Щодо розгляду заяв про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації
03.04.2017 125 0 0
Для забезпечення внесення сільськогосподарських товаровиробників до Реєстру введено в експлуатацію програмне забезпечення, яке надає можливість посадовим особам контролюючих органів вносити, переглядати, друкувати та обробляти Заяви засобами ІТС «Податковий блок».
Розглядають Заяви Головні управління ДФС в областях та м. Києві, Офіс ВПП ДФС.
Під час розгляду Заяв здійснюється перевірка відповідності сільськогосподарського товаровиробника критеріям, визначеним статтею 16¹ Закону України від 24.06.2004 №1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №1877), а саме:
- відповідності реєстраційних даних отримувачів бюджетної дотації даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр);
- відповідності питомої ваги вартості сільськогосподарських товарів у вартості всіх товарів, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сільськогосподарським товаровиробникам.
Якщо у Заяві відсутні або недостовірно заповнені обов’язкові реквізити, дані Заяви не відповідають відомостям Єдиного державного реєстру чи у Заяві відсутні дані про види діяльності, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації відповідно до пункту 16¹.3 статті 16¹ Закону №1877, контролюючий орган звертається до особи, з письмовою пропозицією надати нову Заяву (із зазначенням підстав неприйняття попередньої). Після усунення виявлених недоліків сільськогосподарський товаровиробник може падати нову Заяву.
Контролюючий орган відмовляє у внесенні сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, якщо за результатами розгляду Заяви встановлено, що сільськогосподарський товаровиробник не відповідає вимогам щодо питомої ваги, вартості сільськогосподарських товарів у вартості всіх товарів, поставлених сільськогосподарським товаровиробником, встановленим пунктом 16¹.1 статті 16¹ Закону №1877, або якщо сільськогосподарський товаровиробник не зареєстрований платником ПДВ на дату подання Заяви, або щодо такого сільськогосподарського товаровиробника на дату подання Заяви прийнято рішення про припинення.
Про результати розгляду Заяви суб’єкту господарювання автоматично формується повідомлення (друга квитанція), яке направляється на електронну адресу, з якої надійшла Заява, та розміщується в електронному кабінеті.
За зверненням сільськогосподарського товаровиробника, який подав Заяву у паперовому вигляді, таке повідомлення має бути надане листом контролюючого органу відповідно до статті 42 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями.
У разі відсутності підстав для відмови у внесенні сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру контролюючий орган зобов’язаний протягом трьох робочих днів після надходження до нього Заяви внести такого сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру.
Дані Реєстру оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС.
Згідно з пунктом 13 Порядку датою включення до Реєстру є дата внесення відповідного запису до Реєстру. Датою набуття сільськогосподарським товаровиробником статусу отримувача бюджетної дотації є перше число звітного податкового періоду (місяця), за результатами якого подано Заяву.
Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 1 постанови №178 Заяви, за результатами лютого 2017 року мають бути подані до 1 квітня 2017 року.
Джерело: http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...
Коментарі до матеріалу