Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що змінилося в роботі податківців?

07.06.2016

Разом з повільними змінами в сфері оподаткування, також черепашачим ходом змінюється і перевірочна робота податківців. Що нового варто очікувати від податкової перевірки?

Викладемо деякі факти з практики супроводу документальних податкових перевірок.

Перша суттєва новація - це прийняття рішення про проведення перевірки вже не на районному рівні, а на рівні головного регіонального управління ДФС, тому як підрозділи податкового контролю перебазувалися саме туди.

У недавньому часі вся суть документальної податкової перевірки полягала в тому, що посадовим особам підприємства вручався перелік так званих «ризикових» постачальників, який, згодом, відображався в матеріалах перевірки. Візити податківців були не частими, пояснювали вони це своєю надмірною завантаженістю.

На сьогоднішній день справи йдуть трохи інакше.

Будьте готові, що з двадцяти днів, виділених на перевірку, п'ятнадцять - ревізор буде «сидіти» на об'єкті перевірки. Таким чином, у нього буде цілком достатньо часу, щоб належним чином «перелопатити» облік платника податків і істотно зіпсувати нерви його посадовим особам. Додаткова наявність вільного часу з'явилася внаслідок згаданої реорганізації і розбивки структурних підрозділів за функціональними особливостями, чого не було раніше.

Коло питань розширилося аж до таких фантасмагоричних, з точки зору податківців, питань, як порядок формування резервів сумнівних боргів або формування додаткового капіталу за рахунок дооцінки основних засобів ...

Іншими словами, якщо раніше були теми, в які ревізор навіть і не намагався вникнути, то будьте готові, що тепер йому буде цікаві будь-які зміни в активах і пасивах суб'єкта господарювання.

Коротко зупинимося на основних питаннях податкового ревізора, що виникають в ході перевірки.

Показники фінансової звітності, що перекочували в декларацію з податку на прибуток, перераховуються шляхом від зворотного. Кожен рядок звітів «Про фінансове становище» (Форма 1) і «Про фінансові результати» (Форма 2) розкладається аж до первинних документів. При цьому слід бути готовим до того, що податківець знайомий з предметом своїх питань хіба що в теорії.

Пильна увага приділяється отриманими послугами (маркетинг, реклама, прибирання, охорона, юридичні, аудиторські, консультаційні послуги, і т.д.). Акти приймання-здачі моніторяться на предмет наявності в їх реквізитах повного змісту складу послуги, в тому числі і наявність звіту з деталізованою інформацією.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://kontrakty.ua/article/95346

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
26.06.2025
Залишок коштів за програмою часткової компенсації вартості сільгосптехніки на 30.06.2025
Більше за темою: Серія Бібліотека «Баланс» Спецтема «Гранти та МТД: облік та податкові наслідки» Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Чи подавати річну декларацію в разі отримання кешбеку та державних компенсацій? Відповідно до ч. 2 ст. 37 З...
26.06.2025
З початку року ТЦК наклало понад 11 тисяч штрафів за порушення правил військового обліку
Недотримання правил військового обліку спричиняє штраф. Більше за темою: Скільки разів можуть накласти штраф за порушення правил військового обліку Ведення журналів обліку перевірок стану військового обліку Понад 28 тисяч проваджень за порушення правил військового обліку було відкрито від початку ...
26.06.2025
ФРУ проводить опитування постраждалого від війни бізнесу для визначення механізму відшкодування
ФРУ запускає анкету-опитувальник для постраждалого від війни бізнесу (2014–2025). Ваші дані стануть підґрунтям для реального механізму відшкодування. Більше за темою: Відшкодування витрат на безперервний профрозвиток медпрацівників: зміни від КМУ Відшкодування шкоди, завданої внаслідок ДТП: ...
Кращі матеріали