Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як українським брендам вийти на міжнародний онлайн-ринок?

08.06.2016

Рано чи пізно ринку однієї країни для бренду стане мало.

За даними організації Ecommerce Foundation, в 2015 році європейський ринок торгівлі B2C виріс на 13,3% і склав 455,3 млрд. Євро. Позитивні тенденції можна спостерігати і на світовому ринку онлайн-торгівлі. Так, вже в 2020 році кількість транскордонних покупок складе близько 27%.

Інтернет-магазини надають покупцям більш широкий вибір різних товарів по оптимальному співвідношенню ціна-якість. Для компаній ринку онлайн-торгівлі теж відкриває хороші перспективи. Там немає необхідності у великих фінансових витратах і складних бюрократичних процедурах для отримання необхідних документів.

Тому перш за все варто визначитися з бажаною моделлю. Це може бути як самостійний вихід, так і робота через міжнародні торговельні майданчики, або marketplaces.

Самостійний вихід

Перший варіант підходить для брендів, які здатні витримати конкуренцію, готові робити значні вкладення і самостійно займатися маркетингом. Однак вивчення ринку, на який та чи інша компанія збирається виходити - досить трудомістке завдання. Допомогти в цьому можуть такі програми, як Google Analytics, Google Trends, Global Market Finder або Consumer Barometer.

Безумовним плюсом такого способу є той факт, що компанії не доведеться ні з ким ділити прибуток. Клієнт може оформити замовлення в будь-якій країні і оплатити замовлення в місцевій валюті, а українська компанія отримає всі платежі в гривні, після чого оформить доставку товару за вказаною адресою.

Вихід через торгові майданчики

Другий варіант передбачає вихід на ринок через торгові майданчики. Це може бути, наприклад, Amazon, на якій відбувається одна п'ята всіх інтернет-продажів. Для реалізації товарів ручної роботи підійде платформа Etsy, для одягу - британська ASOS або німецька DaWаnda, різні категорії також представлені на китайському сайті JoyBuy.

Подібний спосіб хороший тим, що має регламентовані правила ведення торгівлі, а плата зазвичай стягується після оформлення замовлення. Покупець оформляє замовлення на подібній платформі, після чого вона інформує продавця і відправляє необхідну суму на його рахунок. І тільки потім компанія оформляє доставку товару за адресою клієнта.

У деяких випадках подібні майданчики також можуть мати власні склади і самостійно відправляти замовлення, а продавець займається дистанційним контролем цього процесу. Так, щоб розмістити свій товар на ASOS, бренд повинен мати колекцію від 15 моделей і підготувати їх фото та опис.

Крім того, потрібно оплачувати комісію в розмірі 20% від замовлення, а також щомісячний внесок в 20 фунтів. Ця платформа працює з PayPal, що може викликати труднощі для української компанії.

DaWаnda пропонує своїм клієнтам два варіанти розміщення товарів - на англомовній платформі доведеться заплатити 10% комісії, а реєстрація буде безкоштовна. Якщо ж є бажання працювати на німецькомовній платформі, то за виставляння кожного товару потрібно заплатити 10-30 євроцентів і 5% комісії.

На французькому сайті Сdiscount абонентська плата становить $ 39 на місяць. Китайський JoyBuy, у якого є російськомовна версія, стягує 8% комісії від замовлення, також є депозит на $ 5 тис.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://bit.ua/2016/06/markets/#followus

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.07.2025
Підстави та наслідки припинення громадянства України
Громадянство України може припинятися лише за визначеними законодавством підставами. Примусове набуття громадянами України, які проживають на ТОТ, громадянства росії, не визнається Україною та не є підставою для втрати українського громадянства. Громадянство України може припинятися лише за визначен...
11.07.2025
Перехід на чотириденний робочий тиждень можливий у мирні часи – Державна служба зайнятості
Поки що чотириденний робочий тиждень в Україні можливий у форматі локальних домовленостей. Говорити про перехід України на чотириденний робочий тиждень під час війни було б дивно. Українці – або у війську, або для війська. Ринок праці також перейшов на військові рейки, ухвалено спеціальний Зак...
10.07.2025
Мінагрополітики запускає проєкт HONOR: агрокооперація малих виробників
Взято курс на інтеграцію з європейським простором і Спільною аграрною політикою ЄС. Кооперативи – одна з перевірених європейських практик сталого розвитку сільських територій, яку ми прагнемо адаптувати до українських реалій. Більше за темою: Створення та реєстрація сільськогосподарськог...
Кращі матеріали