Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Затверджено Порядок перевірок контрольованіх операцій

27.04.2016

Мінфін прийняв наказ від 10.03.16 р № 344 "Про затвердження Порядку проведення перевірок платників податків з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованих операцій".

Проведення перевірок платників податків з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованих операцій (далі - перевірка контрольованих операцій) є формою податкового контролю для встановлення відповідності умов контрольованих операцій принципом «витягнутої руки».

Перевірка контрольованих операцій проводиться за наявності підстав, визначених підпунктами 39.5.2.1 підпункту 39.5.2 пункту 39.5 статті 39 розділу I і підпунктами 78.1.14 - 78.1.16 пункту 78.1 статті 78 глави 8 розділу II ПК.

Перевірка контрольованих операцій є документальною позаплановою перевіркою. Тривалість перевірки контрольованих операцій не повинна перевищувати 18 місяців.

Кожні 6 місяців проведення перевірки контрольованих операцій контролюючий орган, яким проводиться така перевірка, надає платнику податків інформацію в довільній формі про поточний стан проведення перевірки.

Для прийняття рішення про проведення перевірки контрольованих операцій керівник контролюючого органу направляє ДФС інформаційне повідомлення з обґрунтуванням підстав для проведення перевірки. Згода або мотивовану відмову надається ДФС протягом 7 робочих днів з дати отримання інформаційного повідомлення.

Платник податків зобов'язаний надати посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи, пов'язані з предметом перевірки, протягом 10 днів з початку перевірки. Під час проведення перевірки посадові особи контролюючого органу мають право отримувати від платника податків додаткові документи, що підтверджують здійснення фінансово-господарських операцій, відповідність умов контрольованих операцій принципом «витягнутої руки», повноту нарахування та сплати податків під час проведення контрольованих операцій. Такі документи надаються платником податків на усний запит посадових осіб, які проводять перевірку, в узгоджений з платником податків термін.

У разі необхідності термін проведення перевірки може бути продовжений не більше ніж на 12 місяців.

Якщо за результатами перевірки виявлено, що умови контрольованої операції відрізняються від умов, які відповідають принципу «витягнутої руки», що призвело до заниження суми податку, складається акт перевірки. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

У разі незгоди платника податків з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті про результати перевірки, можна подати заперечення до контролюючого органу, який проводив перевірку, протягом 30 календарних днів з дня отримання акта. Платник податків має право брати участь у розгляді заперечень.

Наказ Мінфіну від 10.03.16 р. № 344.docx
Завантажити
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Документи, які набули чинності з 30 червня по 6 липня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Указ Президента від 27.06.2025 № 421/2025 «Про Раду з питань підтримки підприємництва» Указ Президента від 27.06.2025 № 422/2025 «Про рішення Ради національної бе...
04.07.2025
Зміни в законодавстві з 30 червня по 4 липня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Оприлюднено проєкт змін до Порядку зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН ДПС оприлюднила проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладни...
04.07.2025
Вимоги до системи управління ризиками визначено для надавачів нефінансових платіжних послуг
Національний банк визначив вимоги до системи управління ризиками надавачів нефінансових платіжних послуг у межах підготовки до запровадження відкритого банкінгу. Національний банк визначив вимоги до системи управління ризиками надавачів нефінансових платіжних послуг у межах підготовки до запроваджен...
Кращі матеріали