Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для великих платників податків покращують сервіс

15.03.2016

У ДФС обіцяють спростити бюрократичні процедури і запровадити нові послуги.

Платники податків зможуть самі оцінювати роботу фіскалів. У відомстві розпочинають тендер для обрання розробника Індексу задоволення платників рівнем якості сервісу, який надає служба. Розповідаючи про основні новації, яких варто очікувати бізнесу вже найближчим часом, у ДФС вкотре наголосили, що приділяють посилену увагу детінізації економіки й ліквідації незаконних схем.

Тіньові зарплати вивели у світ

Як розповів під час прес-конференції голова Державної фіскальної служби Роман Насіров, до основних напрямів роботи відомства цього року належать організація митного контролю й безпеки, оподаткування юридичних осіб, податковий і митний аудит, моніторинг доходів і зборів та обліково-звітних систем, адміністрування, оскарження й судове супроводження, організаційно-контрольне забезпечення, кадрова політика й робота з персоналом, інфраструктура, офіси великих платників, служба фінансових розслідувань. Ці напрями розділено на чотири блоки завдань. Наприклад, у межах першого блоку фахівці служби працюватимуть над відповідністю діяльності ДФС нормативним і корпоративним стандартам. Пріоритетом тут визначено адміністрування податків та зборів.

Як повідомив Роман Насіров, ДФС і надалі перевиконує планові показники з надходжень до бюджету. У лютому досягнуто перевиконання індикативних показників Мінфіну на 12,3%, бюджет отримав додатково 4,1 мільярда гривень, з них головні управління додатково спрямували 2,3 мільярда гривень, митниці — 1,8 мільярда гривень. Загалом у січні-лютому перевиконання становило 14,5%, додатково до бюджету надійшло 8,2 мільярда гривень.

Фактичні надходження єдиного внеску в січні-лютому становили 19,8 мільярда гривень, додатково надійшло 0,7 мільярда гривень. При цьому через зміну бази оподаткування порівняно з відповідним періодом торік ЄСВ сплачено на 6 мільярдів гривень менше.

«Надходження внеску зменшилися всього на 23%. Тобто ми бачимо частково детінізацію, частково збільшення зарплат і в абсолютних цифрах це неризикові суми. Адже бюджетом країни було передбачено, як перекривати ці недонадходження з ЄСВ і, з огляду на наше перевиконання, можна сказати, що держава комфортно може здійснювати всі соціальні виплати», — зазначив голова ДФС.

Фіксують зростання середньомісячного збору ПДВ з вироблених в Україні товарів. Упродовж нинішнього року ця сума становила 11,5 мільярда гривень. Водночас скорочується актуальна заборгованість з відшкодування ПДВ. На сьогодні ця сума становить 10,5 мільярда гривень, а на кінець 2015 року вона сягала 12,9 мільярда гривень.

Другий блок завдань, визначених у ДФС, присвячений розбудові сервісів для платників податків. Так, із січня цього року функціонує оновлений «Електронний кабінет платника», який дає змогу працювати з органами податкової служби в режимі реального часу дистанційно. Крім того, розпочинають тендер для обрання розробника Індексу задоволення платників рівнем якості сервісу, який надає фіскальна служба.

Третій блок завдань орієнтований на великий бізнес. Уже відкрито п’ять оновлених регіональних офісів великих платників, в яких передбачено спрощення бюрократичних процедур за рахунок запровадження електронних сервісів, впровадження аудиту в режимі реального часу, запровадження оновленої ризикоорієнтованої системи й відмова від перевірок.

У межах останнього блоку — операційного — розроблятимуть і вдосконалюватимуть такі функції, як HR-політика, ІТ-політика та комунікаційна політика. Крім того, у ДФС особливу увагу приділено виконанню програми реформ на 2016 рік, розробленої з урахуванням основних стратегічних напрямів розвитку служби. Саме для цього створено окреме управління реформ.

Критерій оцінки — економічний ефект

У ДФС зазначають, що важлива новація цього року — запровадження Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) та Єдиного реєстру акцизних накладних (ЄРАН). Цей сервіс дає змогу уникнути маніпуляцій на ринку пального й забезпечити прозорість адміністрування акцизного податку. Так, станом на 10 березня у СЕАРП зареєстровано близько 2,9 тисячі платників, які надали відомості про 10,2 тисячі пунктів з реалізації пального.

Завдяки комплексу заходів, які здійснює податкова міліція, з незаконного обігу вже вилучено підакцизної продукції, зокрема нафтопродуктів, на понад 50 мільйонів гривень. Так, працівники податкової міліції центрального офісу в місті Миронівка (Київська область) під час проведення операції «Акциз-2016» і розслідування кримінального провадження на підставі ухвали суду провели обшуки офісного приміщення та території нафтобази.

Під час проведених заходів виявлено та вилучено 655,1 тисячі літрів паливно-мастильних матеріалів та обладнання для їх масового виробництва загальною вартістю понад 10 мільйонів гривень.

Загалом у правоохоронному напрямі в ДФС значну вагу приділяють насамперед досягненню економічного ефекту від діяльності слідчо-оперативних підрозділів служби. За словами першого заступника голови ДФС Сергія Білана, лише за лютий такий економічний ефект становив 711 мільйонів гривень. «За закінченими кримінальними провадженнями відшкодовано до державного бюджету 35 мільйонів гривень. За результатами ініційованих перевірок вигодонабувачів транзитно-конвертаційних груп стягнуто 34,6 мільйона гривень, накладено арешт на майно та гроші на суму 536 мільйонів гривень — це кошти або майно тих суб’єктів господарської діяльності, яких об∂рунтовано підозрюють у фінансових порушеннях. І ми сподіваємось, що в разі прийняття відповідних рішень у судах, це також буде спрямовано в дохід держави», — зазначив Сергій Білан.

Розповідаючи про основні напрями роботи податкової міліції, він підкреслив, що один із них — запобігання злочинам у фінансовій сфері. «У Київській, Дніпропетровській, Закарпатській областях та в місті Києві було проведено операцію, яка дала змогу запобігти великому шахрайству, — розповідає Сергій Білан. — На території цих областей планувалося створення фактично ще одного «Еліта-центру». Під час документування злочинної діяльності організаторів «конвертаційного центру» було встановлено, що вони планували провести потужну рекламну кампанію з будівництва нових житлових комплексів, хоч насправді будівництво мало початися і завершитися на початковому етапі. Зловмисники мали намір створити імітацію будівництва з метою залучення грошей від звичайних громадян, а отримані кошти планували привласнити і використати для своїх потреб. Для зазначених цілей вони вже отримали документацію на земельні ділянки.

У результаті проведених у тіньових офісах і за місцем проживання зловмисників 15 обшуків виявлено й вилучено майже 380 тисяч доларів США, 134,5 тисячі гривень, 15 печаток і штампів, серед них іноземних, комп’ютерну техніку, тіньову бухгалтерську документацію. Також на підставі рішень суду накладено арешт на рахунки 21 підприємства».

У ДФС підкресли, що завжди відкриті до діалогу з бізнесом, але лише з тим, який працює у правовому полі та наповнює державний бюджет. При цьому робитимуть усе можливе, щоб припинити незаконну діяльність тіньовиків.

Джерело: http://ukurier.gov.ua/uk/articles/dly...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.07.2025
Перехід на чотириденний робочий тиждень можливий у мирні часи – Державна служба зайнятості
Поки що чотириденний робочий тиждень в Україні можливий у форматі локальних домовленостей. Говорити про перехід України на чотириденний робочий тиждень під час війни було б дивно. Українці – або у війську, або для війська. Ринок праці також перейшов на військові рейки, ухвалено спеціальний Зак...
10.07.2025
Мінагрополітики запускає проєкт HONOR: агрокооперація малих виробників
Взято курс на інтеграцію з європейським простором і Спільною аграрною політикою ЄС. Кооперативи – одна з перевірених європейських практик сталого розвитку сільських територій, яку ми прагнемо адаптувати до українських реалій. Більше за темою: Створення та реєстрація сільськогосподарськог...
10.07.2025
Аналітики відкритих даних стане більше: підписано меморандум
Державна служба статистики України, компанія YouControl та ГО «Асоціація відкритих даних» (АСВІДА) уклали тристоронній Меморандум про взаємодію. Більше за темою: Чи буде штраф за несвоєчасне подання статистичних звітів? Меморандум відкриває можливості для технічної співпраці та спільної...
Кращі матеріали