Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 помилок при складанні презентації

06.04.2018

У вас є тільки один шанс справити перше враження. А оскільки завдання презентації саме в цьому і полягає, слід продумати кожну деталь. Однак більшість компаній роками представляють свої послуги по одному і тому ж шаблону, щиро дивуючись байдужості потенційних клієнтів. Якщо ви не хочете опинитися в їх числі, уникайте цих п'яти помилок:

1. Самовихваляння

«Наш продукт - найкращий в галактиці», «Наша компанія мільйон років на ринку», «Наші технології - мрія Ілона Маска». Ці та інші фрази, які починаються зі слів «Ми» і «Наш» і містять прикметники в найвищому ступені - не що інше, як ода самим собі.

Чому це погано

Клієнтам не потрібна історія успіху вашої компанії і список регалій. Правда. Вони хочуть знати, як саме ваш продукт вирішить їхню проблему або задовольнить потребу.

Як виправити

- Освіжіть в пам'яті портрет цільової аудиторії, карту інформаційної потреби і перелік основних заперечень. Ці три документи допоможуть вам з'ясувати, на що дійсно варто робити акцент в презентації.

- Чітко позначте своє УТП, щоб відбудуватися від конкурентів.

- Покажіть клієнту, наскільки його життя стане простіше завдяки використанню вашого продукту.

2. «Вода»

Надлишок інформації на один квадратний сантиметр - ще не запорука успіху презентації. Якщо потенційний клієнт відкриє файл і побачить «простирадло» тексту, ймовірність того, що він стане її читати, прагне до нуля.

Чому це погано

Давно доведено, що довгий неструктурований текст складний для сприйняття, погано запам'ятовується і не дозволяє дістатися до суті. Крім того, при вигляді такого обсягу в мозку людини тут же спрацьовує кнопка SOS - читання відніме багато часу і, можливо, не принесе ніякої користі.

Як виправити

Час - це найдорожчий і дефіцитний ресурс, особливо, якщо мова йде про діловій людині. Тому подбайте про потенційних клієнтів:

- виділяйте головне,

- поділяйте текст на блоки,

- робіть між блоками відступи.

3. Приховані умови

Це коли на першій сторінці великими червоними літерами «Даруємо знижку 80%», а на останній в самому низу приписка шостим кеглем «Але для цього вам потрібно виконати акробатичний етюд і добути перо з куприка полярної сови». Не треба так.

Чому це погано

Рано чи пізно потенційний клієнт дізнається про каверзу і відчує себе обдуреним. Довіра до вашої компанії буде втрачено раз і назавжди.

Як виправити

Якщо у вашому реченні є які-небудь обмеження, повідомте про це явно, щоб клієнт обов'язково побачив.

4. Відсутність призову до дії

Якщо презентація закінчується описом послуг, а контакти компанії сиротливо туляться десь в нижньому правому куті, вважайте, що ви витратили час даремно.

Чому це погано

Тільки «гарячий» лід знає, що робити з електронною поштою або телефоном вашої компанії в кінці презентації. Іншим потенційним клієнтам це потрібно дохідливо пояснити.

Як виправити

Задайте собі питання: «Потенційний клієнт прочитає цю презентацію, щоб що?». Ваша мета - визначити, яким має бути наступний крок читача, і чітко позначити це в документі.

5. Невдалий дизайн

Варто приділити увагу і оздоблення комерційної пропозиції в колір і форму. За одягом зустрічають не тільки людей, тому хороший дизайн здатний взяти на буксир посередній текст, а поганий дизайн - зіпсувати навіть самий продуманий контент.

Чому це погано Якщо у потенційного клієнта почнуть витікати очі від великої кількості перламутру, анімації та нагромадження графічних елементів на першій же сторінці презентації, навряд чи він у вас щось купить.

Як виправити

- Л - лаконічність

Картинка повинна гармонійно доповнювати текст, а не перетягувати на себе увагу читача. Якщо елемент можна прибрати без втрат для концепції, значить, його потрібно прибрати.

- Поєднання кольорів

Логотип компанії, фон, шрифт, рамки - все це повинно відповідати один одному. Використовуйте мінімум кольорів.

- Розташування тексту

Текстові блоки повинні розміщуватися рівномірно по сторінках: чи не наповзає один на одного і не залишати занадто багато вільного простору.

- Відповідність символів

Якщо якісь з пунктів ви хочете проілюструвати символами (олівець, аркуш паперу, телефонна трубка і так далі), подбайте про те, щоб зв'язок між значком і текстом була інтуїтивно зрозуміла.

Наприклад, літак для позначення авіаційної тематики перекладу - хороша ідея, а смайлик поруч з графіком роботи - не дуже.

https://b2bpl.net/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
03.06.2025
«ПлейСіті» розпочало роботу: ринок азартних ігор і лотерей має стати прозорим
Мета Державного агентства «ПлейСіті» – зробити ринок азартних ігор і лотерей прозорим та контрольованим. Державне агентство «ПлейСіті» вже розпочало роботу. Його мета – зробити ринок азартних ігор і лотерей прозорим та контрольованим. «ПлейСіті» створ...
03.06.2025
Що буде з грантом від Служби зайнятості, якщо підприємця мобілізовано
Для призваних у ЗСУ підприємців є два можливих варіанти, кожен з яких є більш зручним для певних видів бізнесу. Станом на 2025 рік близько 40 % від усіх, хто отримує гранти Державної служби зайнятості – чоловіки. Велика частина – призовного віку. Саме тому непоодинокими є випадки, коли н...
03.06.2025
Бізнес відновив позитивні оцінки ділової активності: травень-2025
НБУ публікує результати щомісячного опитування у форматі «Відкриті дані». Бізнес у травні відновив позитивні оцінки результатів власної економічної діяльності. Уперше з травня 2024 року зростання очікували підприємства всіх секторів, що беруть участь в опитуваннях Національного банку. Жв...
Кращі матеріали