Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Закриття періоду та формування фінзвітності в «1С: Бухгалтерія для України»

Іван Ткач

14.02.2018 4275 0 4

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про послідовність дій, які повинен здійснити бухгалтер для коректного закриття періоду та формування фінансової звітності в «1С: Бухгалтерія для України».

Занесення документів в облікову систему протягом звітного періоду здійснюється в міру здійснення господарських операцій та отримання первинних документів від зовнішніх контрагентів та внутрішніх підрозділів підприємства. Операції із грошовими коштами в обліковій системі відображаються, як правило, у день, коли відбулося надходження чи витрачання грошових коштів, або наступного дня під час рознесення банківської виписки. Після рознесення банківської виписки слід перевірити, щоб залишки на рахунку в банку, відображені в 1С, дорівнювали залишкам у виписці банку.

Операції із запасами відображаються в обліковій системі після надходження первинних документів до бухгалтерії підприємства.

Досить часто первинні документи, які підтверджують факт здійснення господарських операцій із запасами, надходять до бухгалтерії та відображаються в обліковій системі після рознесення банківської виписки, тому протягом звітного періоду можливе порушення хронологічної послідовності відображення господарських операцій. Для відновлення послідовності проведення документів в 1С передбачено обробку «Групове перепроведення документів», яка знаходиться в меню «Сервіс» (див. рис. 1).

Рис. 1. Групове перепроведення документів

Групове перепроведення документів доцільно робити після відображення всіх первинних документів в обліковій системі.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали