Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Повідомте ДФС про найманого працівника

13.02.2017 152 0 0

Головне управління ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали