Набрав чинності наказ про зниження ставок портових зборів
31.01.2018 509 0 0
30 січня набув чинності наказ Міністерства інфраструктури України від 27.12.2018 № 474 "Про зниження ставок портових зборів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 січня 2018 за № 46/31498. Наказ застосовується з 1 січня 2018 року.
З 01.01.2018 до ставок всіх видів портових зборів, крім маякового, встановлених Порядком справляння і розміри ставок портових зборів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 27 травня 2013 № 316, застосовується коефіцієнт 0,8.
Коефіцієнт 0,8 не застосовується при стягненні портових зборів з суден і плавучих споруд в наступних випадках:
- при суднозаходів в морські порти України для виконання операцій навантаження і (або) вивантаження вантажів, які прямують транзитом між кінцевими пунктами відправлення та призначення, розташованими за межами території України;
- для суден групи Б, визначених у додатку 1 до Порядку - пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на підводних крилах і пороми, що заходять для виконання вантажопасажирських операцій;
- при суднозаходів в морські порти України, розташовані в гирлі і на р. Дунай;
- для нафтоналивних суден у закордонному плаванні, що здійснюють перевезення транзитних нафтопродуктів за спрощеним варіантом "море - берег - море" (завезення/вивезення вантажів виключно водним транспортом, вивантаження/завантаження з використанням причалів, розташованих в межах морських портів Чорноморськ, Миколаїв, Одеса, Південний) , і нафтоналивних суден у закордонному плаванні, що здійснюють перевезення (транспортування) транзитної нафти з використанням морського нафтового терміналу Південний, розташованого в межах морського порту Південний.
Оскільки для цих випадків вже встановлено виняткові стимулюючі ставки портових зборів і відповідні знижки.
Зниження розміру ставок портових зборів на 20% дозволить значно підвищити економічну привабливість експортно-імпортних операцій, зміцнити становище портів України і надати конкурентні переваги в порівнянні з іншими портами Чорноморського басейну.
Такі позитивні зміни стають досяжними саме завдяки плідній роботі, професіоналізму і узгодженості дій керівництва Міністерства інфраструктури України, Адміністрації морських портів і підтримки уряду і Комітету ВР з питань транспорту.
Наступний, не менш вагомий для реформування портової галузі крок, за його словами, - це твердження методики розрахунку розміру ставок портових зборів.
Основним драйвером зниження рівня питомого навантаження портових зборів на одиницю вантажу в портах України до рівня іноземних портів повинен бути зростання вантажо- і суднообігу. При цьому необхідно врахувати витрати на утримання портової інфраструктури в належному стані, кошти на її модернізацію і інвестиційну складову.
Джерело: http://cfts.org.ua/news/2018/01/31/vs...
Коментарі до матеріалу