У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації РРО, а саме - на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, ДФС відповідно до вимог постанови Кабміну від 12.05.2004 р. № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» створює реєстр екземплярів РРО (далі - реєстр).
Реєстр міститиме відомості про екземпляри РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, які поставлені для введення в обіг або експлуатуються та строк служби яких не сплив.
Включення кожного екземпляра РРО до реєстру/виключення з реєстру здійснюється на підставі заяви про включення/виключення до/із реєстру екземплярів РРО або внесення змін (далі — заява), що подається виробником РРО.
Форма заяви затверджується наказом Мінфіну «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій» (далі — наказ), проект якого оприлюднений на офіційному веб-сайті Мінфіну за адресою.
Для суб’єктів господарювання - РРО запроваджено новий електронний сервіс, який дає їм змогу заповнити та подати заяву в електронній формі.
Подати заяву можна через приватну частину (особистий кабінет) е-кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.