Розрахунок за покупку за двома різними картками: як провести через РРО?
13.04.2016 322 0 0
Як провести через РРО продаж за одним чеком, якщо клієнт розрахувався за покупку за двома різними картками (два сліпи - на жодній картці не вистачає коштів)?
Відповідно до норм п.п. 1, 3 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон про РРО) суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та / або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів і тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, які включені до Держреєстру РРО, з додержанням встановленого порядку їх застосування, з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Згідно з п. 11 ст. 3 Закону про РРО підприємства зобов'язані проводити розрахункові операції через РРО з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Таким чином, через РРО повинні проводитися розрахункові операції з продажу товарів (наданні послуг) з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості, а не кількість карток (сліпів).
У разі, коли споживач здійснює розрахунок за двома платіжними картками, розрахунковий документ на РРО може друкуватися окремо на кожну суму розрахунку, або один розрахунковий документ на загальну суму продажу.
Таку відповідь надано в листі ГУ ДФС у Полтавській області від 17.09.2015 р. № 544/Р/16-31-22-04-27.
Коментарі до матеріалу