Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що потрібно для ефективної участі у виставках: Практичні поради

26.02.2016

Наближається весна - одне з найактивніших часів для успішного проведення виставок. Для більшості керівників виставки - це традиційний інструмент з пошуку клієнтів і партнерів. У бізнесу виникає вічне питання: як ефективно використовувати цей інструмент розширення бази корисних контактів? І чи завжди витрати виправдані без відповідної підготовки?

Основні ризики участі у виставках пов'язані з тим, що тематичні виставки мають на увазі високу концентрацію підприємств з однієї галузі, часто - прямих конкурентів. Виставка може не забезпечити потік корисних контактів. Цільова аудиторія може просто не підійти до стенду.

Як досягти ж досягти більшого результату з меншими вкладеннями?

Як відомо, 80% успіху залежать від ретельного планування і підготовки. Максимальний результат досягається при правильному і своєчасному використанні всіх потрібних інструментів, спрямованих на одну мету.

Визначте мету

В першу чергу відкиньте думка, що це банальний і очевидне запитання. Мета повинна бути короткостроковою і реалістичною. Наприклад, зустріч з потенційними, заздалегідь відібраними партнерами. Демонстрація тестових зразків. Адже це саме те, що краще зробити особисто, а не віддалено.

Навчання потенційних покупців і партнерів через тематичні семінари на виставці дозволять вийти за межі стенду і максимізувати ефект.

Згадка в місцевих ЗМІ як до, так і після виставки для створення "brand awareness" (якщо, звичайно, бренд вже сформований) на цільовому ринку дозволить посилити ефект при подальшому виході на ринок. Для цього необхідно написати прес-реліз на локальному мовою і розіслати його по місцевим спеціалізованим ЗМІ.

Створення неформального комфортного спілкування, для чого можна замовити кейтерінг і поставити у себе на стенді зручний для переговорів столик.

Підготуйтеся до реалізації мети

Якщо виставка передбачає зустрічі з потенційними партнерами - знайдіть їх заздалегідь. Почніть зі складання "ідеального портрета" вашого бізнес-партнера. Скористайтеся міжнародними або місцевими базами даних, запросите список учасників від організаторів виставки. Виберіть кращих, підготуйте свою пропозицію для них і зв'яжіться з ними перед поїздкою. Така підготовка дозволить вам зустрітися навіть з тими, хто не планував відвідувати виставку.

Вибір співробітників, які будуть їхати на виставку, має залежати від мети поїздки.

Чи будуть заздалегідь організовані зустрічі з топ-менеджментом потенційних партнерів? Якщо так, вибір однозначно падає на топ-менеджмент вашої компанії, навіть якщо для цього знадобиться використовувати перекладача (його краще взяти з собою, упевнившись, що крім мови він або вона розбирається у вашій тематиці).

Якщо ж на виставці буде доповідь і демонстрація, потрібно обов'язково їхати технічного фахівця.

При цьому добре підкріпити делегацію маркетологом і менеджером з розвитку експортних продажів. Обидва для того, щоб безпосередньо поринути в середовище проживання потенційних клієнтів, а маркетолог ще й для контролю і реалізації підготовленого плану поїздки на виставку.

Визначте критерії досягнення мети

Як визначити, чи була виставка успішною? Як дізнатися, чи вдало вкладені кошти компанії, особливо при довгому циклі продажів в B2B сегменті?

Це можливо зробити тільки при заздалегідь виставлених метриках і цілях. Вони можуть виражатися в абсолютно різноманітних формах від здійснення всіх запланованих активностей, наприклад кількості запланованих зустрічей, до кількості запитів на додаткову інформацію про продукти або послуги і збільшенні потоку цільових відвідувачів Вашого веб-сайту.

Тому вкрай важливо поставити чіткі якісні і обов'язково кількісні цілі кожному співробітнику і перевірити рівень їх виконання після участі у виставці.

Заплануйте дії, такі після виставки

Заплануйте наступні дії ( "follow up") після виставки. Це повинен бути ряд дій, що веде до заробляння грошей.

Це можуть бути як дзвінки, так і обробка запитів і домовленостей на зустрічах. Але всі ці дії повинні в результаті привести до одного - притоку заробітку для компанії. Обов'язково напишіть резюме по кожній зустрічі і відішліть потенційним партнерам. Це покаже серйозність ваших намірів і допоможе в майбутньому швидко освіжити в пам'яті досягнуті домовленості.

Джерело: http://delo.ua/business/chto-nuzhno-d...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
19.09.2025
Мультишеринг у Дії: як бізнесу оптимізувати роботу з документами клієнтів
Сервіс забезпечує отримання потрібних даних, завдяки чому бізнес зменшує навантаження на працівників, а клієнти уникають зайвої паперової роботи. Детальніше див. нижче. Мультишеринг у Дії вже допомагає понад 80 компаніям автоматизувати обробку клієнтських документів. Сервіс забезпечує отримання потр...
19.09.2025
Які адміністративно-територіальні зміни очікуються в Україні: коментар Верховної Ради
Ведеться робота щодо напрацювання Методики оцінки рівня спроможності територіальних громад та оновлених критеріїв її проведення. Очікується, що результати такої роботи можуть стати базою для подальшого ухвалення рішень у сфері адміністративно-територіального устрою. Більше за темою: Підприємство зм...
19.09.2025
Верховну Раду закликають скасувати вивізне мито на сою і ріпак
Верховну Раду закликають скасувати вивізне мито на сою і ріпак та передбачити механізм відшкодування вже сплаченого мита після набрання чинності Законом № 4536. Більше за темою: Квартальная объединенная отчетность ФЛП, освобождение от ЕСВ за себя, минималка для продавцов подакцизных товар...
Кращі матеріали