Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

З 1 квітня 2017 року будуть діяти нові правила для бюджетного відшкодування ПДВ

Редакція

07.02.2017 1501 0 0

Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що Постановою КМУ від 25.01.2017 р. № 26 затверджено новий Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.

Постановою, зокрема, передбачено:

- формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства;

- визначення даних, які відносяться до такого реєстру;

- автоматичне внесення до Реєстру заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження;

- повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру;

- щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування.

Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ набирає чинності з 01.04.2017 р.

До набрання чинності зазначеного Порядку, тобто до 01.04.2017 р., бюджетне відшкодування сум ПДВ відбуватиметься за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, у порядку, затвердженому Постановою КМУ від 22.02.2016 р. № 68.

Джерело: http://if.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Читайте також:
Результати оновленого порядку відшкодування ПДВ обіцяють за два місяці

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали