Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як українським брендам вийти на міжнародний онлайн-ринок?

08.06.2016

Рано чи пізно ринку однієї країни для бренду стане мало.

За даними організації Ecommerce Foundation, в 2015 році європейський ринок торгівлі B2C виріс на 13,3% і склав 455,3 млрд. Євро. Позитивні тенденції можна спостерігати і на світовому ринку онлайн-торгівлі. Так, вже в 2020 році кількість транскордонних покупок складе близько 27%.

Інтернет-магазини надають покупцям більш широкий вибір різних товарів по оптимальному співвідношенню ціна-якість. Для компаній ринку онлайн-торгівлі теж відкриває хороші перспективи. Там немає необхідності у великих фінансових витратах і складних бюрократичних процедурах для отримання необхідних документів.

Тому перш за все варто визначитися з бажаною моделлю. Це може бути як самостійний вихід, так і робота через міжнародні торговельні майданчики, або marketplaces.

Самостійний вихід

Перший варіант підходить для брендів, які здатні витримати конкуренцію, готові робити значні вкладення і самостійно займатися маркетингом. Однак вивчення ринку, на який та чи інша компанія збирається виходити - досить трудомістке завдання. Допомогти в цьому можуть такі програми, як Google Analytics, Google Trends, Global Market Finder або Consumer Barometer.

Безумовним плюсом такого способу є той факт, що компанії не доведеться ні з ким ділити прибуток. Клієнт може оформити замовлення в будь-якій країні і оплатити замовлення в місцевій валюті, а українська компанія отримає всі платежі в гривні, після чого оформить доставку товару за вказаною адресою.

Вихід через торгові майданчики

Другий варіант передбачає вихід на ринок через торгові майданчики. Це може бути, наприклад, Amazon, на якій відбувається одна п'ята всіх інтернет-продажів. Для реалізації товарів ручної роботи підійде платформа Etsy, для одягу - британська ASOS або німецька DaWаnda, різні категорії також представлені на китайському сайті JoyBuy.

Подібний спосіб хороший тим, що має регламентовані правила ведення торгівлі, а плата зазвичай стягується після оформлення замовлення. Покупець оформляє замовлення на подібній платформі, після чого вона інформує продавця і відправляє необхідну суму на його рахунок. І тільки потім компанія оформляє доставку товару за адресою клієнта.

У деяких випадках подібні майданчики також можуть мати власні склади і самостійно відправляти замовлення, а продавець займається дистанційним контролем цього процесу. Так, щоб розмістити свій товар на ASOS, бренд повинен мати колекцію від 15 моделей і підготувати їх фото та опис.

Крім того, потрібно оплачувати комісію в розмірі 20% від замовлення, а також щомісячний внесок в 20 фунтів. Ця платформа працює з PayPal, що може викликати труднощі для української компанії.

DaWаnda пропонує своїм клієнтам два варіанти розміщення товарів - на англомовній платформі доведеться заплатити 10% комісії, а реєстрація буде безкоштовна. Якщо ж є бажання працювати на німецькомовній платформі, то за виставляння кожного товару потрібно заплатити 10-30 євроцентів і 5% комісії.

На французькому сайті Сdiscount абонентська плата становить $ 39 на місяць. Китайський JoyBuy, у якого є російськомовна версія, стягує 8% комісії від замовлення, також є депозит на $ 5 тис.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://bit.ua/2016/06/markets/#followus

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Оподаткування доходів ФОП, який одночасно провадить незалежну професійну діяльність
Яким чином нараховується та сплачується ПДФО з доходів, що одночасно отримуються ФОП від діяльності на загальній системі оподаткування та від провадження незалежної професійної діяльності? Відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діял...
08.05.2025
Як подати заявку на гранти для переробних підприємств: нагадує Мінекономіки
Грантові програми від Мінекономіки та Держслужби зайнятості: як подати, які строки та кого це стосується? Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Мінекономіки погодило ще 21 заявку за програмою «Гранти для переробних підприємств». Після виконання...
08.05.2025
ДПС розроблює підходи щодо врахування особливості ведення господарської діяльності в різних регіонах
Про умови ведення бізнесу, податкове навантаження та ветеранську політику говорили голова ДПС Руслан Кравченко та представники понад 60 підприємств і бізнес-асоціацій. До діалогу також долучився народний депутат Марʼян Заблоцький.  Учасники обговорили стандартні питання від бізнесу – бло...
Кращі матеріали