Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що потрібно знати про складання бухгалтерської довідки

15.11.2021 617 0 2

Бухгалтерська довідка активно застосовується як у бухгалтерському, так і в податковому обліку. Можна виділити два основних напрямки її використання:

  • виправлення помилок у регістрах бухобліку – це передбачено п. 9 Методрекомендацій, затверджених наказом Мінфіну від 29.12.2000 № 356 і п. 4.3 Положення, завтвердженного наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88 (далі - Методрекомендації № 356, Положення № 88);
  • відображення в обліку господарських операцій у всіх випадках, коли інших документів для цього не передбачено (в основному це госпоперації, засновані на розрахунках, які здійснюються безпосередньо в бухгалтерії, наприклад, створення резервів і забезпечень). У деяких випадках бухгалтерська довідка також складається для податкового обліку ПДВ.

Розглянемо докладніше, як складається цей документ.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали