Запроваджено новий електронний сервіс для виробників РРО
У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації РРО, а саме - на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, ДФС відповідно до вимог постанови Кабміну від 12.05.2004 р. № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» створює реєстр екземплярів РРО (далі - реєстр).
Реєстр міститиме відомості про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, які поставлені для введення в обіг або експлуатуються та строк служби яких не сплив.
Включення кожного екземпляра РРО до реєстру/виключення з реєстру здійснюється на підставі заяви про включення/виключення до/із реєстру екземплярів РРО або внесення змін (далі — заява), що подається виробником РРО.
Форма заяви затверджується наказом Мінфіну «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі — наказ), проект якого оприлюднений на офіційному веб-сайті Мінфіну за адресою.
Для суб’єктів господарювання - РРО запроваджено новий електронний сервіс, який дає їм змогу заповнити та подати заяву в електронній формі.
Подати заяву можна через приватну частину (особистий кабінет) е-кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року