74% компаній проводять ребрендинг придбаних брендів
11.10.2017 167 0 0
В угодах вартістю менше $ 1 млрд бренди змінюються в 78% випадків в порівнянні з 46% при угодах, що перевищують $ 5 млрд.
У 2015 і 2016 рр. ринок злиттів і поглинань склав більше $ 8 трлн, випливає з дослідження міжнародного агентства в області бренд-консалтингу та дизайну Landor. Компанія проаналізувала поведінку компаній, що входять в список S & P Global 100 за останні 10 років.
74% всіх компаній провели ребрендинг придбаної компанії протягом перших семи років, при цьому дані показують різні особливості в підходах компаній до ребрендингу і об'єктивні тенденції в різних секторах.
Споживчі компанії (компанії з товарами не першої необхідності, дискреційними, і споживча роздрібна торгівля) з більшою, ніж в будь-якому іншому секторі, ймовірністю зберігають свої придбані бренди. Вказується, що менше 60% споживчих компаній проводять ребрендинг.
Розмір угоди грає важливу роль: в угодах вартістю менше $ 1 млрд бренди змінюються в 78% випадків в порівнянні з 46% при угодах, що перевищують $ 5 млрд. Такі великі компанії як Alphabet і Microsoft проявляють більшу схильність проводити ребрендинг - в 80% випадків. Стратегія архітектури бренду Alphabet особливо цікава, оскільки Google провів ребрендинг своєї корпоративної ідентичності, щоб полегшити діяльність зі злиттів і поглинань.
Також в дослідженні зазначено, що злиття двох однакових по силі брендів призводить до ребрендингу в майже 40% випадків, і більше половини придбаних компаній проходить через ребрендинг в перші три роки після угоди.
У процесі дослідження Landor використовував великі дані і метод машинного навчання для аналізу 10-річної діяльності компаній, що входять в S & P Global 100, по злиттю і поглинанням. В рамках дослідження було вивчено понад 2,3 тис. придбань.
Джерело: http://sostav.ua/
Коментарі до матеріалу