Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

«Акції», «знижки», «розпродажі», або як приваблюють покупців

01.06.2017

Найдієвішим моментом в будь-якій торгівлі є заохочення клієнтів за рахунок подарунків і сувенірів, а також бонусів при покупці на певну суму. Звичайно ж, все прекрасно розуміють, що безкоштовний сир тільки в мишоловці, і що вартість подарунка вже включена у вартість самого товару.

Людська натура така, що завжди буде хотітися більшого, особливо під час здійснення покупок. Кожному хочеться заощадити на одному товарі, щоб в результаті придбати інший, або купити давно бажану річ за привабливою ціною.

Якщо ж фінансові можливості сильно «підтискають», то такі слова як «акція», «знижки», «розпродаж» викликатимуть шалений ажіотаж. При цьому можна набрати багато зайвого і непотрібного, зате недорого. Власники магазинів знають всі хитрощі, тому готові залучати подібним нових і нових клієнтів.

Маркетинг або психологія?

В європейських країнах розпродажі користуються величезною популярністю, адже не модно не означає неякісно. Ми перейняли цей досвід, правда, багато хто робить це тільки з метою власної вигоди. Психологи стверджують, що знижки та акції діють на людську психіку як масове навіювання. В результаті покупець приходить за курткою, а виходить, в кращому випадку, з однією парою взуття. Правильний маркетинговий хід перетворюється в психологічний тиск на людей, які «як і всі» набирають цілі сумки товарів. Ще куди сумніше можна побачити ситуацію з величезною чергою, де кожен намагається вирватися вперед, розштовхуючи своїх сусідів. Тоді додому ми повертаємося не тільки з новими речами, але з переламаними пальцями і руками, вивихами і синцями. Ось вам і «бонус» за розпродаж.

Полювання на жінок

Є такий тип людей, які залежні від знижок і живуть тільки за рахунок них. Нехай навіть продукт буде не особливо свіжим, зате по акції. Найчастіше така залежність спостерігається серед прекрасної половини людства: то хочеться купити, то третя пара чобіт йде в подарунок, то косметичні бренди за низькими цінами. І як увійдуть дівчата в кураж, зупинити складно. Ніхто не сперечається, що і чоловіки ласі на розпродажі, але трапляється це рідше. З огляду на таку статистику основні знижки спрямовані на товари саме для жінок або побутову продукцію, в якій не кожен чоловік розбирається.

Оманлива вигода для покупців

Заходьте Ви в магазин, бачите продукти по акції і розумієте - підприємець раптом став щедрим і вирішив догодити не собі, а своїм покупцям, прибравши на ціннику один нулик. Але не тут-то було. Хто захоче працювати собі в збиток? Тому, якщо на прилавку з'явилася, наприклад, пачка соку з печивом в подарунок, значить власнику цього супермаркету так вигідно. Хоча небезпечні розпродажі найчастіше бувають в магазинах взуття та одягу, адже несвіжі продукти виявити простіше, ніж неякісний матеріал речей. Щоб не потрапити на маркетингові виверти, слід пам'ятати кілька простих правил:

- беріть ту суму грошей, яка потрібна для певної покупки;

- не купуйте товари, без яких можна обійтися;

- складайте список покупок заздалегідь;

- більша частина непотрібних товарів купується на виході, тому менше розглядайте продукцію на касі.

Джерело: http://hyser.com.ua/ 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
24.07.2025
Банки очікують зростання кредитного портфелю: результати опитування
Банки зберегли оптимізм стосовно зростання кредитних портфелів бізнесу та населення і вперше за рік очікують поліпшення якості позик. Про це свідчать результати щоквартального опитування про умови банківського кредитування. Більше за темою: Позика за кредитною лінією та дисконтування Доступні кред...
24.07.2025
Особливості провадження волонтерської діяльності платниками податків-фізособами: інформаційний лист № 5/2025
У листі ви дізнаєтеся про: обкладення ПДФО та військовим збором коштів, які надходять на розрахунковий рахунок волонтера;  витрати та їх документальне підтвердження; звітність тощо. Більше за темою: Волонтерство та трудові відносини: чи можливе суміщення? Як оформити відсутність працівника ч...
24.07.2025
Більшість бізнесу підтримує 4-денний робочий тиждень
«Барометр Бізнесу» від Торгово-промислової палати України зафіксував, що песимізм українських підприємців у липні повільно відступає! Результати опитування щодо підтримки переходу на 4-денний робочий тиждень (40 год.) за згодою роботодавця і працівників показують, що значна більшіст...
Кращі матеріали