Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що змінилося в роботі податківців?

07.06.2016

Разом з повільними змінами в сфері оподаткування, також черепашачим ходом змінюється і перевірочна робота податківців. Що нового варто очікувати від податкової перевірки?

Викладемо деякі факти з практики супроводу документальних податкових перевірок.

Перша суттєва новація - це прийняття рішення про проведення перевірки вже не на районному рівні, а на рівні головного регіонального управління ДФС, тому як підрозділи податкового контролю перебазувалися саме туди.

У недавньому часі вся суть документальної податкової перевірки полягала в тому, що посадовим особам підприємства вручався перелік так званих «ризикових» постачальників, який, згодом, відображався в матеріалах перевірки. Візити податківців були не частими, пояснювали вони це своєю надмірною завантаженістю.

На сьогоднішній день справи йдуть трохи інакше.

Будьте готові, що з двадцяти днів, виділених на перевірку, п'ятнадцять - ревізор буде «сидіти» на об'єкті перевірки. Таким чином, у нього буде цілком достатньо часу, щоб належним чином «перелопатити» облік платника податків і істотно зіпсувати нерви його посадовим особам. Додаткова наявність вільного часу з'явилася внаслідок згаданої реорганізації і розбивки структурних підрозділів за функціональними особливостями, чого не було раніше.

Коло питань розширилося аж до таких фантасмагоричних, з точки зору податківців, питань, як порядок формування резервів сумнівних боргів або формування додаткового капіталу за рахунок дооцінки основних засобів ...

Іншими словами, якщо раніше були теми, в які ревізор навіть і не намагався вникнути, то будьте готові, що тепер йому буде цікаві будь-які зміни в активах і пасивах суб'єкта господарювання.

Коротко зупинимося на основних питаннях податкового ревізора, що виникають в ході перевірки.

Показники фінансової звітності, що перекочували в декларацію з податку на прибуток, перераховуються шляхом від зворотного. Кожен рядок звітів «Про фінансове становище» (Форма 1) і «Про фінансові результати» (Форма 2) розкладається аж до первинних документів. При цьому слід бути готовим до того, що податківець знайомий з предметом своїх питань хіба що в теорії.

Пильна увага приділяється отриманими послугами (маркетинг, реклама, прибирання, охорона, юридичні, аудиторські, консультаційні послуги, і т.д.). Акти приймання-здачі моніторяться на предмет наявності в їх реквізитах повного змісту складу послуги, в тому числі і наявність звіту з деталізованою інформацією.

Докладнішу інформацію можна знайти за посиланням: http://kontrakty.ua/article/95346

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 01.08.2025 Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові Кабмін пропонує зміни до Закону про бухоблік щодо запровадження звітності із сталого розв...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
12.08.2025
З 1 вересня можуть підвищити тарифи на електроенергію: звернення бізнесу
Федерація роботодавців України звернулася до НКРЕКП через загрозу підвищення тарифів на розподіл електроенергії. Більше за темою: Особливості формування собівартості послуг Витрати на транспортування та сушіння кукурудзи: коли є частиною собівартості зерна, а коли – витратами періоду Федерац...
12.08.2025
Гранти від держави на відкриття чи розвиток бізнесу
Урядовий проект «єРобота» прямований на активізацію підприємницької діяльності та стимулювання створення робочих місць. Отримати гранти можуть як підприємці-початківці, так і люди, що вже мають досвід у бізнесі. Подача заявки на грант здійснюється через портал «Дія». Біл...
12.08.2025
Україна переходить на євростандарти щодо регулювання промислового забруднення
Створено ІТ-систему для видачі ІДД (інтегрованих довкіллєвих дозволів), яка буде запущена на Єдиній екологічній платформі «ЕкоСистема». Більше за темою: Чи треба сплачувати екологічний податок за тимчасове зберігання відходів – акумуляторів, шин? Чи потрібно платити орендну плату...
Кращі матеріали