Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Щодо лібералізації та дерегуляції пасажирських автомобільних перевезень

Редакція

04.01.2017 331 0 0

За результатами публічного обговорення пакету змін до нормативно-правових актів щодо лібералізації та дерегуляції пасажирських автомобільних перевезень Міністерство інфраструктури України отримало ряд зауважень та пропозицій.

В результаті аналізу звернень за період публічного обговорення та з метою врахування думки громадськості та учасників ринку автомобільних перевезень Міністерство інфраструктури провело аналіз та сформувало перелік основних суперечливих та найбільш часто задаваних питань і зауважень до зазначених проектів змін.

Для максимально ефективного інформування громадськості щодо процесу внесення змін до пакету реформ далі пропонуємо ознайомитись з переліком запитань та відповідями на них:

    Проекти актів не відповідають вимогам Закону України «Про автомобільний транспорт».

Відповідь:

Розроблені Міністерством інфраструктури проекти актів підготовлені у межах та у спосіб, що визначені Законом України «Про автомобільний транспорт».

Згідно проекту порядку визначення перевізника для роботи на маршруті здійснюється на конкурсних засадах, як і передбачено чинним законодавством, однак при цьому змінюються системний підхід щодо організації та проведення конкурсу, а також у визначенні переможця конкурсу, що у свою чергу відповідає Європейському Регламенту № 1370.

    Вибір перевізника буде здійснюватися на підставі голосування членів конкурсного комітету.

Відповідь:

Визначення переможця (переможців) конкурсу буде здійснюватись у разі відповідності поданих перевізником-претендентом пакету документів вимогам конкурсу, встановленим організатором при організації комерційних перевезень та згідно порядку визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» пр  організації громадських перевезень.

    Можливий хаос на ринку міських перевезень у разі їх організації на комерційній засадах.

Відповідь:

Міські перевезення організовуються виключно за принципом громадських перевезень (міська влада формую мережу та замовляє відповідні послуги).

    Незрозуміла ситуація з маршрутами на яких перевізники працюють згідно діючих на сьогодні дозволів та договорів.

Відповідь:

Враховуючи той факт, що закон не має зворотної сили за усіма перевізниками залишається право на експлуатацію маршрутів згідно діючих дозволів та договорів.

    Згідно запропонованих змін перевізники матимуть право провидити відправлення та прибуття автобуса у будь-якому зручному місці а не виключно з автостанції.

Відповідь:

Згідно норм чинного законодавства та проектам нормативно-правових актів відправлення та прибуття автобусів здійснюється виключно з автостанції.

    Пасажири-пільговики не будуть мати доступу до послуг які надаватимуться під час організації комерційних перевезень.

Відповідь:

Згідно запропонованих проектів нормативно-правових актів комерційні та громадські перевезення організовуються на маршрутах загального користування (усі категорії громадян мають доступ до цих послуг, в тому числі пільгові категорії громадян)

    Запропоновані проекти нормативно-правових актів скасовують автостанційний збір, суперечить нормам чинного законодавства.

Відповідь:

Автостанційний збір залишається але пропонується нових підхід у визначені його розміру, а саме розмір автостанційного збору визначається спільно перевізником та автостанцією та фактично є винагородою для автостанції у вигляді комісії за реалізований квиток та фактично надані послуги пасажиру.

    Згідно нових правил автостанція може бути відкрита будь де та без будь яких підтверджуючих документів на право власності або користування земельною ділянкою та супутньою інфраструктурою.

Відповідь:

Мінінфраструктури врахувало зауваження громадськості щодо цього питання та внесло зміні у відповідні нормативно-правові акти. Згідно внесених змін суб’єкт господарювання, який має намір здійснювати господарську діяльність з надання автостанційних послуг повинен подати документи, які підтверджують право власності або користування земельною ділянкою та супутньою інфраструктурою. 

Джерело: http://mtu.gov.ua/news/28211.html

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали