Розбіжності у вазі зерна при експорті автотранспортом: як урегулювати
Цьогоріч унаслідок блокування портів країною-агресором аграрії були змушені шукати інші логістичні рішення для експорту сільгосппродукції. Більшість із них надала перевагу перевезенню автотранспортом. У разі такого розв’язання питання нерезиденти-покупці зазвичай наполягають на тому, щоб закріпленим у ЗЕД-договорі моментом переходу права власності на зерно була дата його відвантаження на складі покупця (тобто за межами території України). Утілюючи в життя цей сценарій, багато експортерів стикнулись із тим, що під час приймання-передачі зерна його кількість (вага) відрізняється від тієї, що перетнула кордон України та зазначена в супровідній документації, зокрема у митній декларації (далі – МД). Непоодинокими були й випадки, коли маса зерна при прийманні-передачі виявилася більшою, ніж при завантаженні та перетині кордону.
У цій статті проаналізуємо, які відхилення в кількості сільгосппродукції можна передбачити контрактом без коригування супровідних та інших документів, а також розкажемо, що робити у випадках, коли втрати/надлишки є наднормативними.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року