Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Підприємствам, які отримують дозвіл на викиди, більше не потрібно дублювати інформацію

04.09.2023 65 0 0

Відтепер суб’єкти господарювання для отримання дозволу на викиди замість двох документів розроблятимуть лише один – без втрати важливих для держави і громадськості даних.

Міндовкілля затвердило нову Інструкцію про вимоги до оформлення документів, в яких обґрунтовуються обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Відповідний наказ відомства від 27.06.2023 № 448, зареєстрований у Міністерстві юстиції 23 серпня 2023 року за № 1475/40531.

Ним встановлено нові вимоги до оформлення та змісту розділів документів, в яких обґрунтовуються обсяги викидів. А також скасовано:

  • Інструкцію про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин. Ця інструкція була затверджена ще Міністерством охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України 28 років тому;
  • Інструкцію про вимоги до оформлення документів, для отримання дозволу на викиди, яка діяла в Україні більше 17 років.

Що змінюється на практиці?

  • підприємствам більше не потрібно розробляти звіт про проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин. Така інформація міститиметься лише в  обґрунтуванні обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря;
  • це значно заощадить час та ресурси, адже звіти про проведення інвентаризації викидів інколи містили понад 1000 сторінок. А далі дані з них дублювалися ще й в інших документах, які подавав бізнес для отримання дозволу. 

Наразі впорядковуємо адміністративні процедури, робимо їх прозорими та зручними  – із збереженням балансу між економічною діяльністю та захистом довкілля. 

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали