Чи обов’язкова кваліфікована електронна печатка: ДПС
Чи обов'язково отримувати кваліфіковану електронну печатку для накладання на електронні документи, якщо суб'єкт господарювання використовує в своїй діяльності печатку (для паперових документів)?
Використовувати печатку суб'єкту господарювання у своїй діяльності не обов'язково (ч. 1 ст. 58 прим. 1 ГКУ). Наявність або відсутність відбитка печатки на документі не створює юридичних наслідків (ч. 3 ст. 58 прим. 1 ГКУ).
Платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, керуючись Порядком № 557.
Створення електронного документа завершують накладанням на нього КЕП підписувача та печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.
Отже, достатнім підтвердженням справжності податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ КЕП чи печатки платника податку (абз. 2 пп. 48.5.1 ПКУ).
ЗІР 129.03
Коментарі до матеріалу