Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Коротко про алгоритми роботи СМКОР

18.07.2017

Перший критерій складається з трьох частин.

Перша: невідповідність обсягів поставки залишкам різниці (коефіцієнт 1,5). Якщо розписати формулу, вийде така умова для блокування:

V постав. НН> = 1,5 * Залишок різниці, де

Залишок різниці = позитивне значення (V прид. - V постав.) З V постач.

НН - обсяг поставки товару / послуги без ПДВ за податковою накладною, що відправляється на реєстрацію;

V пріобр.- обсяг придбання цього товару / послуги з 01.01.2017 р по вхідних податковим;

V постав. - обсяг поставки товару / послуги без ПДВ з 01.01.2017 р по вихідним податковим;

Залишок різниці вважається таким чином:

Припустимо, по вхідних податковим надійшло товару на 1000 грн. Націнка при реалізації товару - 49%. Залишок вважається на дату отримання товару - 1000 грн. На дату реалізації 50% партії - (1000 - 745) = 255 грн. (Накладна на 745 грн. Зареєструється, оскільки на дату реєстрації 745/1000

На дату реалізації друге 50% партії розрахунок відбуватиметься наступним чином: 745/255 = 2,92> 1,5. Це означає, що податкова на другу половину партії не буде зареєстрована навіть при фактичній наявності товару. Плюс якщо продаж здійснюється тієї кількості товару, який знаходився в залишках на 01.01.2017 р, звичайно ж СМКОР цього не побачить і заблокує податкову накладну. Це проблема всієї реальної оптової торгівлі (крім малих, великих і тих, у кого податкове навантаження більше 5%).

Що стосується розрахунку залишків товарів для цілей визначення 75% ризикової групи товарів, то виходячи з вищевикладеного алгоритму визначаються залишки по всіх групах товарів / послуг в розрізі 4-х значних кодів УКТ ЗЕД та ДКПП (крім підакцизних та імпортних товарів - там швидше за все беруться всі знаки). Потім в цих загальних залишках виділяються групи ризикових товарів (без послуг) і визначається їх питома вага. Якщо більше 75% - це підстава для блокування при спрацьовуванні всіх інших умов (невідповідність обсягів і відсутність інформації про поставляються товари / послуги в Таблиці). Про другий критерії я зараз не кажу.

Багато хто вважав, що ризикові товари визначаються в рамках податкової, яка відправлена ​​на реєстрацію в ЄРПН і проходить Моніторинг. Ні це не так. Фактично залишки товарів / послуг визначаються весь час, посде кожного приходу або витрати такого товару / послуги згідно з податковими накладними. Якщо навіть немає реалізації товару / послуги, залишки визначаються в рамках їх приходу з податкових. У зв'язку з цим за товарами / послугами, придбаним для власного споживання та використання в госп. або навіть нехоз. діяльності, залишки будуть вважатися і накопичуватися по парафіях. Якщо там є ризикова група товарів (наприклад, бензин або папір або автомобіль), то рано чи пізно питома вага таких товарів придбає значних масштабів. Саме тому друга складова першого критерію не є достатнім фільтром для блокування: під неї потраплять як скрутчик, так і реальні підприємства.

Ось так і виходить, що система моніторингу робить розмежування між реальним бізнесом і фіктаря, що і створило умови для блокування роботи як реальних продавців, так і реальних покупців товарів/послуг.

Джерело: https://www.facebook.com/ydrogovoz/po...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
17.09.2025
Коли сторони колдоговору зобов’язані розпочати переговори щодо поновлення дії зупинених положень
Профспілкам і роботодавцям варто своєчасно ініціювати переговори та фіксувати досягнуті домовленості. Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колективному договорі Витяг з колективного договору, де передбачено встановлення гнучкого режиму робочого часу ...
17.09.2025
Зовнішня торгівля України за січень – липень 2025 року
За січень – липень 2025 року експорт товарів становив 23 309,7 млн дол. США, або 96,5 % порівняно із січнем – липнем 2024 року, імпорт – 45 935,7 млн дол. США, або 116,9 %. За січень – липень 2025 року експорт товарів становив 23 309,7 млн дол. США, або 96,5 % порівняно із сі...
17.09.2025
У проєкті Бюджету-2026 є низка серйозних недоліків: Гетманцев
У проєкті Бюджету-2026 є низка позитивних речей, але є й серйозні недоліки. Про що саме мова – дивіться нижче. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з...
Кращі матеріали