Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відображення результатів інвентаризації в «1С:Бухгалтерія» для України

04.10.2017

Із цієї статті ви дізнаєтеся про:

  • проведення інвентаризації залишків товарно-матеріальних цінностей на складах з допомогою «1С:Бухгалтерія» (далі – 1С);
  • відображення в 1С оприбуткування лишків та списання нестач, виявлених у результаті проведення інвентаризації.

Для того щоб в 1С можна було провести інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей на складах, потрібно налаштувати ведення обліку запасів у розрізі складів. У налаштуванні параметрів обліку слід установити позначки: «Вести складський облік» та «Сумовий облік по складах» (див. рис. 1).

Для формування облікових даних щодо залишків товарів на складі в 1С потрібно створити документ «Інвентаризація товарів на складі». Документ має формуватися після того, як відображено всі операції з руху запасів на відповідному складі. Тому рекомендується встановити час проведення 23:59:59. Таблична частина документа «Інвентаризація товарів на складі» заповнюється автоматично за допомогою кнопки «Заповнити» (див. рис. 2).

Щоб відобразити результати інвентаризації, у документі «Інвентаризація товарів на складі» потрібно вказати кількість запасів, виявлених під час інвентаризації, у колонці «Кількість». Відхилення фактичної кількості залишків товарно-матеріальних цінностей від облікових даних у документі обчислюються автоматично в колонці «Відхилення» (див. рис. 3).

Оприбуткування лишків товарно-матеріальних цінностей, виявлених під час інвентаризації, відображається в 1С за допомогою документа «Оприбуткування товарів». Цей документ можна сформувати на підставі документа «Інвентаризація товарів на складі», для чого слід вибрати відповідний документ інвентаризації, натиснути кнопку «Введення на підставі» та обрати із списку документ «Оприбуткування товарів» (див. рис. 4).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
03.04.2025
Посадова інструкція для голови фермерського господарства
У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інструкцію для голови фермерського господарства (далі – ФГ). Зокрема, з’ясуємо, які розділи повинна мати інструкція та в якому випадку в неї слід вносити зміни. У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інстру...
21.03.2025
Як ФГ визначити своїх кінцевих бенефіціарів
Юридичні особи (в т. ч. ФГ) повинні подавати інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників (далі – КБВ) (або про їх відсутність). За несвоєчасне подання такої інформації передбачено штрафні санкції. Про порядок та строки такого інформування розповімо в цій статті. Юридичні особи (в т....
10.04.2025
Як прийняти нового члена до фермерського господарства
На законодавчому рівні правилам прийняття нового члена до фермерського господарства (далі – ФГ) приділено мало уваги. Водночас це одна з важливих дій, без яких не обходиться жодне ФГ. У цьому матеріалі розповімо, чим регулюється процедура прийняття нового члена до ФГ, з яких етапів вона склада...
Нове
05.05.2025
Чи можна продати багаторічні насадження без передачі прав на земельну ділянку, на якій вони розташовані?
На земельном участке были заложены многолетние насаждения. Может ли фермерское хозяйство приобрести отдельно эти насаждения по договору купли-продажи, не получая прав на земельный участок, на котором они расположены? Фермерським господарствам На земельній ділянці було закладено багаторічні насаджен...
10.04.2025
Як оскаржити індивідуальну податкову консультацію: практичні поради
Індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) є важливим інструментом взаємодії між платником податків і контролюючим органом, який має забезпечити передбачуваність і стабільність податкових правовідносин. Проте на практиці трапляються випадки, коли видана ІПК суперечить нормам податкового...
07.04.2025
Підприємство здає в оренду частину приміщення: як оформити договір, подати форму № 20-ОПП і що з податком на нерухомість?
На практиці нерідко виникають ситуації, коли підприємство планує здати в оренду лише частину приміщення (складу, ангару тощо). Однак у таких випадках виникає низка запитань, зокрема: як правильно зазначити в договорі оренди, що в користування передається саме частина приміщення; чи потрібно пода...
Кращі матеріали