Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Стало відомо, скільки за рік витрачають українські підприємці на адмінсупровід

21.03.2016

Українські підприємці витрачають на адмінсупровід своїх бізнес-операцій близько 500 млн грн на рік.

Про це заявив заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов, презентуючи роботу Єдиного державного порталу адмінпослуг, повідомляється на сайті уряду.

Нефьодов розповів, що бізнес несе значні втрати через неефективність надання адміністративних послуг. За його словами, витрати підприємців на адмінсупровід бізнес-операцій складають в середньому 0,2% від суми угод або близько 500 млн грн на рік.

“Тільки прямі витрати на папір, на кур’єрів, на відрядження становлять приблизно 20 млн грн по Міністерству економіки. Це, можна сказати, податок на бізнес. І це не найгірше. Найгірше – що така система стимулює корупцію”, – зазначив він.

За його словами, зараз адміністративні послуги можуть надаватися органами влади одним з трьох способів. Перший з них – через ЦНАП. Другий – безпосередньо цими ж самими органами, наприклад, міськими адміністраціями або обладміністраціями. І третій варіант – централізовано через портал poslugy.gov.ua.

На даний момент на сайті вже впорядкована інформація про адмінпослуги.

Джерело: http://vesti-ukr.com

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали