Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відображення результатів інвентаризації в «1С:Бухгалтерія» для України

04.10.2017

Із цієї статті ви дізнаєтеся про:

  • проведення інвентаризації залишків товарно-матеріальних цінностей на складах з допомогою «1С:Бухгалтерія» (далі – 1С);
  • відображення в 1С оприбуткування лишків та списання нестач, виявлених у результаті проведення інвентаризації.

Для того щоб в 1С можна було провести інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей на складах, потрібно налаштувати ведення обліку запасів у розрізі складів. У налаштуванні параметрів обліку слід установити позначки: «Вести складський облік» та «Сумовий облік по складах» (див. рис. 1).

Для формування облікових даних щодо залишків товарів на складі в 1С потрібно створити документ «Інвентаризація товарів на складі». Документ має формуватися після того, як відображено всі операції з руху запасів на відповідному складі. Тому рекомендується встановити час проведення 23:59:59. Таблична частина документа «Інвентаризація товарів на складі» заповнюється автоматично за допомогою кнопки «Заповнити» (див. рис. 2).

Щоб відобразити результати інвентаризації, у документі «Інвентаризація товарів на складі» потрібно вказати кількість запасів, виявлених під час інвентаризації, у колонці «Кількість». Відхилення фактичної кількості залишків товарно-матеріальних цінностей від облікових даних у документі обчислюються автоматично в колонці «Відхилення» (див. рис. 3).

Оприбуткування лишків товарно-матеріальних цінностей, виявлених під час інвентаризації, відображається в 1С за допомогою документа «Оприбуткування товарів». Цей документ можна сформувати на підставі документа «Інвентаризація товарів на складі», для чого слід вибрати відповідний документ інвентаризації, натиснути кнопку «Введення на підставі» та обрати із списку документ «Оприбуткування товарів» (див. рис. 4).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
30.06.2025
З дати оформлення податкової накладної минуло 365 днів: чи може платник ПДВ скористатися податковим кредитом?
Розглянемо, чи може платник ПДВ скористатися податковим кредитом, якщо з дати складання податкової накладної сплило 365 днів Практична ситуація Бухгалтер виявила податкову накладну, з дати оформлення якої минуло 365 днів. Податкова накладна була зареєстрована своєчасно і не була заблокована. Чи є м...
Популярне
27.06.2025
Тракторист-машиніст в сільському господарстві: як правильно прописати посаду?
У штатному розписі сільськогосподарського підприємства є посада «тракторист-машиніст». Відповідний запис зроблено у трудовій книжці працівника. Чи є правильною ця назва і чи матиме працівник право на пільгову пенсію? А як бути, якщо працівник, у трудовій книжці якого зроблено неточний з...
27.06.2025
Агропідприємство заправляє техніку підрядників: як уникнути акцизних ризиків
В даній консультації розглянемо, якими чином агропідприємтва можуть заправляти техніку підрядників,  щоб такі дії не визнали реалізацією пального. Досить часто для виконання тих або інших сільськогосподарських робіт агропідприємства вимушені залучати до роботи підрядників. Згідно із Цивільним к...
27.05.2025
На підприємстві змінився директор: 7 запитань із практики
У статті розглянуто питання, що виникають у підприємства у разі зміни директора. Запитання стосуються оформлення трудових відносин, реєстрації зміни директора в ЄДР, інформування податкового органу, контрагентів та оформлення електронного підпису. Акценти цієї статті: Чи потрібно реєструвати інфо...
Нове
14.07.2025
Види діяльності: на що впливає КВЕД?
У статті розглянуто, з якою метою використовується КВЕД суб’єктами господарювання, на які аспекти може вплинути вибір виду діяльності та як змінити інформацію про види діяльності в ЄДР. Інформація про види діяльності, якими займається суб’єкт господарювання, міститься в Єдиному державном...
09.07.2025
Акти виконаних робіт із збирання врожаю: вимоги та практика оформлення
У статті наведено вимоги до змісту акта виконаних робіт, порядок його складання та приклади оформлення. Сільгосппідприємства нерідко залучають підрядників до збирання врожаю. Для підтвердження факту виконання робіт і відображення витрат в обліку необхідно правильно оформити акт. У статті наведено ви...
07.07.2025
Чи можна використовувати факсиміле замість підпису в разі укладення договору оренди землі
Хочете використати факсиміле для укладення договору оренди земельної ділянки? Дізнайтеся, за яких умов це можливо. У статті розповімо, чи може сільгосппідприємство, яке планує укласти договір оренди земельної ділянки, використати для його підписання факсиміле. Запитання – відповіді Які обмеже...
Кращі матеріали