в собівартість доставку, митні платежі та вартість сертифікації.

Перед початком співпраці вам варто перевірити потенційного партнера. Попросіть у нього статутні документи і перекладіть їх, а потім перевірте компанію в різних базах. Найдоступніший спосіб – відкрита база Alibaba.

Попросіть, щоб потенційний підрядник надав вам пакувальний лист – документ, в якому прописані назва, вартість, вагу і об'єм вантажу. Потім ці дані можна направити транспортним компаніям, щоб вони розрахували для вас вартість послуг.

Щоб вивчити якість продукції певної фабрики, слід замовити її зразки. Оптимальний варіант – самостійно відвідати хоча б п'ять виробництв, щоб поспостерігати за робочим процесом і зупинити вибір на найнадійнішою фабриці.

Детальніше дивись за посиланням: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали