Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як українським брендам вийти на міжнародний онлайн-ринок?

08.06.2016

Рано чи пізно ринку однієї країни для бренду стане мало.

За даними організації Ecommerce Foundation, в 2015 році європейський ринок торгівлі B2C виріс на 13,3% і склав 455,3 млрд. Євро. Позитивні тенденції можна спостерігати і на світовому ринку онлайн-торгівлі. Так, вже в 2020 році кількість транскордонних покупок складе близько 27%.

Інтернет-магазини надають покупцям більш широкий вибір різних товарів по оптимальному співвідношенню ціна-якість. Для компаній ринку онлайн-торгівлі теж відкриває хороші перспективи. Там немає необхідності у великих фінансових витратах і складних бюрократичних процедурах для отримання необхідних документів.

Тому перш за все варто визначитися з бажаною моделлю. Це може бути як самостійний вихід, так і робота через міжнародні торговельні майданчики, або marketplaces.

Самостійний вихід

Перший варіант підходить для брендів, які здатні витримати конкуренцію, готові робити значні вкладення і самостійно займатися маркетингом. Однак вивчення ринку, на який та чи інша компанія збирається виходити - досить трудомістке завдання. Допомогти в цьому можуть такі програми, як Google Analytics, Google Trends, Global Market Finder або Consumer Barometer.

Безумовним плюсом такого способу є той факт, що компанії не доведеться ні з ким ділити прибуток. Клієнт може оформити замовлення в будь-якій країні і оплатити замовлення в місцевій валюті, а українська компанія отримає всі платежі в гривні, після чого оформить доставку товару за вказаною адресою.

Вихід через торгові майданчики

Другий варіант передбачає вихід на ринок через торгові майданчики. Це може бути, наприклад, Amazon, на якій відбувається одна п'ята всіх інтернет-продажів. Для реалізації товарів ручної роботи підійде платформа Etsy, для одягу - британська ASOS або німецька DaWаnda, різні категорії також представлені на китайському сайті JoyBuy.

Подібний спосіб хороший тим, що має регламентовані правила ведення торгівлі, а плата зазвичай стягується після оформлення замовлення. Покупець оформляє замовлення на подібній платформі, після чого вона інформує продавця і відправляє необхідну суму на його рахунок. І тільки потім компанія оформляє доставку товару за адресою клієнта.

У деяких випадках подібні майданчики також можуть мати власні склади і самостійно відправляти замовлення, а продавець займається дистанційним контролем цього процесу. Так, щоб розмістити свій товар на ASOS, бренд повинен мати колекцію від 15 моделей і підготувати їх фото та опис.

Крім того, потрібно оплачувати комісію в розмірі 20% від замовлення, а також щомісячний внесок в 20 фунтів. Ця платформа працює з PayPal, що може викликати труднощі для української компанії.

DaWаnda пропонує своїм клієнтам два варіанти розміщення товарів - на англомовній платформі доведеться заплатити 10% комісії, а реєстрація буде безкоштовна. Якщо ж є бажання працювати на німецькомовній платформі, то за виставляння кожного товару потрібно заплатити 10-30 євроцентів і 5% комісії.

На французькому сайті Сdiscount абонентська плата становить $ 39 на місяць. Китайський JoyBuy, у якого є російськомовна версія, стягує 8% комісії від замовлення, також є депозит на $ 5 тис.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://bit.ua/2016/06/markets/#followus

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Оскарження штрафу ТЦК та СП при наявності відстрочки: судова практика
Суд ухвалив рішення: позов задовольнити, постанову скасувати та провадження закрити. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця Чи потрібно повідомляти ТЦК про направлення військовозобов’язаного працівника у тривале відрядження? Чолов...
16.09.2025
ДПС фіксує збільшення виторгу через РРО
Результати свідчать про дієвість системної співпраці бізнесу та ДПС. Така взаємодія ґрунтується не лише на контролі, а й на довірі, діалозі та превентивних заходах, що створюють умови для сталого розвитку сфери розрахункових операцій. Більше за темою: У якому розмірі накладається штраф за РРО-поруш...
15.09.2025
Увага: з 12 жовтня 2025 року діятимуть нові правила перетину кордонів ЄС для українців
Європейський Союз запускає Систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System – EES). Це електронна база, яка автоматично фіксуватиме всі перетини зовнішніх кордонів ЄС громадянами третіх країн, у тому числі українцями. Більше за темою: Водій підприємства втік під час закордонного відрядження: як...
Кращі матеріали