Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Здійснено перший крок до комплексного обслуговування великих платників!

Редакція

21.02.2018 191 0 0

З 01.01.2018 року відповідно до новацій у податковому законодавстві Офісом буде здійснюватись комплексне обслуговування великих платників податків в частині адміністрування всіх видів податків і зборів, що сплачуються великим платником до державного та місцевого бюджетів по тим об’єктам оподаткування, що розташовані в межах міст Києва, Дніпра, Запоріжжя, Львова, Одеси, Харкова.

Для взяття на облік за неосновним місцем обліку в містах Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Одесі, Харкові великому платнику необхідно подати заяву за ф.№17-ОПП (в паперовому або електронному вигляді) до того територіального управління Офісу, де обслуговується платник, зазначивши в заяві всі відокремлені структурні підрозділи Офісу, в яких великий платник повинен стати на облік за неосновним місцем обліку.

Загальна інформація про неосновні місця обліку великого платника в усіх територіальних органах ДФС доступна для перегляду в приватній частині «Електронного кабінету»/«Облікові дані платника».

Звертаємо увагу, що звітність за неосновним місцем обліку (в межах міст Києва, Дніпра, Запоріжжя, Львова, Одеси, Харкова) подається до Офісу великих платників, а сплата податків, зборів та інших платежів до бюджетів повинна здійснюватись на реквізити рахунків http://officevp.sfs.gov.ua/byudjetni-... , відкритих у відповідних територіальних органах Державної казначейської служби для Офісу великих платників з відомчою ознакою «99».

Додатково повідомляємо, що незалежно від місця розташування об’єкту, комплексне адміністрування податків і зборів та проведення камеральних перевірок платників за неосновним місцем обліку буде здійснювати податковий координатор, закріплений за великим платником за основним місцем обліку.

Джерело: http://officevp.sfs.gov.ua/media-ark/...

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали