Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Мінекономрозвитку запускає оновлений портал надання адмінпослуг

17.03.2016

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України запускає оновлену версію пілотного проекту Єдиного державного порталу надання адміністративних послуг https://www.poslugy.gov.ua/.

Сьогодні за допомогою порталу вже можна отримати 16 послуг он-лайн, серед яких і ліцензії. Це значно полегшить життя українському бізнесу.

Портал був створений ще у 2013 році, але лише рік тому, з приходом нової команди Мінекономрозвитку, розпочалась активна розробка е-сервісів. Сьогодні на poslugy.gov.ua вже можна отримати перші електронні послуги.

Функціонал порталу дозволяє отримати інформацію про всі адміністративні послуги, ЦНАПи чи завантажити шаблони документів. Мова йде про повноцінну електронізацію: переведення в електронний формат усієї процедури, від подачі документів до отримання ліцензій он-лайн. Основний елемент системи – це особистий кабінет, який, у першу чергу, дозволяє ідентифікувати користувача, юридичну чи фізичну особу. Через особистий кабінет користувач може формувати запити щодо надання послуг, отримання сповіщення про статус отримання послуги тощо.

Поява порталу дозволяє повністю змінити принципи отримання адмінпослуг. Наприклад, раніше, для того, щоб отримати ліцензію, підприємець мав зібрати пакет паперових документів і особисто подати до Кабміну. Після цього документи потрапляли до Мінекономіки, де їх почергово розглядали працівники 4-х департаментів. На кожному з цих етапів могли виникати помилки, могли губитися документи. Підприємець дізнавався про помилки лише тоді, коли отримував паперовий лист. І ніхто не знав, на якому з етапів і де саме знаходяться документи. У кращому випадку процес тривав від 10 робочих днів, а якщо підприємець отримував відмову, то все повторювалося по колу. Така бюрократична система та відчуття невідомості створювали підґрунтя для корупції та появи, так званих, «посередників».

В електронній системі посередників немає. Запитання ставить сама система, і вона ж пропонує варіанти відповідей. При цьому виключається можливість «забути» про якийсь документ, бо портал просто не дасть можливості перейти на наступний етап, якщо необхідні поля не заповнено. Комплектація документів перевіряється впродовж 24 годин, після чого замовник отримає відповідне сповіщення. Потім документи одночасно опрацьовуються всіма департаментами. Якщо на якомусь з етапів виникає проблема – в особистий кабінет підприємця приходить сповіщення. В результаті строк видачі ліцензії скорочується до 2-3 днів.

Зараз портал пропонує 16 повністю електронізованих адміністративних послуг: 12 послуг Мінекономрозвитку та 4 послуги Державної архітектурно-будівельної інспекції. Але навіть запуск першого блоку електронних послуг означає значний економічний ефект. За оцінками міністерства, електронна подача документів лише по 12 послугам, які надає Мінекономрозвитку, дозволить заощадити бізнесу понад 500 мільйонів гривень на рік шляхом економії часу бізнесу та виключення витрат на послуги посередників. І це підрахунки, які стосуються лише 12 послуг.

У найближчих планах Мінекономрозвитку - запровадження унікальної системи сповіщення, яка буде інформувати зареєстрованих підприємців про санкції, перевірки чи про закінчення терміну дії ліцензій. Такі попередження будуть надходити в особистий електронний кабінет підприємця та дублюватися на e-mail.

Також в найближчих планах – значне скорочення переліку адмінпослуг та електронізація 20 найбільш популярних із них.

Детальніше про основні функції Єдиного державного порталу адміністративних послуг – за посиланням: http://bit.ly/1ptQ3MG

Джерело: http://www.me.gov.ua/News/Detail?lang...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
01.07.2025
Кількість ризикових платників ПДВ за травень 2025 року: аналітика ДПС
Більше за темою: Коди податкової інформації для включення до складу ризикових платників ПДВ: що змінилось з 05.03.2025? Бібліотека Баланс № 12 «Резерви: формування, облік, оптимізація та податкові ризики» У травні кількість платників ПДВ в Україні збільшилась на 118 і станом на 01.06.2...
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
Кращі матеріали