Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Особливості проведення позапланової перевірки у разі припинення відокремлених підрозділів юрособи

Редакція

13.05.2017 685 0 0

Согласно п. 11.3 разд. XI Порядка учета налогопл

Відповідно до п. 11.3 розд. XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 № 462) зі змінами та доповненнями (далі – Порядок), у разі прийняття рішення про закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, до контролюючого органу за основним місцем обліку такого відокремленого підрозділу подаються такі документи:

   заява про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП, дата якої фіксується в журналі за формою № 6-ОПП;

   копія розпорядчого документа про закриття відокремленого підрозділу.

Пунктом 11.9 розд. XI Порядку встановлено, що у разі отримання документів згідно з пп. 11.1 - 11.4 розд. XI Порядку та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи, припинення (закриття) постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пп. 11.11 та 11.12 розд. XI Порядку) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Призначається перевірка у такі строки:

   не пізніше десяти робочих днів з дати отримання відомостей про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу;

   протягом десяти робочих днів після одержання того документа, що надійшов до контролюючого органу першим, в інших випадках.

Згідно з п. 11.10 розд. XI Порядку у разі прийняття рішення про проведення перевірки юридичної особи призначається та одночасно проводиться документальна позапланова перевірка юридичної особи та її не знятих з обліку відокремлених підрозділів. У разі прийняття рішення про закриття відокремленого підрозділу призначається і проводиться документальна позапланова перевірка відокремленого підрозділу, який закривається, та може бути призначена документальна позапланова перевірка юридичної особи в установленому законом порядку. Якщо у таких випадках юридична особа та її відокремлений підрозділ (відокремлені підрозділи) перебувають на обліку в різних контролюючих органах, організацію взаємодії відповідних органів щодо проведення перевірки здійснює контролюючий орган, який проводить перевірку юридичної особи.

Відповідно до абзаців першого та другого п.п. 1.4.3 п. 1.4 розд. І Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС України від 31.07.2014 № 22 зі змінами та доповненнями, при організації документальної перевірки платника податків, який має відокремлені підрозділи, вживаються заходи щодо одночасного проведення перевірки такого платника податків – юридичної особи та її не знятих з обліку відокремлених підрозділів.

Якщо юридична особа та її відокремлені підрозділи перебувають на обліку в різних органах державної фіскальної служби (основне місце обліку) або ця особа (її підрозділи) перебуває на обліку в інших органах державної фіскальної служби за місцем розташування (реєстрації) її підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, організацію взаємодії відповідних органів при проведенні перевірки здійснює той орган державної фіскальної служби, який проводить (очолює) перевірку юридичної особи.

Відповідно до п.п. 3 п. 11.21 розд. XI Порядку зняття з обліку в контролюючому органі відокремленого підрозділу як платника податків здійснюється у разі внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) або до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для відокремлених підрозділів іноземних компаній, організацій) записів про припинення відповідної юридичної особи або закриття такого відокремленого підрозділу.

Дані про зняття з обліку відокремленого підрозділу, відомості щодо якого містяться у Єдиному державному реєстрі, передаються контролюючим органом за основним місцем обліку такого платника податків до Єдиного державного реєстру із зазначенням: дати та номера запису про зняття з обліку, найменування та ідентифікаційного коду контролюючого органу, у якому платника податків знято з обліку

Джерело: http://if.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

ательщиков и сборов, утвержденного приказом Министерства финансов Украины от 09.12.2011 № 1588 (в редакции приказа Минфина от 22.04.2014 № 462) с изменениями и дополнениями (далее – Порядок), в случае принятия решения о закрытии постоянного представительства или обособленного подразделения юридического лица, в том числе иностранной компании, организации, контролирующему органу по основному месту учета такого обособленного подразделения представляются следующие документы:

   заявление о ликвидации или реорганизации налогоплательщика по форме № 8-ОПП, дата которой фиксируется в журнале по форме № 6-ОПП;

   копия распорядительного документа о закрытии обособленного подразделения.

Пунктом 11.9 разд. XI Порядка установлено, что в случае получения документов согласно пп. 11.1 - 11.4 разд. XI Порядка и/или если начата процедура реорганизации юридического лица (кроме преобразования), прекращения юридического лица, прекращения (закрытия) постоянного представительства или обособленного подразделения юридического лица, в том числе иностранной компании, организации, возбуждено производство по делу о признании банкротом налогоплательщика или подано заявление о снятии с учета налогоплательщика, контролирующим органом принимается решение о проведении (не проведении по основаниям, установленным пп. 11.11 и 11.12 разд. XI Порядка) документальной внеплановой проверки налогоплательщика, находящегося на учете в таком органе.

Назначается проверка в следующие сроки:

   не позднее десяти рабочих дней с даты получения сведений о решении учредителей (участников) юридического лица или уполномоченного ими органа относительно прекращения юридического лица, в случае ликвидации юридического лица по решению учредителей (участников) юридического лица или уполномоченного ими органа;

   в течение десяти рабочих дней после получения того документа, который поступил в контролирующий орган первым, в других случаях.

Согласно п. 11.10 разд. XI Порядка в случае принятия решения о проведении проверки юридического лица назначается и одновременно проводится документальная внеплановая проверка юридического лица и его не снятых с учета обособленных подразделений. В случае принятия решения о закрытии обособленного подразделения назначается и проводится документальная внеплановая проверка обособленного подразделения, которое закрывается, и может быть назначена документальная внеплановая проверка юридического лица в установленном законом порядке. Если в таких случаях юридическое лицо и его обособленное подразделение (обособленные подразделения) находятся на учете в различных контролирующих органах, организацию взаимодействия соответствующих органов по проведению проверки осуществляет контролирующий орган, который проводит проверку юридического лица.

Согласно абзацев первого и второго п.п. 1.4.3 п. 1.4 разд. И Методических рекомендаций относительно порядка взаимодействия между подразделениями органов государственной фискальной службы при организации, проведении и реализации материалов проверок налогоплательщиков, утвержденных приказом ДФС Украины от 31.07.2014 № 22 с изменениями и дополнениями, при организации документальной проверки налогоплательщика, имеющего обособленные подразделения, принимаются меры по одновременному проведению проверки такого налогоплательщика – юридического лица и его не снятых с учета обособленных подразделений.

Если юридическое лицо и его обособленные подразделения состоят на учете в различных органах государственной фискальной службы (основное место учета) или это лицо (его подразделения) состоит на учете в других органах государственной фискальной службы по месту расположения (регистрации) подразделений, движимого и недвижимого имущества, объектов налогообложения или объектов, связанных с налогообложением или через которые осуществляется деятельность, организацию взаимодействия соответствующих органов при проведении проверки осуществляет тот орган государственной фискальной службы, который проводит (возглавляет) проверку юридического лица.

Согласно п.п. 3 п. 11.21 разд. XI Порядка снятия с учета в контролирующем органе обособленного подразделения как налогоплательщика осуществляется в случае внесения в Единый государственный реестр юридических лиц и физических лиц - предпринимателей и общественных формирований (далее - Единый государственный реестр) или Единого государственного реестра предприятий и организаций Украины (для обособленных подразделений иностранных компаний, организаций) записи о прекращении соответствующего юридического лица или закрытия такого обособленного подразделения.

Данные о снятии с учета обособленного подразделения, сведения о котором содержатся в Едином государственном реестре, передаются контролирующим органом по основному месту учета такого налогоплательщика в Единый государственный реестр с указанием: даты и номера записи о снятии с учета, наименования и идентификационного кода контролирующего органа, в котором налогоплательщик снят с учета

Источник: http://if.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали