Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 порад підприємцям

10.04.2017

Мотиваційна література і сторінки відомих підприємців в соціальних мережах можуть створити ілюзію того, що керувати своїм бізнесом дуже легко. На цю тему видали тисячі книжок і написано мільйони постів в Facebook. От тільки всі ці теоретичні знання не завжди працюють на практиці, і в результаті підприємці роблять масу помилок.

1. Не намагайтеся працювати в режимі 24/7

Коли ви починаєте свій бізнес, особливо якщо він займає, безумовно, нову нішу на ринку, вам спочатку буде важко і некомфортно. Протягом перших місяців ви випадете зі звичного життєвого ритму, оскільки доведеться всі сили віддавати роботі. Вам необхідно буде впоратися з масою викликів: ви будете постійно помилятися, втрачати гроші, виконувати нову для себе роботу, наймати співробітників, спілкуватися зі ЗМІ. Більшість питань вам доведеться вирішувати самостійно, так як, по-перше, у вас не буде ефективної команди, а по-друге, ніхто не зможе розвивати ваш бізнес краще, ніж ви самі.

 У підприємців немає повноцінних вихідних. Але відпочинок їм життєво необхідний, тому ви повинні навчитися знаходити в своєму графіку дні та години, які присвятіть собі.

Якщо ви вирішили приділити час сім'ї або улюбленому заняттю, забудьте про перевірку пошти, робочих дзвінках і переговорах. Навчайте цього своїх співробітників: вони повинні розуміти, що у вас, як і у них є право на вільний час, який необхідно використовувати для гарного відпочинку.

2. Не потрібно весь час залишатися на зв'язку

Бізнесмени завжди бояться, що якщо вони відключать телефон та інтернет, їх проект моментально впаде. Тому ви весь день приймаєте дзвінки, а повідомлення на ваш смартфон приходять через кожні дві хвилини. Насправді все виглядає так тому, що саме ви дозволяєте людям постійно турбувати вас з-за того, що вчасно не провели межу між роботою і особистим життям. В такому випадку не варто дивуватися, що від вас чекають миттєвого відповіді протягом 24 годин на добу.

Щоб виправити ситуацію, достатньо кількох простих дій. Для початку встановіть в своєму смартфоні сплячий режим з 22:00 до 8:00 години, при якому ви будете отримувати дзвінки і термінові повідомлення від рідних.

Сміливо вимкніть повідомлення в месенджерах: ви заходите в них кожні 10 хвилин, навряд чи за цей час може статися щось жахливе для вашого бізнесу. До речі, якщо ви не відразу прочитаєте повідомлення – це теж не стане катастрофою. Співрозмовник зрозуміє, що ви ще не бачили його меседж, тому якщо у вас є термінові справи, сміливо відкладіть відповідь на пару годин.

3. Не думайте тільки про свій бізнес

Якщо ви займаєтеся бізнесом, то фокусуєтеся тільки на ньому. Ви постійно говорите і думаєте про свій проект, экстраполируете на нього всі теми бесіди. Навіть якщо ви підете в кіно і побачите там що-небудь цікаве, то на наступний день скажете колегам: «А ви бачили цю ідею у фільмі? От би нам її реалізувати».

Ви будете говорити про свій бізнес з рідними, друзями і навіть незнайомцями. Це, звичайно, круто, але тільки в певних межах.

Необхідно навчитися перемикати думки. Якщо ви пішли в бар з друзями, насолоджуйтеся спілкуванням з ними, а не думками про свою справу. Дивлячись кіно, розслабтеся і слідкуйте за розвитком сюжету, а не ведіть в цей час робочу листування. Якщо ви поїхали у відпустку, не варто заходити в робочий чат.

Звичайно, спочатку вам буде нелегко дистанціюватися від свого бізнесу, але з часом ви зрозумієте, що навколо вас є багато не менш важливих речей.

4. Працюйте в своєму темпі

Люди по-різному підходять до роботи. Комусь вдається працювати продуктивно протягом всього дня, комусь потрібні постійні паузи, а хтось і зовсім почувається комфортно лише в режимі проектної роботи.

Кожна людина володіє своїм темпом, звичками, витривалістю і прихованими резервами. Часом нам здається, що якщо хтось поруч працює без утоми, то ми просто зобов'язані підтримати цей темп. З-за цієї думки у бізнесменів трапляються нервові зриви і вони впадають в депресію.

Вихід із ситуації дуже простий – завжди дотримуватися свого темпу.

 Рівномірно розрахуйте навантаження і робіть паузи, коли відчуваєте втому. Це не означає, що ви непрофесіонал або слабак. Це означає, що ви раціонально підходьте до використання своїх ресурсів.

І ще одна порада: не слід порівнювати себе з мегаэффективными бізнесменами з Facebook. Багато з них розповідають, як працюють по 24 (25) годин на добу. Ось тільки виникає логічне запитання: коли ж вони ще встигають щодня строчити лонгриды в соцмережах?

5. Забудьте про книжкові ідеали

Ви не зможете бути ідеальним у всьому. Не можна одночасно займатися підприємництвом, спортом, улюбленим хобі, приділяти увагу рідним, стежити за всіма важливими подіями в світі і вести активне соціальне життя. Поєднувати це все неможливо навіть фізично, тому не варто гнатися за ідеалом будь-якою ціною.

Головне – уміти правильно розставити пріоритети. Якщо ви розумієте, що після виснажливої роботи у вас не вистачає сил на тренування, відкладіть її. Якщо ви бажаєте все неділю провалятися в ліжку, дивлячись цікаві серіали, так і зробіть.

Немає нічого поганого в тому, щоб дозволити собі відпочинок, тим більше якщо ви бізнесмен. Для підприємця один робочий день можна вважати за два, тому потрібно раціонально підходити до відновлення своїх ресурсів. Амбіції, звичайно, допомагають підприємцю йти до своєї мети. Але для досягнення результату куди більш важливу роль відіграє ваше психологічний стан і вміння швидко відновлювати запаси енергії.

Джерело: http://hyser.com.ua/

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали
Центр сповіщень