Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як стати на облік в органі ДФС за неосновним місцем обліку?

13.12.2017

Підприємство знаходиться на території одного району області, а один із виробничих підрозділів – на території іншого району. Обслуговуються такі райони різними органами ДФС. Як йому стати на облік за неосновним місцем діяльності як платнику окремих видів податків, наприклад для сплати ПДФО із зарплати найманих працівників такого виробничого підрозділу?

Насамперед нагадаємо, що Порядок обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Мінфіну від 09.12.11 р. № 1588, з 20.03.17 р. діє в редакції наказу Мінфіну від 21.12.16 р. № 1125 (далі – Порядок № 1125).

Як передбачено п. 7.1 Порядку № 1125, якщо відповідно до законодавства у платника податків, крім обов’язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов’язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.

Наведена норма застосовується і в разі, якщо до бюджету іншої територіальної громади потрібно перераховувати ПДФО із зарплати найманих працівників неуповноваженого структурного підрозділу (див. «До бюджету якої громади перераховувати податки при виплаті доходів»).

Після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна або відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов’язані з оподаткуванням, платник податків зобов’язаний протягом 10 робочих днів подати до відповідного контролюючого органу Заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою № 17-ОПП (додаток 9 до Порядку № 1125).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
11.08.2025
Купівля-продаж нерухомості: які податки слід сплатити та як відобразити в бухобліку
У статті розповімо про оподаткування та облік операцій із купівлі-продажу нерухомості. Ситуація. Сільгосппідприємство – власник будівлі сільгосппризначення (зерносховище) вирішило продати її іншому сільгосппідприємству за договором купівлі-продажу. При цьому в сторін договору виникає безліч за...
20.06.2025
Сумнівний борг погашено: як відкоригувати резерв
На суму сумнівної дебіторської заборгованості створили резерв, а контрагент погасив борг і вже ніякого сумніву в погашенні немає. Що робити з раніше віднесеною до резерву сумою: коригувати чи визнавати дохід? Ситуація: минулого року до резерву сумнівних боргів віднесли борг за неоплаченими товарами ...
20.06.2025
Коригуємо резерв сумнівних боргів
У статті розповімо, які нюанси слід урахувати підприємству під час коригування резерву сумнівних боргів на кінець звітного періоду. Підприємства, які створюють резерв сумнівних боргів, мають пам’ятати не лише про правила його формування, але й про перегляд (коригування) на дату балансу, зокрем...
Популярне
18.07.2025
Тракторист-машиніст в сільському господарстві: як правильно прописати посаду?
У штатному розписі сільськогосподарського підприємства є посада «тракторист-машиніст». Відповідний запис зроблено у трудовій книжці працівника. Чи є правильною ця назва і чи матиме працівник право на пільгову пенсію? А як бути, якщо працівник, у трудовій книжці якого зроблено неточний з...
14.08.2025
Документальне оформлення видачі кормів для годівлі тварин
Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокрема, вирощуванням великої рогатої худоби, птиці), мають правильно організувати облік видачі кормів для годівлі. Розгляньмо, як це зробити згідно з чинними нормами. Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокр...
27.06.2025
Агропідприємство заправляє техніку підрядників: як уникнути акцизних ризиків
В даній консультації розглянемо, якими чином агропідприємтва можуть заправляти техніку підрядників,  щоб такі дії не визнали реалізацією пального. Досить часто для виконання тих або інших сільськогосподарських робіт агропідприємства вимушені залучати до роботи підрядників. Згідно із Цивільним к...
Нове
11.08.2025
Купівля-продаж нерухомості: які податки слід сплатити та як відобразити в бухобліку
У статті розповімо про оподаткування та облік операцій із купівлі-продажу нерухомості. Ситуація. Сільгосппідприємство – власник будівлі сільгосппризначення (зерносховище) вирішило продати її іншому сільгосппідприємству за договором купівлі-продажу. При цьому в сторін договору виникає безліч за...
05.08.2025
Зміни в Розрахунку частки сільгосптоваровиробництва: нові правила для сільгосппідприємств
У статті розглянемо, які зміни внесено до Розрахунку частки сільгосптоваровиробництва. Наказом Мінагрополітики від 26.06.2025 № 1900 (далі – Наказ № 1900) унесено зміни до Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, форму якого затверджено наказом Мінагрополітики від 26.12.2011...
04.08.2025
Підготовка до виробництва, яке ще не розпочалося: як обліковувати витрати?
У статті розглянуто, як обліковувати витрати на оренду приміщення та амортизацію станка, якщо виробництво ще не розпочалося. Практична ситуація: підприємство орендувало приміщення, придбало виробничий станок та ввело його в експлуатацію, але виробляти продукцію в цьому приміщенні з використанням цьо...
Кращі матеріали