Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 кроків щодо захисту комерційної таємниці

05.07.2018

Як захистити комерційну таємницю підприємства? Як запобігти «витік» важливою комерційної інформації з боку співробітників або контрагентів?

5 перших кроків щодо захисту комерційної таємниці підприємства

1. Визначте перелік інформації, що становить комерційну таємницю підприємства. Затвердіть цей перелік наказом керівника підприємства.

2. Обмежте доступ до даної інформації шляхом встановлення порядку поводження з комерційною таємницею і контролю над дотриманням такого порядку. Для чого необхідно розробити і затвердити локальний нормативний акт підприємства: «Положення про комерційну таємницю підприємства» і ввести в дію дане положення наказом керівника.

3. Організуйте облік осіб, які мають доступ до комерційної таємниці і осіб, яким така інформація була надана в зв'язку зі здійсненням господарської і науково-дослідницької діяльності підприємства.

4. Проінструктуйте зазначених вище осіб (фізичних осіб і представників, юридичних осіб - ділових партнерів. Візьміть з них письмові зобов'язання про нерозголошення комерційної таємниці Вашого підприємства. Укладіть з ними договори про конфіденційність і (або) підписки про нерозголошення комерційної таємниці. Доведіть до них норми законодавства України, згідно яких встановлюється кримінальна, адміністративна, цивільно-правова та господарсько-правова відповідальність за збір та розголошення комерційної таємниці підприємства.

5. Наказом керівника підприємства призначте осіб, відповідальних за збереження комерційної таємниці підприємства і дотримання режиму поводження з нею. Проведіть навчання і атестацію даного персоналу.

http://uainfo.org

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали