Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Де пропонують заборонити розміщувати рекламу?

Редакція

31.01.2017 159 0 0

У Верховній Раді був зареєстрований законопроект № 5679 «Про внесення змін до деяких законів України щодо заборони розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках культурної спадщини».

Метою проекту закону є вдосконалення системи охорони культурної спадщини, зокрема:

- заборона розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках культурної спадщини, їх охоронних зонах, на об'єктах, включених до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО та в їх охоронних (буферних зонах);

- встановлення відповідальності за розміщення такої реклами;

- надання можливості центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини встановити єдині вимоги до розміщення зовнішньої реклами в історичних ареалах населених місць. Це дозволить впорядкувати розміщення реклами в місцях, які також мають історичне та культурне значення;

- врегулювання питання розміщення афіш в установах культури, що є пам'ятками, шляхом внесення змін в Закон України «Про рекламу». Таким чином, установа культури здатне інформувати населення про культурні заходи, що відбуваються в ньому;

- забезпечення прозорості діяльності органів охорони культурної спадщини шляхом публікації у п'ятиденний строк на офіційному веб-сайті інформації щодо порушень, які були виявлені відповідними органами охорони культурної спадщини та заходи щодо їх усунення, оскільки це є суспільно важливою інформацією, яка повинна бути в публічному доступі.

Також пропонується дозволити і/або заборонити розміщення наступних видів рекламного матеріалу:

- афіша культурного заходу може розміщуватися на фасаді будівлі тільки того закладу культури, де проводиться рекламоване захід, на спеціальній конструкції відповідно до вимог паспорта оздоблення фасаду будівлі закладу культури на безоплатній основі;

- паспорт оздоблення фасаду будівлі закладу культури, який є пам'яткою національного значення, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони культурної спадщини;

- паспорт оздоблення фасаду будівлі закладу культури, який є пам'яткою місцевого значення, затверджується відповідним місцевим органом охорони культурної спадщини;

- розміщення інформації рекламного характеру про спонсора та/або його товари, ім'я, найменування, знак для товарів і послуг спонсорів на афіші культурного заходу забороняється.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали