Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як малому бізнесу купувати у Китаю

Редакція

20.09.2017 251 0 0

З кожним роком кількість українських підприємців, які вирішують почати бізнес, використовуючи можливості Китаю стрімко зростає. Частина таких бізнесів терпить крах, решта ж, навпаки, нарощує оберти і продовжує своє стрімке зростання з року в рік.

Який товар мені вибрати?

Кожен підприємець повинен знати і відчувати свого клієнта - стежити не тільки за існуючим попитом, а й за основними тенденціями в своїй категорії товарів. Крім цього, добре розбиратися в своїй категорії товарів і кожен товар конкретно, чітко розуміючи всі його характеристики, переваги і недоліки.

Парадокс, але найчастіше питання, яке задають підприємці, звучить так: "Який товар мені вибрати? Що з Китаю найкраще продається? Вудка або кросівки, а може ось той фітнес-трекер?". Відповідь проста - продавати можна абсолютно все, в чому ви розбираєтеся.

Оптові замовлення або маленька партія?

Важливо бути чесним перед самим собою і не мати завищених очікувань. Якщо у підприємця немає 100% впевненості у виконанні наміченого китайським постачальником плану продажів, краще відмовитися від оптових замовлень або нереальних планів по вартості товару, що відвантажується.

Більш правильним рішенням буде знайти постачальника, який зможе забезпечити товаром незалежно від обсягів продажів - від 1 одиниці до 100 і більше. Повірте, таке дійсно існує. Є дуже поширений стереотип, що з Китаєм можна працювати тільки так: контейнер, тільки під замовлення, тільки брендинг, тривала і складна розмитнення. Ні. Не варто закладати майно, щоб банк кредитував вас для закупівлі контейнера товару з Китаю. Якщо ви спробуєте, зможете знайти потрібного вам постачальника.

Яку ціну мені потім встановити на свій товар?

Перше і найважливіше, що необхідно зробити - провести аналіз ринку серед конкурентів. Отримавши підсумковий результат, пам'ятаємо, що впадати в крайності погано не тільки в звичайному житті, але і в бізнесі. Спроба демпінгувати ринок шляхом штучного заниження ціни суто для первинного залучення уваги клієнта, може закінчитися плачевно. Людям властиво не довіряти товарам із занадто низькою ціною, особливо, якщо мова йде про маловідому марку.

Є випадки, коли клієнти, дивлячись на дуже низький цінник, нервово перепитували вартість у служби підтримки, і в підсумку, так і не наважившись ризикнути, йшли без покупки. Хоча вони могли б і купити товар навіть за ціною в 1,5 рази вище запропонованої. Ви завжди можете продавати товар, ціну на яку встановіть вищі за середньоринкові, однак пам'ятайте, що вартість зобов'язує вас дотримуватися і якість.

Разом 3 секрету успішних малих бізнесів, які працюють з Китаєм:

    усвідомлення своїх можливостей;

    знання своєї ніші;

    зрозуміла система ціноутворення.

20 жовтня в Києві в НСК Олімпійському пройде Get Business Festival, де маркетинг-директор Meest China Ольга Кащенко розповість про те, як малому і середньому бізнесу купувати у Китаю.

Джерело: https://delo.ua/ 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали