Як можна залишитись без електрики?
Найпоширеніші питання щодо можливості припинення електропостачання споживачам та його відновлення.
1. Хто може ініціювати припинення електропостачання?
- електропостачальник;
- оператор системи розподілу;
- споживач (власник електроустановки).
2. У яких випадках може бути припинене електропостачання?
- заборгованість за спожиту електричну енергію;
- недопущення працівників електропостачальника до лічильника, розміщеного на території споживача.
3. У яких випадках оператор системи розподілу може припинити електропостачання?
- заборгованість за надані послуги;
- несплата вартості необлікованої електричної енергії, визначеної відповідно до законодавства (за наявності судового рішення);
- невиконання припису представника відповідного органу виконавчої влади;
- неукладення договору між споживачем та оператором системи розподілу або між споживачем та електропостачальником;
- порушення споживачем Правил охорони електричних мереж.
4. Як припинити електроживлення за власним бажанням?
За заявою, після оплати послуги з відключення.
5. Коли мають попереджати про припинення електропостачання?
- електропостачальник - не пізніше, ніж за 10 робочих днів до дня відключення;
- оператор системи розподілу - не пізніше. ніж за 5 робочих днів до дня відключення.
Про тимчасове припинення постачання електричної енергії для виконання планових робіт в електричних мережах оператор системи розподілу повідомляє споживачів через ЗМІ та власний веб-сайт не пізніше, ніж за 10 днів до дня його здійснення.
Електропостачання може бути припинено без попередження у разі виникнення аварійних ситуацій, самовільного підключення споживачем струмоприймачів поза лічильником або зниження показників якості електричної енергії з вини споживача до величин, які порушують нормальне функціонування електроустановок оператора системи розподілу та інших споживачів.
6. На який час може бути припинено електропостачання?
Тимчасове припинення постачання електричної енергії споживачу для виконання оператором системи розподілу планових робіт в електричних мережах або у разі виникнення аварійних ситуацій в електроустановках оператора системи розподілу не має перевищувати 24 годин.
7. Як відновити електропостачання?
Електроживлення, відключене з вини споживача, відновлюється оператором протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після усунення споживачем допущених порушень.
Якщо відключення було здійснено з вини споживача, відшкодовуються витрати на виконання робіт з припинення та відновлення електроживлення.
Відновлення електроживлення, що було припинене за заявою споживача, здійснюється протягом 5 робочих днів після оплати послуги з підключення.
https://www.facebook.com/Ok.Kryvenko/posts
Коментарі до матеріалу