Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Про зміни у порядку реєстрації платників ПДВ

06.05.2016

З 20.04.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі — Наказ № 373).

Наказом № 373 забезпечено реалізацію норм Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-УШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», а саме:

- скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ шляхом виключення з Положення про реєстрацію платників ПДВ вимог п.п. "ж" п. 184.1 ст. 184 розділу V Податкового кодексу України, та, відповідно, виключено з переліку документів (відомостей), що підтверджують наявність підстав для анулювання реєстрації, повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи — підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;

- внесено зміни до форми витягу з реєстру платників ПДВ (додаток 13 до Положення), згідно з якими замість реквізитів одного електронного рахунка у витягу відображаються реквізити трьох електронних рахунків платника ПДВ — сільськогосподарського підприємства, що обрав спеціальний режим оподаткування, призначених для перерахування коштів до державного бюджету та на його спеціальні рахунки:

за операціями із сільськогосподарськими товарами/послугами (крім операцій із зерновими і технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва);

за операціями із зерновими і технічними культурами;

за операціями з продукцією тваринництва.

Також Наказом № 373 запроваджено такі нововведення:

1) якщо особа у встановлений законодавством строк подала заяву про добровільну реєстрацію платником ПДВ і отримала від контролюючого органу пропозицію подати нову заяву, то після виправлення всіх недоліків така особа може подати до контролюючого органу нову заяву про добровільну реєстрацію не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку податкового періоду, з якого особа вважатиметься платником ПДВ та матиме право на податковий кредит і виписку податкових накладних. При цьому у такій заяві має бути зазначена така сама бажана дата реєстрації, що й у попередній неприйнятій заяві;

2) оперативне інформування платників про результати розгляду заяв, поданих ними в електронній формі. Так, якщо за результатами розгляду заяви в електронній формі (ф.№1-ПДВ, ф.№ 3-ПДВ) контролюючим органом прийнято рішення про відмову в реєстрації (анулюванні реєстрації) платника ПДВ або запропоновано надати нову заяву про реєстрацію (анулювання реєстрації) платника ПДВ, то така відмова або пропозиція викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла заява;

3) встановлено десятиденний строк для направлення до ДФС рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ.

Джерело: http://www.agroperspectiva.com/ru/pre...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Пропонують удосконалити використання бізнесом державного майна: законопроєкти
Зареєстровано нові законопроекти, спрямовані на підвищення ефективності використання державної та комунальної власності через залучення інвестицій і розвиток партнерства з бізнесом. Більше за темою: Чи може підприємець бути платником орендної плати за земельну ділянку комунальної власності? Фізосо...
18.09.2025
Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025)
Мінрозвитку оновило перелік ТОТ. Які саме зміни сталися цього разу? Більше за темою: Опубліковано перелік ТОТ і територій ведення бойових дій: як скористатися податковими пільгами Мінрозвитку оновило перелік ТОТ наказом від 11.09.2025 № 1374 (не набрав чинності). Зміни та уточнення стосуються ...
18.09.2025
Пропонують удосконалити підтримку аграріїв щодо створення робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки
Планують удосконалити механізми підтримки суб’єктів підприємництва, зокрема, з числа аграріїв, щодо створення нових робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки. Більше за темою: В який термін можна надати органу ДПС документи, що були відсутні під час перевірки Чи може підприємство по...
Кращі матеріали