5 помилок при складанні презентації
06.04.2018 213 0 0
У вас є тільки один шанс справити перше враження. А оскільки завдання презентації саме в цьому і полягає, слід продумати кожну деталь. Однак більшість компаній роками представляють свої послуги по одному і тому ж шаблону, щиро дивуючись байдужості потенційних клієнтів. Якщо ви не хочете опинитися в їх числі, уникайте цих п'яти помилок:
1. Самовихваляння
«Наш продукт - найкращий в галактиці», «Наша компанія мільйон років на ринку», «Наші технології - мрія Ілона Маска». Ці та інші фрази, які починаються зі слів «Ми» і «Наш» і містять прикметники в найвищому ступені - не що інше, як ода самим собі.
Чому це погано
Клієнтам не потрібна історія успіху вашої компанії і список регалій. Правда. Вони хочуть знати, як саме ваш продукт вирішить їхню проблему або задовольнить потребу.
Як виправити
- Освіжіть в пам'яті портрет цільової аудиторії, карту інформаційної потреби і перелік основних заперечень. Ці три документи допоможуть вам з'ясувати, на що дійсно варто робити акцент в презентації.
- Чітко позначте своє УТП, щоб відбудуватися від конкурентів.
- Покажіть клієнту, наскільки його життя стане простіше завдяки використанню вашого продукту.
2. «Вода»
Надлишок інформації на один квадратний сантиметр - ще не запорука успіху презентації. Якщо потенційний клієнт відкриє файл і побачить «простирадло» тексту, ймовірність того, що він стане її читати, прагне до нуля.
Чому це погано
Давно доведено, що довгий неструктурований текст складний для сприйняття, погано запам'ятовується і не дозволяє дістатися до суті. Крім того, при вигляді такого обсягу в мозку людини тут же спрацьовує кнопка SOS - читання відніме багато часу і, можливо, не принесе ніякої користі.
Як виправити
Час - це найдорожчий і дефіцитний ресурс, особливо, якщо мова йде про діловій людині. Тому подбайте про потенційних клієнтів:
- виділяйте головне,
- поділяйте текст на блоки,
- робіть між блоками відступи.
3. Приховані умови
Це коли на першій сторінці великими червоними літерами «Даруємо знижку 80%», а на останній в самому низу приписка шостим кеглем «Але для цього вам потрібно виконати акробатичний етюд і добути перо з куприка полярної сови». Не треба так.
Чому це погано
Рано чи пізно потенційний клієнт дізнається про каверзу і відчує себе обдуреним. Довіра до вашої компанії буде втрачено раз і назавжди.
Як виправити
Якщо у вашому реченні є які-небудь обмеження, повідомте про це явно, щоб клієнт обов'язково побачив.
4. Відсутність призову до дії
Якщо презентація закінчується описом послуг, а контакти компанії сиротливо туляться десь в нижньому правому куті, вважайте, що ви витратили час даремно.
Чому це погано
Тільки «гарячий» лід знає, що робити з електронною поштою або телефоном вашої компанії в кінці презентації. Іншим потенційним клієнтам це потрібно дохідливо пояснити.
Як виправити
Задайте собі питання: «Потенційний клієнт прочитає цю презентацію, щоб що?». Ваша мета - визначити, яким має бути наступний крок читача, і чітко позначити це в документі.
5. Невдалий дизайн
Варто приділити увагу і оздоблення комерційної пропозиції в колір і форму. За одягом зустрічають не тільки людей, тому хороший дизайн здатний взяти на буксир посередній текст, а поганий дизайн - зіпсувати навіть самий продуманий контент.
Чому це погано Якщо у потенційного клієнта почнуть витікати очі від великої кількості перламутру, анімації та нагромадження графічних елементів на першій же сторінці презентації, навряд чи він у вас щось купить.
Як виправити
- Л - лаконічність
Картинка повинна гармонійно доповнювати текст, а не перетягувати на себе увагу читача. Якщо елемент можна прибрати без втрат для концепції, значить, його потрібно прибрати.
- Поєднання кольорів
Логотип компанії, фон, шрифт, рамки - все це повинно відповідати один одному. Використовуйте мінімум кольорів.
- Розташування тексту
Текстові блоки повинні розміщуватися рівномірно по сторінках: чи не наповзає один на одного і не залишати занадто багато вільного простору.
- Відповідність символів
Якщо якісь з пунктів ви хочете проілюструвати символами (олівець, аркуш паперу, телефонна трубка і так далі), подбайте про те, щоб зв'язок між значком і текстом була інтуїтивно зрозуміла.
Наприклад, літак для позначення авіаційної тематики перекладу - хороша ідея, а смайлик поруч з графіком роботи - не дуже.
https://b2bpl.net/
Коментарі до матеріалу