Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як відмовитися від послуг ЖКС, які не надаються

12.12.2017

За словами юристів, відмовитися можна від будь-яких послуг ЖКС, якщо ви в них не потребуєте, вони надаються неякісно, ​​не в повному обсязі або не надаються взагалі. На практиці зробити це вкрай складно. Але при великому бажанні спробувати можна.

ПОСЛУГИ ПІД ПИТАННЯМ. Якщо вода, газ і електрику - це те, без чого прожити в квартирі практично неможливо, то послуги з обслуговування будинку та прибудинкової території часто стають предметом суперечок мешканців. Плата за СДПТ в цьому році суттєво зросла, але люди здебільшого не побачили ніяких поліпшень в своїх будинках і дворах - особливо, якщо ці послуги продовжив їм надавати ЖКС. До таких послуг належать:

- прибирання прибудинкової території, сходових клітин, підвалу, технічних поверхів та покрівлі;

- вивіз сміття;

- технічне обслуговування та енергопостачання ліфтів;

- технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем (водопостачання, водовідведення, теплопостачання, зливової каналізації);

- дератизація (цькування щурів);

- дезінсекція (знищення комах);

- обслуговування і ремонт димовентиляційних каналів, систем протипожежної автоматики та димовидалення;

- поливання дворів, клумб і газонів;

- експлуатація номерних знаків на будинках;

- прибирання та вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території протиожеледними сумішами.

ВСЕ ФІКСУЄМО. Ваше головне доказ - це фото- і відеофіксація систематичного ненадання тієї чи іншої послуги. Бажано залучати до цієї справи сусідів. Адже вони також споживають ці послуги і платять за них.

СКЛАДАЄМО АКТ. Наступний крок - складання акту-претензії. Для цього потрібно викликати представника ЖКС або іншої організації, яка обслуговує будинок, і при свідках викласти в документі всі претензії і вимоги і підписати його. Свої підписи під актом повинні поставити як представники обслуговуючої організації, так і мешканці будинку.

Якщо після вашого письмового звернення в ЖКС з проханням направити представника для складання акту-претензії, він не з'явився (і у вас є свідчення цього), акт можна підписати в односторонньому порядку з двома свідками.

ЧЕКАЄМО РЕЗУЛЬТАТУ. Підписаний акт повинен бути розглянутий протягом трьох робочих днів. В результаті обслуговуюча організація повинна провести перерахунок плати за неякісну послугу або ж звільнити мешканців від плати за неї (але тоді і надавати її не зовсім). Якщо ж контора відмовляється від вирішення питання, то мешканцям доведеться доводити свою правоту в суді.

ВАЖЛИВО. Будь-яке ваше звернення в обслуговуючу організацію повинно бути зафіксовано письмово. У вас повинні бути зафіксовані вхідні номери всіх ваших заяв і скарг, а також імена співробітників, які їх від вас брали. Крім того, ви повинні зберігати копії всіх таких документів на випадок, якщо комунальники їх «втратять» або ваші слова будуть якимось чином спотворені.

Джерело: https://etcetera.media/kak-otkazatsya...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
26.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Мін’юст закликає перереєструвати нерухомість, придбану до 2013 року Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Змінено Порядок оформлення та видачі військово-облікового документа Уряд планує запровадити щор...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
Нове
26.08.2025
Корисні контакти в процесі оцінювання повсякденного функціонування особи
На сайті МОЗ працює дашборд, який допомагає орієнтуватися в новій системі оцінювання повсякденного функціонування. Він складається з чотирьох сторінок, кожна з яких містить окремий тип інформації. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Оцінювання повсякденного функціонування особи: новації докумен...
26.08.2025
Тендерні можливості у країнах ЄС: дайджест для експортерів від Дія.Бізнес
Плануєте отримати гранти для свого бізнесу? Дія.Бізнес підготував перелік посилань щодо тендерних можливостей для представників поліграфічної промисловості. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та...
26.08.2025
Хто має право на навчання та перепідготовку
Державна служба зайнятості пропонує своїм клієнтам шість способів професійного навчання та перепідготовки. Розглянемо, які саме грантові програми пропонує служба. Більше за темою: Наказ про надання додаткової відпустки у зв’язку з навчанням зі збереженням заробітної плати Наказ про напр...
Кращі матеріали