Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як малому бізнесу купувати у Китаю

20.09.2017

З кожним роком кількість українських підприємців, які вирішують почати бізнес, використовуючи можливості Китаю стрімко зростає. Частина таких бізнесів терпить крах, решта ж, навпаки, нарощує оберти і продовжує своє стрімке зростання з року в рік.

Який товар мені вибрати?

Кожен підприємець повинен знати і відчувати свого клієнта - стежити не тільки за існуючим попитом, а й за основними тенденціями в своїй категорії товарів. Крім цього, добре розбиратися в своїй категорії товарів і кожен товар конкретно, чітко розуміючи всі його характеристики, переваги і недоліки.

Парадокс, але найчастіше питання, яке задають підприємці, звучить так: "Який товар мені вибрати? Що з Китаю найкраще продається? Вудка або кросівки, а може ось той фітнес-трекер?". Відповідь проста - продавати можна абсолютно все, в чому ви розбираєтеся.

Оптові замовлення або маленька партія?

Важливо бути чесним перед самим собою і не мати завищених очікувань. Якщо у підприємця немає 100% впевненості у виконанні наміченого китайським постачальником плану продажів, краще відмовитися від оптових замовлень або нереальних планів по вартості товару, що відвантажується.

Більш правильним рішенням буде знайти постачальника, який зможе забезпечити товаром незалежно від обсягів продажів - від 1 одиниці до 100 і більше. Повірте, таке дійсно існує. Є дуже поширений стереотип, що з Китаєм можна працювати тільки так: контейнер, тільки під замовлення, тільки брендинг, тривала і складна розмитнення. Ні. Не варто закладати майно, щоб банк кредитував вас для закупівлі контейнера товару з Китаю. Якщо ви спробуєте, зможете знайти потрібного вам постачальника.

Яку ціну мені потім встановити на свій товар?

Перше і найважливіше, що необхідно зробити - провести аналіз ринку серед конкурентів. Отримавши підсумковий результат, пам'ятаємо, що впадати в крайності погано не тільки в звичайному житті, але і в бізнесі. Спроба демпінгувати ринок шляхом штучного заниження ціни суто для первинного залучення уваги клієнта, може закінчитися плачевно. Людям властиво не довіряти товарам із занадто низькою ціною, особливо, якщо мова йде про маловідому марку.

Є випадки, коли клієнти, дивлячись на дуже низький цінник, нервово перепитували вартість у служби підтримки, і в підсумку, так і не наважившись ризикнути, йшли без покупки. Хоча вони могли б і купити товар навіть за ціною в 1,5 рази вище запропонованої. Ви завжди можете продавати товар, ціну на яку встановіть вищі за середньоринкові, однак пам'ятайте, що вартість зобов'язує вас дотримуватися і якість.

Разом 3 секрету успішних малих бізнесів, які працюють з Китаєм:

    усвідомлення своїх можливостей;

    знання своєї ніші;

    зрозуміла система ціноутворення.

20 жовтня в Києві в НСК Олімпійському пройде Get Business Festival, де маркетинг-директор Meest China Ольга Кащенко розповість про те, як малому і середньому бізнесу купувати у Китаю.

Джерело: https://delo.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали