Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Затверджено Порядок проведення позапланових перевірок органів ліцензування

21.03.2016

Урядом затверджено Порядок проведення спеціально уповноваженим органом планових та позапланових перевірок додержання органами ліцензування вимог законодавства у даній сфері.

Це сприятиме встановленню процедури здійснення державного нагляду за додержанням органами ліцензування вимог законодавства у відповідній сфері.

Порядок визначає процедуру проведення Державною регуляторною службою як спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування планових або позапланових перевірок. Плани проведення перевірок розміщуються на офіційному веб-сайті Державної регуляторної служби.

Строк проведення планової перевірки не може перевищувати 15 робочих днів, а позапланової - 10 робочих днів.

Планова перевірка одного і того самого органу ліцензування проводиться не частіше одного разу на рік, на підставі відповідного наказу.

Під час проведення позапланової перевірки вивчаються лише ті питання, що стали підставою для її проведення.

ДРС надсилає органу ліцензування повідомлення про проведення планової перевірки не пізніше ніж за 10 днів до її початку. У разі проведення позапланової перевірки орган ліцензування не повідомляється.

Порядком також передбачено вимоги щодо підготовки документів, необхідних для проведення перевірки та оформлення її результатів (наказ про проведення перевірки, посвідчення на проведення перевірки, акт перевірки), перелік питань, що вивчаються під час проведення перевірки, тощо.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/card...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Пропонують удосконалити використання бізнесом державного майна: законопроєкти
Зареєстровано нові законопроекти, спрямовані на підвищення ефективності використання державної та комунальної власності через залучення інвестицій і розвиток партнерства з бізнесом. Більше за темою: Чи може підприємець бути платником орендної плати за земельну ділянку комунальної власності? Фізосо...
18.09.2025
Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025)
Мінрозвитку оновило перелік ТОТ. Які саме зміни сталися цього разу? Більше за темою: Опубліковано перелік ТОТ і територій ведення бойових дій: як скористатися податковими пільгами Мінрозвитку оновило перелік ТОТ наказом від 11.09.2025 № 1374 (не набрав чинності). Зміни та уточнення стосуються ...
18.09.2025
Пропонують удосконалити підтримку аграріїв щодо створення робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки
Планують удосконалити механізми підтримки суб’єктів підприємництва, зокрема, з числа аграріїв, щодо створення нових робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки. Більше за темою: В який термін можна надати органу ДПС документи, що були відсутні під час перевірки Чи може підприємство по...
Кращі матеріали