Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як малому бізнесу купувати у Китаю

20.09.2017

З кожним роком кількість українських підприємців, які вирішують почати бізнес, використовуючи можливості Китаю стрімко зростає. Частина таких бізнесів терпить крах, решта ж, навпаки, нарощує оберти і продовжує своє стрімке зростання з року в рік.

Який товар мені вибрати?

Кожен підприємець повинен знати і відчувати свого клієнта - стежити не тільки за існуючим попитом, а й за основними тенденціями в своїй категорії товарів. Крім цього, добре розбиратися в своїй категорії товарів і кожен товар конкретно, чітко розуміючи всі його характеристики, переваги і недоліки.

Парадокс, але найчастіше питання, яке задають підприємці, звучить так: "Який товар мені вибрати? Що з Китаю найкраще продається? Вудка або кросівки, а може ось той фітнес-трекер?". Відповідь проста - продавати можна абсолютно все, в чому ви розбираєтеся.

Оптові замовлення або маленька партія?

Важливо бути чесним перед самим собою і не мати завищених очікувань. Якщо у підприємця немає 100% впевненості у виконанні наміченого китайським постачальником плану продажів, краще відмовитися від оптових замовлень або нереальних планів по вартості товару, що відвантажується.

Більш правильним рішенням буде знайти постачальника, який зможе забезпечити товаром незалежно від обсягів продажів - від 1 одиниці до 100 і більше. Повірте, таке дійсно існує. Є дуже поширений стереотип, що з Китаєм можна працювати тільки так: контейнер, тільки під замовлення, тільки брендинг, тривала і складна розмитнення. Ні. Не варто закладати майно, щоб банк кредитував вас для закупівлі контейнера товару з Китаю. Якщо ви спробуєте, зможете знайти потрібного вам постачальника.

Яку ціну мені потім встановити на свій товар?

Перше і найважливіше, що необхідно зробити - провести аналіз ринку серед конкурентів. Отримавши підсумковий результат, пам'ятаємо, що впадати в крайності погано не тільки в звичайному житті, але і в бізнесі. Спроба демпінгувати ринок шляхом штучного заниження ціни суто для первинного залучення уваги клієнта, може закінчитися плачевно. Людям властиво не довіряти товарам із занадто низькою ціною, особливо, якщо мова йде про маловідому марку.

Є випадки, коли клієнти, дивлячись на дуже низький цінник, нервово перепитували вартість у служби підтримки, і в підсумку, так і не наважившись ризикнути, йшли без покупки. Хоча вони могли б і купити товар навіть за ціною в 1,5 рази вище запропонованої. Ви завжди можете продавати товар, ціну на яку встановіть вищі за середньоринкові, однак пам'ятайте, що вартість зобов'язує вас дотримуватися і якість.

Разом 3 секрету успішних малих бізнесів, які працюють з Китаєм:

    усвідомлення своїх можливостей;

    знання своєї ніші;

    зрозуміла система ціноутворення.

20 жовтня в Києві в НСК Олімпійському пройде Get Business Festival, де маркетинг-директор Meest China Ольга Кащенко розповість про те, як малому і середньому бізнесу купувати у Китаю.

Джерело: https://delo.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
15.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності Чи буде 15 липня вихідним днем Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 28.05.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лис...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
21.07.2025
Створення в Україні Виплатної агенції: що це дасть агровиробникам
Виплатна агенція стане ключовим інструментом євроінтеграції українського агросектору: вона відкриє прямий доступ до фінансової допомоги ЄС та сприятиме прозорому управлінню коштами і розвитку фермерства за європейськими стандартами. Більше за темою: Як кошти державної підтримки впливають на частку ...
21.07.2025
В Україні запрацював цифровий Реєстр об'єктів зеленої енергетики
Реєстр ВДЕ створили на базі Дія.Engine – low-code платформи, яка дає змогу будувати реєстри та цифрові системи швидко, безпечно та стандартизовано. Завдяки Дія.Engine реєстри працюють та модернізуються незалежно від конкретного розробника, можуть швидко масштабуватися і легко оновлюватись. Біл...
18.07.2025
Стартував новий маркетинговий сезон торгівлі зерновими на біржі
З 1 липня 2025 року до 30 червня 2026 року триває новий сезон біржової торгівлі зерновими. Так, на Українській універсальній біржі (УУБ) вже укладено перші контракти, зокрема на постачання 100 тонн пшениці нового врожаю на понад 800 тис. грн. Це свідчить про високу зацікавленість ринку та готовність...
Кращі матеріали