Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Держпродспоживслужба просить споживачів правильно оформляти скарги

03.10.2016

Значна частина скарг від споживачів, які направляються в Держпродспоживслужбу, оформлені неправильно і інформацію доводиться уточнювати.

Справа в тому, що у громадян не завжди достатньо знань, як правильно оформити заяву. І приблизно 30-40% таких скарг ми не можемо відразу взяти в роботу і змушені повторно запитувати ту чи іншу додаткову інформацію.

Фізичні особи найчастіше у скаргах не вказують реквізити юридичної особи, а також забувають додати дані про себе. Крім того, щоб звернення було розглянуте, воно потрібно обґрунтоване і при можливості підкріплюватися додатковими матеріалами.

Зазначимо, що вимоги до звернення прописані у ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Зокрема, зазначається, що звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі, телефоном. Письмове звернення надсилається поштою, передається громадянином до відповідного органу, або надіслане через електронну пошту. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.

Джерело: http://www.consumer.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
14.02.2025
Зміни в законодавстві з 10 по 14 лютого 2025 року
Кабмін затвердив зміни до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів Унесено зміни до постанови КМУ від 14.04.1997 № 346 «Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам закладів та установ ...
Нове
13.05.2025
Платіжне шахрайство з картками: огляд НБУ
У 2024 році спостерігалося зменшення кількості незаконних дій та шахрайських операцій з використанням платіжних карток, за якими були понесені збитки. Цей показник порівняно з 2023 роком знизився на 2 тис. операцій (або на 1 %) – до 270 тис. операцій. Більше за темою: Зарплатну картку працівн...
13.05.2025
Топ-10 найбільших роботодавців в Україні: як роботодавці відновлюють штат
Хто на сьогодні займає перші місця серед роботодавців з відновлення кадрів? Більше за темою: Наказ про внесення змін до штатного розпису фермерського господарства Звільнення у зв’язку зі скороченням чисельності або штату працівників Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанс...
09.05.2025
Оподаткування доходів ФОП, який одночасно провадить незалежну професійну діяльність
Яким чином нараховується та сплачується ПДФО з доходів, що одночасно отримуються ФОП від діяльності на загальній системі оподаткування та від провадження незалежної професійної діяльності? Відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК) фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діял...
Кращі матеріали