Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як українським брендам вийти на міжнародний онлайн-ринок?

08.06.2016

Рано чи пізно ринку однієї країни для бренду стане мало.

За даними організації Ecommerce Foundation, в 2015 році європейський ринок торгівлі B2C виріс на 13,3% і склав 455,3 млрд. Євро. Позитивні тенденції можна спостерігати і на світовому ринку онлайн-торгівлі. Так, вже в 2020 році кількість транскордонних покупок складе близько 27%.

Інтернет-магазини надають покупцям більш широкий вибір різних товарів по оптимальному співвідношенню ціна-якість. Для компаній ринку онлайн-торгівлі теж відкриває хороші перспективи. Там немає необхідності у великих фінансових витратах і складних бюрократичних процедурах для отримання необхідних документів.

Тому перш за все варто визначитися з бажаною моделлю. Це може бути як самостійний вихід, так і робота через міжнародні торговельні майданчики, або marketplaces.

Самостійний вихід

Перший варіант підходить для брендів, які здатні витримати конкуренцію, готові робити значні вкладення і самостійно займатися маркетингом. Однак вивчення ринку, на який та чи інша компанія збирається виходити - досить трудомістке завдання. Допомогти в цьому можуть такі програми, як Google Analytics, Google Trends, Global Market Finder або Consumer Barometer.

Безумовним плюсом такого способу є той факт, що компанії не доведеться ні з ким ділити прибуток. Клієнт може оформити замовлення в будь-якій країні і оплатити замовлення в місцевій валюті, а українська компанія отримає всі платежі в гривні, після чого оформить доставку товару за вказаною адресою.

Вихід через торгові майданчики

Другий варіант передбачає вихід на ринок через торгові майданчики. Це може бути, наприклад, Amazon, на якій відбувається одна п'ята всіх інтернет-продажів. Для реалізації товарів ручної роботи підійде платформа Etsy, для одягу - британська ASOS або німецька DaWаnda, різні категорії також представлені на китайському сайті JoyBuy.

Подібний спосіб хороший тим, що має регламентовані правила ведення торгівлі, а плата зазвичай стягується після оформлення замовлення. Покупець оформляє замовлення на подібній платформі, після чого вона інформує продавця і відправляє необхідну суму на його рахунок. І тільки потім компанія оформляє доставку товару за адресою клієнта.

У деяких випадках подібні майданчики також можуть мати власні склади і самостійно відправляти замовлення, а продавець займається дистанційним контролем цього процесу. Так, щоб розмістити свій товар на ASOS, бренд повинен мати колекцію від 15 моделей і підготувати їх фото та опис.

Крім того, потрібно оплачувати комісію в розмірі 20% від замовлення, а також щомісячний внесок в 20 фунтів. Ця платформа працює з PayPal, що може викликати труднощі для української компанії.

DaWаnda пропонує своїм клієнтам два варіанти розміщення товарів - на англомовній платформі доведеться заплатити 10% комісії, а реєстрація буде безкоштовна. Якщо ж є бажання працювати на німецькомовній платформі, то за виставляння кожного товару потрібно заплатити 10-30 євроцентів і 5% комісії.

На французькому сайті Сdiscount абонентська плата становить $ 39 на місяць. Китайський JoyBuy, у якого є російськомовна версія, стягує 8% комісії від замовлення, також є депозит на $ 5 тис.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://bit.ua/2016/06/markets/#followus

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
14.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану Оновлено Довідник умовних кодів товарів Аванс і зарплата: строки виплати ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 06.10.2025 Оновлено перелік кодів орга...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
17.10.2025
З початку року ДПС провела 24 тисячі фактичних перевірок у сфері обігу тютюну та алкоголю: на чому концентрується служба
Серед питань, на яких насамперед концентрується ДПС: цифровізація, податкова медіація, трансфертне ціноутворення та аграрний сектор, міжнародне співробітництво. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Проведення позапланової перевірки у зв’язку з вимогою платника податків про перегляд результ...
17.10.2025
На які реформи чекає управління житловим фондом
Реформа має забезпечити безпечне, енергоефективне та довготривале утримання житла.  Більше за темою: Чи може підприємець-єдинник управляти житловим будинком? Реформа має забезпечити безпечне, енергоефективне та довготривале утримання житла.  У Києві відбувся Всеукраїнський форум управите...
16.10.2025
Комітет Верховної Ради з економіки презентував оновлений каталог «Українська техніка для громад»
Каталог «Українська техніка для громад» створений в межах політики розвитку українських виробників «Зроблено в Україні» у співпраці з Федерацією роботодавців України, Асоціацією міст України і Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства. «Українські вир...
Кращі матеріали