Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Бойлер vs централізовані поставки гарячої води: що вигідніше

06.09.2016

У зв'язку з високою вартістю гарячої води споживачі всіляко намагаються економити енергоресурс, використовуючи для підігріву води бойлер.

Як же заощадити на оплаті централізованого гарячого водопостачання? В першу чергу, зменшити вартість гарячої води навіть при користуванні центральними мережами, можна встановити лічильник води. Наприклад, сім'я з трьох осіб використовує приблизно 4-5 куб. гарячої води. А без приладу обліку кількість використаної води налічують про показаннями загальнобудинкового лічильника. Із загального обсягу води, яку використовували всі споживачі багатоквартирного будинку, вичитують обсяг, спожитий у квартирах з лічильниками, а різницю ділять на всіх зареєстрованих у квартирах, які індивідуальними приладами обліку не обладнані. Так, на трьох нарахувати можуть і 40 куб. м.

Так що вигідніше для споживачів - централізована гаряча вода або нагріта за допомогою бойлера? На підігрів води бойлером на місяць необхідно витратити близько 150 кВт (за нинішніми тарифами - приблизно 136 грн). Ще треба буде заплатити за використану холодну воду - 4 куб. м - 55 грн. Разом, вартість гарячої води становитиме 160 грн.

У той же час 1 куб.м гарячої води, яка подається централізовано, варто 83 грн - сім'я за 4 куб.м води заплатить більше 300 грн.

Незважаючи на те, що користуватися бойлером вигідніше, відмовитися від централізованого постачання гарячої води непросто. Навіть при наявності лічильника води недостатньо перекрити вентиль і вписувати в квитанції 0 куб. м гарячої води. Таких споживачів вважатимуть неплатниками і нараховуватимуть обсяги використання ресурсу за нормами.

Щоб відмовитися від гарячої води, необхідно подати заяву в компанію, яка надає послугу.

Джерело: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.06.2025
Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця
АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування про...
04.06.2025
Індустріальні парки України: дайджест новин за травень
Цікавитесь індустріальними парками? Новини за травень від Голови Комітету з питань економічного розвитку ВРУ. Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський представив огляд головних подій у сфері розвитку індустріальних парків в Україні за травень. За минулий міс...
04.06.2025
Недобросовісна реклама та штрафи: контроль від Держпродспоживслужби
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор: «Найпоширеніші порушення в рекламі – це відсутність попередження про шкідливість сам...
Кращі матеріали