Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Відправлену на реєстрацію податкову накладну заблоковано. Які подальші дії?

09.05.2023 39 0 0

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 № 520 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних» платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів письмові пояснення та копії документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено.

Документами, необхідними для розгляду, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Перелік не є вичерпним, при цьому можуть бути надані тільки деякі звіти, що в повному обсязі відображають суть господарської діяльності платника.

https://lv.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали