Найпоширеніші питання щодо можливості припинення електропостачання споживачам та його відновлення.
За заявою, після оплати послуги з відключення.
Про тимчасове припинення постачання електричної енергії для виконання планових робіт в електричних мережах оператор системи розподілу повідомляє споживачів через ЗМІ та власний веб-сайт не пізніше, ніж за 10 днів до дня його здійснення.
Електропостачання може бути припинено без попередження у разі виникнення аварійних ситуацій, самовільного підключення споживачем струмоприймачів поза лічильником або зниження показників якості електричної енергії з вини споживача до величин, які порушують нормальне функціонування електроустановок оператора системи розподілу та інших споживачів.
Тимчасове припинення постачання електричної енергії споживачу для виконання оператором системи розподілу планових робіт в електричних мережах або у разі виникнення аварійних ситуацій в електроустановках оператора системи розподілу не має перевищувати 24 годин.
Електроживлення, відключене з вини споживача, відновлюється оператором протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після усунення споживачем допущених порушень.
Якщо відключення було здійснено з вини споживача, відшкодовуються витрати на виконання робіт з припинення та відновлення електроживлення.
Відновлення електроживлення, що було припинене за заявою споживача, здійснюється протягом 5 робочих днів після оплати послуги з підключення.
https://www.facebook.com/Ok.Kryvenko/posts