Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

8 сфер, в яких не слід створювати власний стартап

22.02.2017

Мільйони підприємців по всьому світу горять ідеєю придумати свій стартап. Але, на жаль, досягти успіху в кращому випадку вдається кільком тисячам з них. Інші проекти доводиться закривати, і часто тільки тому, що творці неправильно підійшли до вибору ніші.

У цій статті ми розповімо, у яких сферах краще не створювати стартапи. Якщо спроби тисяч людей закінчувалися провалом, вам навряд чи варто витрачати зусилля і матеріальні ресурси, щоб зробити неможливе.

1. Ресторанний бізнес

Все більша кількість експертів вважає, що стартап, який пропонує чергову технологію продажів для ресторанного бізнесу, навряд чи зможе стати успішним. Вся справа в тому, що ці проекти покликані вирішити проблеми клієнтів, але не приносять користі власникам ресторанного бізнесу.

Складно пригадати хоч кілька успішних стартапів в цьому сегменті. Хіба що додаток OpenTable заслуговує уваги як дійсно успішний проект.

Складність ресторанного бізнесу полягає в тому, що відносини між власником і клієнтом будуються на основі лояльності, проте різні додатки роблять кожне окремо взяте заклад лише пазлом у загальній мозаїці. Можна згадати низку чудових на перший погляд ідей, які так і ну вдалося реалізувати ресторанним стартаперам:

   роздільний чек;

   альтернатива листами очікування;

   онлайн-замовлення страв в ресторані і онлайн-меню;

   сервіси оцінки якості обслуговування.

2. Рекомендаційні сервіси

З рекомендацій спочатку важко зробити якісний продукт, який хтось захоче купити. Примітно, що за останні кілька років у цій ніші не було засновано жодного успішного проекту.

Ідея зібрати відгуки і враження людей від фільмів, книг, гаджетів або міст виглядає красиво. На перший погляд здається, що це повинно допомагати іншим людям купувати товари і послуги. Але насправді мало у кого є час вивчати рекомендації інших, тому подібні сервіси рідко охоплюють велику аудиторію.

3. Медичні стартапи

По-перше, розробку більшості стартапів у цій галузі доведеться відразу інвестувати велику суму. Медичні стартапи, особливо пов'язані з виробництвом «фізичного» продукту, по складності і вартості можна порівняти з космічною промисловістю.

Крім того, в цій ніші спостерігається висока конкуренція. Тільки в 2014 році вийшло близько 100 тис. додатків, пов'язаних з турботою про здоров'я. В тому ж магазині AppStore можна знайти сотні додатків на тему, приміром, правильного харчування.

Більшість користувачів не цікавиться своїм здоров'ям по-справжньому. Багато хто сприймають медичні програми як цікаву іграшку на час, а медичні технології можуть залучити тільки людей, які потребують в лікуванні захворювань. Необхідно також враховувати, що медицина – дуже консервативна галузь. Щоб завоювати довіру і визнання вам знадобиться в кращому випадку кілька років.

4. Пошук заходів

Багатьом стартаперам приходить в голову думка зайти в Facebook або іншу соціальну мережу, проаналізувати список заходів, які проходять поблизу, і презентувати їх користувачам. Однак, по-перше, всі вони вже є на Facebook, і при бажанні їх легко знайти. По-друге, не всі події можна відстежити. І по-третє, дуже складно вгадати, які події зацікавлять користувача.

5. Пошук людей неподалік для знайомства і спілкування

Тут також вже існує безліч успішних стартапів, яким вам буде важко скласти конкуренцію. Більш того, в цій ніші складно придумати оригінальний продукт, так як всі додатки для знайомств створюються за одним і тим же принципам.

Інтерес до подібних додатком останнім часом почав згасати. По-перше, люди зрозуміли, що подібні знайомства в більшості випадків абсолютно марні. По-друге, користувачам набридла настирлива реклама, яка є одним з небагатьох способів заробітку в додатках для знайомства і спілкування.

6. Локальні новинні сайти

Здається, що ця ідея обіцяє непогані перспективи. Але досвід показує, що максимум для подібних стартапів – це створення невеликого локального співтовариства.

Такий стартап не дозволяє розраховувати на солідний прибуток, оскільки зацікавленість у співпраці та розміщення реклами на сайті будуть проявляти тільки локальні компанії з обмеженим бюджетом. Та й враховуючи сьогоднішню тенденцію до глобалізації, навряд чи раціонально створювати ресурс, націлений тільки на локальних користувачів.

7. Вбивці e-mail

Багато стартапи були націлені на те, щоб стати заміною традиційної електронній пошті, але вона продовжує користуватися попитом. Навіть інтернет-гігант в особі Google зі своїм прогресивним сервісом Google Wave не зміг поховати e-mail. Навряд чи малим проектам вдасться те, чого не досяг лідер світового інтернет-ринку.

8. Стартапи-клони

«Ми Über для...», «Ми WhatsApp у сфері...», «Ми новий Twitter»... Якщо ви починаєте порівнювати свій проект з чим-то вже існуючих на ринку, вам не варто сподіватися на успіх.

Головна причина, по якій закриваються стартапи – це клони.

Якщо ви хочете почати свій бізнес-проект, не поспішайте зневірятися з-за високої конкуренції або відсутності перспектив зростання. Замість цього прочитайте наш матеріал про найкращі ідеї для бізнесу в 2017 році.

Джерело: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Реформа податкової: бізнес за впровадження антикорупційних механізмів
Представлено опитування великого бізнесу щодо проблем взаємодії із податковою та очікувань від реформи ДПС. Про що йшлося і які висновки – дивіться нижче. Більше за темою: Перевірки-2025: коли діє мораторій? Мораторій на безпідставні перевірки - 2025: що змінилося? Корупційні ризики залишают...
18.09.2025
Дайджест новин «Бізнес без бар’єрів» за серпень 2025 року
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компан...
18.09.2025
ІТ-компанії з інновацій у сфері держпослуг можуть отримати до 150 тис. євро
Україна стрімко цифровізує державні послуги, однак інституції часто стикаються з труднощами у швидкому впровадженні інновацій у відповідь на нові виклики. Саме тому GovTech Lab Ukraine відкриває для стартапів (серії А+) і технологічних компаній – як українських, так і міжнародних – можли...
Кращі матеріали