«Акції», «знижки», «розпродажі», або як приваблюють покупців
01.06.2017 3329 0 0
Найдієвішим моментом в будь-якій торгівлі є заохочення клієнтів за рахунок подарунків і сувенірів, а також бонусів при покупці на певну суму. Звичайно ж, все прекрасно розуміють, що безкоштовний сир тільки в мишоловці, і що вартість подарунка вже включена у вартість самого товару.
Людська натура така, що завжди буде хотітися більшого, особливо під час здійснення покупок. Кожному хочеться заощадити на одному товарі, щоб в результаті придбати інший, або купити давно бажану річ за привабливою ціною.
Якщо ж фінансові можливості сильно «підтискають», то такі слова як «акція», «знижки», «розпродаж» викликатимуть шалений ажіотаж. При цьому можна набрати багато зайвого і непотрібного, зате недорого. Власники магазинів знають всі хитрощі, тому готові залучати подібним нових і нових клієнтів.
Маркетинг або психологія?
В європейських країнах розпродажі користуються величезною популярністю, адже не модно не означає неякісно. Ми перейняли цей досвід, правда, багато хто робить це тільки з метою власної вигоди. Психологи стверджують, що знижки та акції діють на людську психіку як масове навіювання. В результаті покупець приходить за курткою, а виходить, в кращому випадку, з однією парою взуття. Правильний маркетинговий хід перетворюється в психологічний тиск на людей, які «як і всі» набирають цілі сумки товарів. Ще куди сумніше можна побачити ситуацію з величезною чергою, де кожен намагається вирватися вперед, розштовхуючи своїх сусідів. Тоді додому ми повертаємося не тільки з новими речами, але з переламаними пальцями і руками, вивихами і синцями. Ось вам і «бонус» за розпродаж.
Полювання на жінок
Є такий тип людей, які залежні від знижок і живуть тільки за рахунок них. Нехай навіть продукт буде не особливо свіжим, зате по акції. Найчастіше така залежність спостерігається серед прекрасної половини людства: то хочеться купити, то третя пара чобіт йде в подарунок, то косметичні бренди за низькими цінами. І як увійдуть дівчата в кураж, зупинити складно. Ніхто не сперечається, що і чоловіки ласі на розпродажі, але трапляється це рідше. З огляду на таку статистику основні знижки спрямовані на товари саме для жінок або побутову продукцію, в якій не кожен чоловік розбирається.
Оманлива вигода для покупців
Заходьте Ви в магазин, бачите продукти по акції і розумієте - підприємець раптом став щедрим і вирішив догодити не собі, а своїм покупцям, прибравши на ціннику один нулик. Але не тут-то було. Хто захоче працювати собі в збиток? Тому, якщо на прилавку з'явилася, наприклад, пачка соку з печивом в подарунок, значить власнику цього супермаркету так вигідно. Хоча небезпечні розпродажі найчастіше бувають в магазинах взуття та одягу, адже несвіжі продукти виявити простіше, ніж неякісний матеріал речей. Щоб не потрапити на маркетингові виверти, слід пам'ятати кілька простих правил:
- беріть ту суму грошей, яка потрібна для певної покупки;
- не купуйте товари, без яких можна обійтися;
- складайте список покупок заздалегідь;
- більша частина непотрібних товарів купується на виході, тому менше розглядайте продукцію на касі.
Джерело: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу