Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи потрібно реєструвати договори про спільну діяльність і управління майном в контролюючому органі?

Відповідно до положень Податкового кодексу, договори управління майном та договори про спільну діяльність без утворення юридичних осіб повинні перебувати на обліку в податкових органах.

Взяття на облік у контролюючих органах вищезазначених договорів здійснюється лише у разі прийняття рішення про реєстрацію платником ПДВ уповноваженої особи за договором про спільну діяльність або управителя майном за договором управління майном.

Перелік документів необхідних для реєстрації таких договорів визначено Порядком №1588, відповідно до якого уповноважена особа за договором про спільну діяльність або управитель майна подає до контролюючого органу за основним місцем обліку такі документи: реєстраційну заяву платника ПДВ за формою №1-ПДВ; заяву за формою №1-ОПП; копію договору про спільну діяльність або копію договору управління майном.

Слід також зазначити, що договори про спільну діяльність та договори управління майном після їх припинення, закінчення строку дії або визнання їх недійсними у судовому порядку, а також у разі анулювання реєстрації платником ПДВ, за умови відсутності грошових зобов’язань та податкового боргу знімаються з обліку.

Для зняття з обліку зазначених договорів уповноважена особа або управитель подають до податкової інспекції заяву № 8-ОПП. Після закінчення процедури ліквідації та у разі відсутності заборгованості за договорами, податковий орган протягом п’яти робочих днів після зняття платника податків з обліку, видає довідку за формою №12-ОПП – уповноваженій особі або управителю.

Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали