Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що потрібно для ефективної участі у виставках: Практичні поради

26.02.2016

Наближається весна - одне з найактивніших часів для успішного проведення виставок. Для більшості керівників виставки - це традиційний інструмент з пошуку клієнтів і партнерів. У бізнесу виникає вічне питання: як ефективно використовувати цей інструмент розширення бази корисних контактів? І чи завжди витрати виправдані без відповідної підготовки?

Основні ризики участі у виставках пов'язані з тим, що тематичні виставки мають на увазі високу концентрацію підприємств з однієї галузі, часто - прямих конкурентів. Виставка може не забезпечити потік корисних контактів. Цільова аудиторія може просто не підійти до стенду.

Як досягти ж досягти більшого результату з меншими вкладеннями?

Як відомо, 80% успіху залежать від ретельного планування і підготовки. Максимальний результат досягається при правильному і своєчасному використанні всіх потрібних інструментів, спрямованих на одну мету.

Визначте мету

В першу чергу відкиньте думка, що це банальний і очевидне запитання. Мета повинна бути короткостроковою і реалістичною. Наприклад, зустріч з потенційними, заздалегідь відібраними партнерами. Демонстрація тестових зразків. Адже це саме те, що краще зробити особисто, а не віддалено.

Навчання потенційних покупців і партнерів через тематичні семінари на виставці дозволять вийти за межі стенду і максимізувати ефект.

Згадка в місцевих ЗМІ як до, так і після виставки для створення "brand awareness" (якщо, звичайно, бренд вже сформований) на цільовому ринку дозволить посилити ефект при подальшому виході на ринок. Для цього необхідно написати прес-реліз на локальному мовою і розіслати його по місцевим спеціалізованим ЗМІ.

Створення неформального комфортного спілкування, для чого можна замовити кейтерінг і поставити у себе на стенді зручний для переговорів столик.

Підготуйтеся до реалізації мети

Якщо виставка передбачає зустрічі з потенційними партнерами - знайдіть їх заздалегідь. Почніть зі складання "ідеального портрета" вашого бізнес-партнера. Скористайтеся міжнародними або місцевими базами даних, запросите список учасників від організаторів виставки. Виберіть кращих, підготуйте свою пропозицію для них і зв'яжіться з ними перед поїздкою. Така підготовка дозволить вам зустрітися навіть з тими, хто не планував відвідувати виставку.

Вибір співробітників, які будуть їхати на виставку, має залежати від мети поїздки.

Чи будуть заздалегідь організовані зустрічі з топ-менеджментом потенційних партнерів? Якщо так, вибір однозначно падає на топ-менеджмент вашої компанії, навіть якщо для цього знадобиться використовувати перекладача (його краще взяти з собою, упевнившись, що крім мови він або вона розбирається у вашій тематиці).

Якщо ж на виставці буде доповідь і демонстрація, потрібно обов'язково їхати технічного фахівця.

При цьому добре підкріпити делегацію маркетологом і менеджером з розвитку експортних продажів. Обидва для того, щоб безпосередньо поринути в середовище проживання потенційних клієнтів, а маркетолог ще й для контролю і реалізації підготовленого плану поїздки на виставку.

Визначте критерії досягнення мети

Як визначити, чи була виставка успішною? Як дізнатися, чи вдало вкладені кошти компанії, особливо при довгому циклі продажів в B2B сегменті?

Це можливо зробити тільки при заздалегідь виставлених метриках і цілях. Вони можуть виражатися в абсолютно різноманітних формах від здійснення всіх запланованих активностей, наприклад кількості запланованих зустрічей, до кількості запитів на додаткову інформацію про продукти або послуги і збільшенні потоку цільових відвідувачів Вашого веб-сайту.

Тому вкрай важливо поставити чіткі якісні і обов'язково кількісні цілі кожному співробітнику і перевірити рівень їх виконання після участі у виставці.

Заплануйте дії, такі після виставки

Заплануйте наступні дії ( "follow up") після виставки. Це повинен бути ряд дій, що веде до заробляння грошей.

Це можуть бути як дзвінки, так і обробка запитів і домовленостей на зустрічах. Але всі ці дії повинні в результаті привести до одного - притоку заробітку для компанії. Обов'язково напишіть резюме по кожній зустрічі і відішліть потенційним партнерам. Це покаже серйозність ваших намірів і допоможе в майбутньому швидко освіжити в пам'яті досягнуті домовленості.

Джерело: http://delo.ua/business/chto-nuzhno-d...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
07.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії ДПС відповідає на актуальні запитанн...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
10.10.2025
Каталог індустріальних парків України оновлено
Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства оновило каталог 106 індустріальних парків – онлайн-ресурс, що допомагає підприємствам та інвесторам знайти оптимальні локації для розміщення виробництв із готовою інфраструктурою та сприятливими умовами для роботи.  У каталозі з...
10.10.2025
У Єдиному державному реєстрі нормативно-правових актів з’являться нові документи
Зміни передбачають розширення кола органів державної влади, нормативно-правові акти яких включатимуться до Реєстру, а також спрощення та уніфікацію порядку подання актів до Мін’юсту. Це дасть змогу оперативніше інформувати громадян, бізнес і правничу спільноту про оновлення законодавства. Кабм...
10.10.2025
Мінрозвитку запроваджує нову систему електронних дозволів на внутрішні автобусні перевезення
Електронні дозволи на першому етапі стосуватимуться лише тих маршрутів, щодо яких буде проводитись новий конкурс через онлайн-кабінет в Єдиному комплексі інформаційних систем Укртрансбезпеки. На вже діючі маршрути згодом у перевізників з’явиться можливість отримати електронний дозвіл.  Мі...
Кращі матеріали