Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Система е-декларування запрацює з 1 вересня

22.08.2016

Національне агентство з питань запобігання корупції своїм рішенням від 18 серпня 2016 року внесло зміни до деяких рішень НАЗК щодо функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Члени Національного агентства прийняли рішення про запуск повноцінної системи е-декларування з 1 вересня 2016 року

Звертаємо увагу, відповідно до Рішення, суб`єкти декларування, які до набрання чинності цим Рішенням, подали до Реєстру необхідні документи, повинні невідкладно, але не пізніше семи календарних днів, які обраховуються з 01 вересня 2016 року, перевірити зміст поданих ними до Реєстру документів та у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей в них подати виправлені документи.

Документи, подані суб`єктами декларування із застосуванням електронних систем дистанційної ідентифікації, що використовують бази клієнтських даних банків, до набрання чинності цим Рішенням, є чинними.

Суб`єктам декларування, які зареєструвалися в Реєстрі шляхом застосування електронних систем дистанційної ідентифікації, що використовують бази клієнтських даних банків, після набрання чинності цим рішенням,  для подальшої роботи в Реєстрі необхідно отримати особистий ключ та посилений сертифікат відкритого ключа електронного цифрового підпису.

Згідно процедури, Рішення буде направлено на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України. 

Джерело: http://nazk.gov.ua/news/systema-e-dek...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали