Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

15 правил етикету ділового листування

31.03.2017

Сьогодні офісну роботу не можна уявити без щоденної роботи з електронною поштою. Тому давайте розберемо головні правила етикету ділового листування, дотримання яких дозволить вам досягти професійного успіху.

Американські офісні співробітники приблизно 25% свого робочого часу присвячують роботі з електронною поштою.

З-за величезної кількості листів, на які нам доводиться відповідати, ми можемо допустити безглузді помилки. Потім наші помилки можуть призвести до серйозних наслідків.

1. Чітка і зрозуміла тема листа

Наприклад, «Новий час зустрічі», «Питання щодо презентації» або «Список пропозицій».

Люди часто вирішують відкривати лист чи ні після того, як ознайомляться з темою. Сформулюйте її так, щоб отримувач зрозумів, що ви відправили що-небудь актуальну для нього».

2. Використовуйте професійну поштову адресу

Якщо ви працюєте в компанії, краще використовувати в процесі листування її поштову скриньку. Якщо ви пишіть зі свого аккаунта, варто уважно підійти до вибору адреси, каже Патчер.

Ви повинні прописати в адресі своє ім'я, щоб одержувач знав, хто шле йому листа. Ніколи не використовуйте несерйозних адрес, які не відповідають статусу професіонала. Пошта типу superdetka@... vova2103@... виглядає дуже несолідно.

3. Не потрібно миттєво відповідати на всі листи

Ніхто не хоче читати листи від 20 осіб, у яких немає ні слова по справі. Ігнорувати вхідні листи може виявитися складно, особливо сьогодні, коли ми відразу ж отримуємо повідомлення на смартфон і комп'ютер. Перестаньте відповідати на всі листи, якщо ваша відповідь не є важливою для відправника листа.

4. Обзаведіться сигнатурою

Надати читачам інформацію про себе. «Найчастіше сюди входить повне ім'я, посада, назва компанії контактна інформація, включаючи номер телефону. Можете додати більше особистих даних, але не перестарайтеся», – радить Патчер.

Використовуйте єдиний шрифт, розмір і колір для всього листа.

5. Професійне привітання

Не можна використовувати неформальні, розмовні фрази типу «Привіт, хлопці», «Привіт» або «Салют, френди».

Вільний стиль спілкування не повинен відображатися у привітаннях наших листів. «Привіт» – дуже неформальне привітання, його не варто вживати на роботі. «Салют» – теж не варіант. Використовуйте «Добрий день» чи «Здрастуйте».

Також радимо не скорочувати імена. Скажіть «Привіт, Микола», якщо тільки цей чоловік не говорив вам, що любить, щоб його називали Коля.

Детальніше: http://hyser.com.ua/life_style/15-pra...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
06.10.2025
Стане доступною інформація про перегляд даних громадян в реєстрах
Українці будуть отримувати сповіщення у застосунку «Дія» про те, хто та з якою метою звертався до їх даних у реєстрах. Це не стосується випадків, пов’язаних з розслідуванням злочинів, контррозвідкою, боротьбою із тероризмом або досудовим розслідуванням. Уряд ухвалив постанову, яка ...
06.10.2025
За 9 місяців закрилося ФОП на 11 % більше у порівнянні з минулим роком
Ознайомтеся разом з нами динаміку відкриття та закриття ФОП за поточний рік. Більше за темою: Після припинення діяльності підприємець не звільняється від сплати боргу з ЄСВ Понад 225 тисяч нових ФОПів зареєстровано за 9 місяців 2025 року за даними Єдиного державного реєстру. Це майже стільки ж, як ...
03.10.2025
Автоматичне стягнення боргу та покращення роботи СМКОР: ДПС розповіла про плани
ДПС спільно із Мінцифри працює над розширенням податкових сервісів для громадян у Дії. Про розвиток послуг говорили на традиційній зустрічі команди ДПС із 55 бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства. Серед тем розмови: тестування нових систем, законодавчі ініціативи і зміни до ро...
Кращі матеріали