Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що потрібно для ефективної участі у виставках: Практичні поради

26.02.2016

Наближається весна - одне з найактивніших часів для успішного проведення виставок. Для більшості керівників виставки - це традиційний інструмент з пошуку клієнтів і партнерів. У бізнесу виникає вічне питання: як ефективно використовувати цей інструмент розширення бази корисних контактів? І чи завжди витрати виправдані без відповідної підготовки?

Основні ризики участі у виставках пов'язані з тим, що тематичні виставки мають на увазі високу концентрацію підприємств з однієї галузі, часто - прямих конкурентів. Виставка може не забезпечити потік корисних контактів. Цільова аудиторія може просто не підійти до стенду.

Як досягти ж досягти більшого результату з меншими вкладеннями?

Як відомо, 80% успіху залежать від ретельного планування і підготовки. Максимальний результат досягається при правильному і своєчасному використанні всіх потрібних інструментів, спрямованих на одну мету.

Визначте мету

В першу чергу відкиньте думка, що це банальний і очевидне запитання. Мета повинна бути короткостроковою і реалістичною. Наприклад, зустріч з потенційними, заздалегідь відібраними партнерами. Демонстрація тестових зразків. Адже це саме те, що краще зробити особисто, а не віддалено.

Навчання потенційних покупців і партнерів через тематичні семінари на виставці дозволять вийти за межі стенду і максимізувати ефект.

Згадка в місцевих ЗМІ як до, так і після виставки для створення "brand awareness" (якщо, звичайно, бренд вже сформований) на цільовому ринку дозволить посилити ефект при подальшому виході на ринок. Для цього необхідно написати прес-реліз на локальному мовою і розіслати його по місцевим спеціалізованим ЗМІ.

Створення неформального комфортного спілкування, для чого можна замовити кейтерінг і поставити у себе на стенді зручний для переговорів столик.

Підготуйтеся до реалізації мети

Якщо виставка передбачає зустрічі з потенційними партнерами - знайдіть їх заздалегідь. Почніть зі складання "ідеального портрета" вашого бізнес-партнера. Скористайтеся міжнародними або місцевими базами даних, запросите список учасників від організаторів виставки. Виберіть кращих, підготуйте свою пропозицію для них і зв'яжіться з ними перед поїздкою. Така підготовка дозволить вам зустрітися навіть з тими, хто не планував відвідувати виставку.

Вибір співробітників, які будуть їхати на виставку, має залежати від мети поїздки.

Чи будуть заздалегідь організовані зустрічі з топ-менеджментом потенційних партнерів? Якщо так, вибір однозначно падає на топ-менеджмент вашої компанії, навіть якщо для цього знадобиться використовувати перекладача (його краще взяти з собою, упевнившись, що крім мови він або вона розбирається у вашій тематиці).

Якщо ж на виставці буде доповідь і демонстрація, потрібно обов'язково їхати технічного фахівця.

При цьому добре підкріпити делегацію маркетологом і менеджером з розвитку експортних продажів. Обидва для того, щоб безпосередньо поринути в середовище проживання потенційних клієнтів, а маркетолог ще й для контролю і реалізації підготовленого плану поїздки на виставку.

Визначте критерії досягнення мети

Як визначити, чи була виставка успішною? Як дізнатися, чи вдало вкладені кошти компанії, особливо при довгому циклі продажів в B2B сегменті?

Це можливо зробити тільки при заздалегідь виставлених метриках і цілях. Вони можуть виражатися в абсолютно різноманітних формах від здійснення всіх запланованих активностей, наприклад кількості запланованих зустрічей, до кількості запитів на додаткову інформацію про продукти або послуги і збільшенні потоку цільових відвідувачів Вашого веб-сайту.

Тому вкрай важливо поставити чіткі якісні і обов'язково кількісні цілі кожному співробітнику і перевірити рівень їх виконання після участі у виставці.

Заплануйте дії, такі після виставки

Заплануйте наступні дії ( "follow up") після виставки. Це повинен бути ряд дій, що веде до заробляння грошей.

Це можуть бути як дзвінки, так і обробка запитів і домовленостей на зустрічах. Але всі ці дії повинні в результаті привести до одного - притоку заробітку для компанії. Обов'язково напишіть резюме по кожній зустрічі і відішліть потенційним партнерам. Це покаже серйозність ваших намірів і допоможе в майбутньому швидко освіжити в пам'яті досягнуті домовленості.

Джерело: http://delo.ua/business/chto-nuzhno-d...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
30.07.2025
НБУ планує вилучення монет номіналом 10 копійок: як бути із заокругленням
Рішення про поступове вилучення монет номіналом 10 копійок дасть змогу скоротити витрати держави та учасників готівкового обігу на виготовлення, оброблення, транспортування, зберігання та обіг таких монет. Більше за темою: Заокруглення суми готівкових операцій з орендної плати Національний банк роз...
30.07.2025
Спрощено процедуру відновлення об’єктів електро- і газотранспортної інфраструктури
Уряд ухвалив стратегічне рішення, спрямоване на посилення стійкості енергетичної системи України в умовах підготовки до осінньо-зимового періоду. Такий крок дозволить швидко відновлювати пошкоджені війною лінії електропередачі та будувати нові, особливо в прифронтових зонах, а також значно скоротити...
29.07.2025
Понад 8 тисяч компаній знаходяться в Клубі білого бізнесу
Найбільше представників Клубу – у сфері торгівлі: 22 % компаній займаються оптовою або роздрібною торгівлею чи ремонтом автотранспорту. На другому місці – переробна промисловість (16 %), третє – за сільським, лісовим і рибним господарством (14 %). Далі йдуть нерухомість (8 %) і адм...
Кращі матеріали
Центр сповіщень