Гроші на тварин: бізнес-план ветеринарного магазину
10.05.2017 442 0 0
Здається, що людей не особливо цікавить турбота про домашніх тварин в кризу, в такий час заробити на купівлю хліба з молоком для себе і оплату ЖКП. А якщо потрібно купити корм, можна зайти в супермаркет і вибрати делікатес, виходячи з товщини гаманця, — благо, асортимент там широкий.
Саме тому вважається, що бізнес-проекти, спрямовані на класичні потреби вихованців, зараз запускати не варто: висока ймовірність, що вони виявляться провальними. В реальності ж усе з точністю до навпаки, стверджують експерти: як не дивно, в Україні навіть зараз реалізуються цікаві нішеві послуги і товари для тварин. Активно розвиваються такі види бізнесу, як міні-готелі, салони краси і організація свят для домашніх улюбленців, виробництво когтеточек, пакетів для відходів, картонних будок і т. д. «Ці проекти мають всі шанси на життя — за умови складання грамотного бізнес-плану, дотримання жорсткої стратегії розвитку та надання дійсно хорошого сервісу», — говорить голова Асоціації франчайзингу Андрій Кривонос. «Сьогодні» вивчила перспективи запуску невеликого ветмагазина в Києві.
Бізнес-план ветеринарного магазинчика
1. Опис проекту
Відкриваємо на Позняках невеликий ветмагазин «Вуса і лапи». Основна фішка — послуги ветеринара, який повинен отримати серед клієнтів неофіційний статус дільничного. Тобто фахівець буде виїжджати за адресою для оцінки здоров'я вихованця, і в разі необхідності зможе дати рекомендації по лікуванню. Також наш фахівець буде радити клієнтам вітаміни, аксесуари, процедури для тварини. За оцінками, якщо щодня 5 клієнтів заплатять за товари та послуги за 150 грн, проект окупиться приблизно за рік.
2. Стартовий капітал
Спочатку вкладемося в розробку простого інтернет-магазину, який з річними доменом і хостингом обійдеться в 12 тис. грн. Також потрібно закупити початковий асортимент — корми, вітаміни, ліки, одяг, іграшки, когтеточки і т. д. На придбання 500 одиниць товару знадобиться близько 23 тис. грн. Для роботи потрібно також обладнання: пара ноутбуків і мобільних телефонів, модем-роутер і сканер з принтером — на ці цілі закладемо 25 тис. грн.
ВСЬОГО: 60 тис. грн
3. Маркетинг, реклама
Коли мова йде про популяризацію проекту, потрібно робити ставку на безкоштовні методи розкрутки і розраховувати на сарафанне радіо. Саме для нас важлива аудиторія мікрорайону, потрібно обійти прилеглі точки вигулу тварин, познайомитися з власниками і запропонувати послуги. Також потрібно завести свої сторінки в соцмережах, зайти в групи району. Корисно завести блог на нашому сайті. Організовуємо акції і щасливі дні, розробимо для клієнтів систему накопичувальних бонусів. Також потрібні візитки та флаєри.
ВСЬОГО: 1000 грн в місяць
4. Поточні витрати
На старті не будемо орендувати офіс: обмежимося інтернет-продажами і послугами ветдиагностики. Запас товару будемо зберігати вдома. Домовимося з постачальниками про швидкій доставці товару при необхідності, а з партнеркою — з ветклиникой, якщо з'являться «термінові» пацієнти. Таким чином, потрібно буде витрачатися на мобільні, інтернет, електрика (500 грн). Із співробітників буде працювати адміністратором власник бізнесу і ветлікар (можна взяти студента), ставка — по 5 тис. грн + відсоток.
ВСЬОГО: 10,5 тис. грн.
5. Окупність
У «Вуса і лапи» товари коштують в середньому 30-150 грн, а послуги за викликом спеціаліста стартують від 80 грн. Тобто середній чек для клієнта складе 150 грн. Припустимо, щодня звернуться по 5 чоловік. Тоді в місяць заробимо 22,5 тис. грн. Минусуем поточні (10,5 тис.) і маркетингові (1000 грн) витрати (разом 11,5 тис.), отримуємо 11 тис. витрати закладемо 25% від початкових інвестицій на підтримку асортименту (6 тис. грн), залишається 5 тис. грн. Виходить, при початкових витратах у 60 тис. грн проект окупиться через рік.
Детальніше: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу