Як від платіжної системи залежить успішність інтернет-магазину
27.05.2016 211 0 0
Від платіжної системи безпосередньо залежить успішність інтернет-магазину. Як зробити правильний вибір, оптимізувати і захистити бізнес.
На що в першу чергу потрібно звернути увагу, вибираючи платіжне рішення?
Кожен онлайн-продукт має свої нюанси в монетизації. Це стосується специфіки воронки, особливостей цільових ринків (США, Європа, Азія) і дозвільних систем різних країн. По-перше, важливо відразу задіяти комплексний підхід і врахувати всі характеристики онлайн-проекту. По-друге, задуматися над підбором платіжного рішення потрібно ще на етапі розробки продуктової частини, разом з підготовкою маркетингового і бізнес планів. Базового набору інструментів, який зазвичай пропонують процесори, для цього недостатньо, тут важливим є аналіз бізнес-моделі мерчанта.
Як це працює на практиці, з реальними цифрами.
До нас звернулася європейська компанія з оборотом понад $ 10 млн на місяць. Структура платіжного трафіку клієнта виглядала так: 15% платежів торговець отримував у Великобританії, 25% у Франції, 15% в Австралії, 45% в США. Екваєром був один з великих європейських банків.
В UK прохідність initial платежів (які користувач проводить самостійно на сайті торговця, вводячи дані своєї картки в спеціальну форму) становила 75%. Але recurring платежі (які обробляються повторно без участі кардхолдера або власника карти) проходили на рівні 45%.
Рівень refund (повернень з боку продавця) і chargebacks для UK трафіку досягав 8-10%. Це призводило до питань і моніторингу з боку регуляторів платіжних систем.
У Франції, на думку клієнта, прохідність платежів була задовільною. На ділі ж він зіткнувся з замкнутістю французької внутрішньодержавної платіжної системи Card Bancair. Доступ до цієї системи дозволив вивести платіжну інфраструктуру на абсолютно новий рівень.
Прохідність US платежів в Європі знижується з року в рік, сьогодні становить 35% -45%. Це пов'язано з регуляторною політикою і обмеженнями з боку банків США. Їх нововведення створюють додаткові бар'єри для європейських торговців.
Нам потрібно було оптимізувати платіжні процеси, враховуючи специфіку роботи з картковими платежами в кожній країні.
Результат оптимізації:
Поточний обсяг платежів у Франції перевищив обсяг за USA.
UK оптимізація - зростання прохідності більш ніж на 10%.
US оптимізація - зростання прохідності більш ніж на 15%.
Знизилися ризики закриття Мерчант-акаунтів банками.
Відсутність штрафів з боку Visa, MasterCard за перевищення негативних платіжних показників.
Протягом 6 місяців після реалізації запропонованих рішень оборот компанії виріс на 37%. При цьому ні маркетингова стратегія, ні геоструктур трафіку не змінилися. Ми досягли результату завдяки правильній білінгової стратегії.
Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://igate.com.ua/
Коментарі до матеріалу