Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відображення результатів інвентаризації в «1С:Бухгалтерія» для України

04.10.2017

Із цієї статті ви дізнаєтеся про:

  • проведення інвентаризації залишків товарно-матеріальних цінностей на складах з допомогою «1С:Бухгалтерія» (далі – 1С);
  • відображення в 1С оприбуткування лишків та списання нестач, виявлених у результаті проведення інвентаризації.

Для того щоб в 1С можна було провести інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей на складах, потрібно налаштувати ведення обліку запасів у розрізі складів. У налаштуванні параметрів обліку слід установити позначки: «Вести складський облік» та «Сумовий облік по складах» (див. рис. 1).

Для формування облікових даних щодо залишків товарів на складі в 1С потрібно створити документ «Інвентаризація товарів на складі». Документ має формуватися після того, як відображено всі операції з руху запасів на відповідному складі. Тому рекомендується встановити час проведення 23:59:59. Таблична частина документа «Інвентаризація товарів на складі» заповнюється автоматично за допомогою кнопки «Заповнити» (див. рис. 2).

Щоб відобразити результати інвентаризації, у документі «Інвентаризація товарів на складі» потрібно вказати кількість запасів, виявлених під час інвентаризації, у колонці «Кількість». Відхилення фактичної кількості залишків товарно-матеріальних цінностей від облікових даних у документі обчислюються автоматично в колонці «Відхилення» (див. рис. 3).

Оприбуткування лишків товарно-матеріальних цінностей, виявлених під час інвентаризації, відображається в 1С за допомогою документа «Оприбуткування товарів». Цей документ можна сформувати на підставі документа «Інвентаризація товарів на складі», для чого слід вибрати відповідний документ інвентаризації, натиснути кнопку «Введення на підставі» та обрати із списку документ «Оприбуткування товарів» (див. рис. 4).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
14.08.2025
Документальне оформлення видачі кормів для годівлі тварин
Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокрема, вирощуванням великої рогатої худоби, птиці), мають правильно організувати облік видачі кормів для годівлі. Розгляньмо, як це зробити згідно з чинними нормами. Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокр...
22.09.2025
Убуток зерна під час доробки: як відобразити в бухобліку
Доробка зерна завжди пов’язана з природними втратами маси. У статті ми розповімо, як сільгосппідприємствам – як тим, що мають власні потужності, так і тим, що передають зерно на елеватор, – правильно показати ці втрати в бухобліку. Доробка зерна завжди пов’язана з природними ...
26.09.2025
Зміна власника землі посеред року: кому та як сплачувати орендну плату
У статті розповімо, як орендар повинен сплачувати орендну плату, якщо орендодавець продав земельну ділянку новому власнику. Це запитання час від часу виникає в орендарів землі, які сплачують орендну плату раз на рік. Так, якщо одна фізособа продала іншій земельну ділянку, наприклад, 01.09.2025, то о...
Нове
17.10.2025
Як сільгосппідприємству отримати дозвіл на політ БПЛА під час воєнного стану?
У статті розповімо, чи може сільгосппідприємство отримати дозвіл на політ БПЛА в період дії воєнного стану. У сучасних умовах аграрні підприємства дедалі активніше впроваджують дронові технології як інструмент підвищення ефективності господарської діяльності. Безпілотні літальні апарати (далі &ndash...
13.10.2025
Як зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в разі звільнення відповідальної за їх реєстрацію особи
Що робити, якщо особа, яка відповідає за підписання податкових накладних і розрахунків коригування, звільнилася? У статті розповімо, хто може підписувати ці документи замість неї та як уникнути проблем з їх реєстрацією та штрафів. Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, с...
09.10.2025
Поворотну фінансову допомогу отримано від засновника: як погасити заборгованість, якщо немає грошей?
Зі статті ви дізнаєтеся, яким чином можна погасити заборгованість юрособи щодо поворотної фінансової допомоги перед своїм засновником, якщо підприємство не має необхідної суми, а строк повернення боргу за договором уже настав. Ситуація, коли засновник надає своєму підприємству фінансову допомогу, до...
Кращі матеріали