Підприємствам, які отримують дозвіл на викиди, більше не потрібно дублювати інформацію
Відтепер суб’єкти господарювання для отримання дозволу на викиди замість двох документів розроблятимуть лише один – без втрати важливих для держави і громадськості даних.
Міндовкілля затвердило нову Інструкцію про вимоги до оформлення документів, в яких обґрунтовуються обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Відповідний наказ відомства від 27.06.2023 № 448, зареєстрований у Міністерстві юстиції 23 серпня 2023 року за № 1475/40531.
Ним встановлено нові вимоги до оформлення та змісту розділів документів, в яких обґрунтовуються обсяги викидів. А також скасовано:
- Інструкцію про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин. Ця інструкція була затверджена ще Міністерством охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України 28 років тому;
- Інструкцію про вимоги до оформлення документів, для отримання дозволу на викиди, яка діяла в Україні більше 17 років.
Що змінюється на практиці?
- підприємствам більше не потрібно розробляти звіт про проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин. Така інформація міститиметься лише в обґрунтуванні обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря;
- це значно заощадить час та ресурси, адже звіти про проведення інвентаризації викидів інколи містили понад 1000 сторінок. А далі дані з них дублювалися ще й в інших документах, які подавав бізнес для отримання дозволу.
Наразі впорядковуємо адміністративні процедури, робимо їх прозорими та зручними – із збереженням балансу між економічною діяльністю та захистом довкілля.
https://www.kmu.gov.ua
Коментарі до матеріалу