Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для держреєстрації власної справи необхідно 24 години

26.01.2017

Сьогодні громадянину, який вирішив відкрити власну справу, необхідно мінімум часу та документів.

Для легалізації власного бізнесу майбутньому підприємцю слід звернутися до органу державної реєстрації. При собі необхідно мати паспорт, копію ідентифікаційного коду, заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації з обраним видом діяльності. Документи на реєстрацію, яка проводиться безкоштовно та упродовж однієї доби, можна подати особисто або на підставі нотаріально оформленого доручення, а також поштою або електронним документом, використавши електронний цифровий підпис.

Cаме останній он-лайн спосіб є популярним та зручним для платників.

Далі дані про підприємця в електронному вигляді передаються держреєстратором до органів державної фіскальної служби.

Наступним кроком є визначення підприємця з вибором системи оподаткування – загальною або спрощеною. Для цього необхідно подати відповідну заяву до державної податкової інспекції за місцем реєстрації. Крім того, фізична особа-підприємець має зареєструвати книгу обліку доходів і витрат.

Докладну інформацію щодо умов та порядку постановки на облік, а також систем оподаткування можна отримати на сайті державної фіскальної служби або у Центрах обслуговування платників податків.

Джерело: http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали